Aslında ne kadar teşekkür etsem az hepinize ! O okuyucu sayısı da ne böyle :) Umarım beğenirsiniz !
2 hafta sonra ... Mirayın ağzından~
Olayların üzerinden tam olarak iki hafta geçmişti ... Koskocaman iki hafta ...
Sizlere ne olduğundan kısaca bahsetmem gerekirse ; Erkeklere ciddi anlamda güvenmememizi öğrenmemizi sağlayan koskocaman iki hafta geçirmiştik . Tabii bu sırada aslında ilk aşkın unutulmaz olduğunu fark etmemizi sağlayan olaylarda yaşamıştık , Açelya ve Çağatay . Belki onların ilişkisinde bir umut vardı açıkçası benim de onayım vardı fakat şu an ortada ne bir ihtimal ne de Açelya kaldı . Bir erkeğin hatta bir insana yapılmaması gereken en büyük şeylerden biridir belki de duygu katili olmak , Çağatay .. Açelyanın duygu katiliydi ."Günaydın pamuk Prensesim !."
"Günaydın kuzum.." Hala uyanmama konusunda direniyor olmama rağmen aklım doluydu hemde fazlasıyla.
"Hadi gel plaja inelim, hem bu gün hava da yağmurlu kimseler yoktur ." Dedi " ve ayrıca o gereksizleri kafamızdan atmış oluruz." İşte son söylediği benim bu güzel "uykumu" bile geride bırakmamı sağlayabilen tek şey olmuştu .
"O Zaman.... KALBİNİ KIRDIĞIN KIZA DÖNDE BİR BAK PİÇ KURUSU !..." Heloooo bitçııız .. Ne ? Neden özürlünün hayat hikayesini okurmuş gibi ekrana bakıyorsun ??..
Çağatay'ın ağzından..
Yeni bir sabah ve yeni bir pişmanlık .. Mutlu muydum ? Kesinlikle değildim , kötü hissediyor muydum ? Kesinlikle evet ama yapıcak bir şey varmıydı .. İşte onun cevabı bende yoktu ."Sevgilim .. Sen beni duymuyor musun ?."
"Şey pardon dalmışım..." Onun o mavi gözlerini gördüğüm düşlerime dalmıştım ben oysaki..
"Diyorum ki.. Acaba plaja mı gitsek ?." Dedi ve eskiden gözüme tatlı gelen fakat şu an aşırı itici olduğunu düşündüğüm o Bebek konuşmasını yaptı.
"Bu havada mı ? Ben almayayım Asya." Dedim ve konuyu kapatmış oldum ama o "ısrar ediceğim" der gibi bakıyordu öyle de yaptı . Ayağa kalktı ve zaten gözükmeyen elbisesini biraz daha yukarı çekerek kucağıma oturdu "Yağmurlu havalarda kimse olmaz ve ayrıca kumsalda hoşuma gidicek bazı fikrilerim var." Adem elmamdan öpmesiyle adeta donup kalmıştım ama o gün Açelyayı öptüğümde hissettiğim etki yoktu .
"Peki kabul gidelim , bende Kerem'e haber vereyim .""Aa hayır ben kerem için birini ayarladım bile."
"Kim ?."
"Selina Sevinç.. Benim çocukluk arkadaşım ama bence çok iyi anlaşacaklar ." Dedi ve o etki yaratmasını beklediği gülümsemesinden yaptı..
Başlıyorduk demek ki ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMA
ChickLit*DİKKAT* - Hikayenin ismi 'YAZ ÖKÜZÜ' olarak başlanmış fakat 'KARMA' olarak değiştirilmiştir . -Hikaye düzenlenmeye başlanmıştır bu nedenle eski bölümlere bakıp , kitabı okumamazlık yapmayın lütfen. -Kitap tamamen hayal ürünüdür . Bu kitapta geçen...