Selam gençler öncelikle uzun zamandır bölüm atmıyorum ve bir şey fark ettim ki kitap çok klasik repliklerle ve kısa bir şekilde ilerliyor . Fakat okuyucu sayısı ve aktiflik nedeniyle kitabı kaldıramıyorum onun yerine düzenlemeye ve bir sonra kı bölümlere daha uzun bir şekilde yazmaya çalışacağım . Açıkçası kitabın ilk bölümlerinde ağır bir ergenlik hissedebilirsiniz fakat bu genel okuyucu kitlesini çekmek için yaptığım öylesine bir durumdu . Şimdi ise kitabı biraz daha geniş bir pencereden yazmak istiyorum . Umarım bu şekilde daha çok seversiniz. Fikirlerinizi belirtebilirsiniz . İyi okumalar ❤️
1 ay sonra
Tatilden eve erken dönmüştük . Her şey olması gerektiği gibi ilerliyordu , tek fark annemle babamın bu süreçte ayrılmış olmasıydı . Gerçekten bunu bizi beklemeden yapmalarına sevinmiştik , ben ve kardeşimin bu kadar şeyi zaten kaldırabilmesi mucizeyken bir de bunu kaldıramazdık. Berki'n velayeti anneme benimki de babama verilmişti . İki tarafta bu şekilde daha çok rahat edebileceğimizi savunurken ben kararsız kalmıştım . Sonuç olarak illa bir boşluk hissedecektim , o benim annemdi .
Babamla ayrıldığımız ev tam anlamıyla minik tek kişilik bir daireydi . Eski Evimize göre bir siteye taşınmıştık ve zaten sosyal yaşamını yazın ölüdürmüş olan bir, olarak bu benim için oldukça zordu . Bu konulara sonra değinmek istiyorum ama merak etmeyin öyle çok şey kaçırmadınız .
"Yeni okulun için güzel bir burs kazandın tatlım . Bu hem senin için hemde benim için güzel bir başlangıç ."
"Umarım dediğin gibi olur baba , yoksa gerçekten bazı şeylerin yükünü atabileceğimi sanmıyorum üzerimden ." Dedim ve neredeyse soğumuş olan kahvemden bir yudum aldım . "Çok fazla içiyorsun ."
"Anlamadım ?."
"Kahveyi diyorum yazdan beri çok fazla içiyorsun ."
"Alışkanlık oldu ya , ama azaltmaya çalışırım ." Dedim ve babamın yanağından öperek sofradan kalktım . Acaba Berk ve annem şu anda ne yapıyordur diye düşünmeden kendimi alamıyordum . O gün anneme onda kalmak istemediğimi söylediğimden beri yüzüme bile bakmıyordu , sanki ben onun için yoktum . Ama babam Berke öyle davranmamıştı , kararına saygı duymuştu .
*
Odama geçtiğimde camımdan dışarı bakarak gençlerin takıldığı o büyük çardağı izlemeye başladım . Tatilden döndüğümüzden beri bu evdeydim fakat bir kere bile aralarına girmemiştim . Çünkü biliyordum olmayacaktı , ben bir şekilde yine mutsuz olacaktım . Mutlu olmak bana yasaktı , ben acının beden bulmuş haliyim. Güzel ama bir o kadar da can yakıcı ..
Olaylar şu şekilde gelişmişti ; tüm o öpüşmeler sıcak davranışlar , kıskançlıklar , dostluklar hepsi yalandı . Ufak bir iddadan ibaretti hepsi hemde hepsi . Beni bu şekilde yıkan şeyin aslı için ne kadar zor olduğunu tahmin edebiliyorsunuzdur . Ama emin olun bitti , ben bittim . Bu benim için bir başlangıç olucaktı , yeni okulum benim için bir başlangıç olacaktı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMA
ChickLit*DİKKAT* - Hikayenin ismi 'YAZ ÖKÜZÜ' olarak başlanmış fakat 'KARMA' olarak değiştirilmiştir . -Hikaye düzenlenmeye başlanmıştır bu nedenle eski bölümlere bakıp , kitabı okumamazlık yapmayın lütfen. -Kitap tamamen hayal ürünüdür . Bu kitapta geçen...