13.Bölüm~karamsar

1.2K 37 4
                                    

İyi okumalar dilerim..

Bir hafta sonra..
Hey sen ! Şu anda benimle empati kurmaya çalışan belki de bunu denemeyen kişi , nasılsın ? Her şey yolunda mı ? Mutlu Musun ya da sevgilinle Aran Nasıl ? Bunları Cidden merak ettiğim için soruyorum çünkü bana böyle sorular sorulmayalı çok uzun zaman oluyor . En son bu hafta içinde kiminle mi konuştum ? Hatırlamıyorum . Ne zaman yemek yedim ? Hatırlamıyorum . Çünkü ihtiyaç duymuyorum . Çevremde ki insanlar yanımda mı olmaya çalışıyorlar bilmiyorum . Aslı , babam , kerem , Çağatay hepsi burada ama ben yokum . Peki ya neredeyim ? Annemle mi birlikteyim , ya da Berk ile birlikte basketbol maçında mıyım ? Hayır . Size yemin ederim ki bilmiyorum , çünkü önemsemiyorum .

Üzerimde ki siyah hırka annemin , eşofmanım Berkin o gün üstünde olan eşofmanı . İnanır mısınız bana büyük geldiği için şikayet etmedim ve öylece giydim . Üzerimde ki hırkamın kokusu annemin o günkü güzel kokusunu üstünde hala taşıyor ama yeterli değil . Eskiden ayrı kalabilirim düşüncesiyle tatillere ya da yurt dışına çıkarken Özlem duymadığım koku bana şu an yetmiyor . Üstümdeki annemin kokusu yavaş yavaş kayboluyormuş gibi hissediyorum . Israrlara uymayarak bir haftanın sonunda ilk kez duşa giriyorum . Onun her zaman kullandığı şampuanı saçıma boca ediyorum , vicudumu temizliyorum . Düzenle yerleştirmiş olduğu havlulara dokunmuyorum , kullanmış olduğu havluyu kullanıyorum . Ama yettiyse mu ? Yetmiyor . Yetemez , yetmeyecekte.

Basket topunun üstünde ki imzaları inceledim , bu onun bana doğum günü hediyesiydi . Ne çok sevmiştim oysaki dokunmaya kıyamazdım ama bunu ona belli etmezdim . Eskiden yemek yemediğim Zamanlarda bana şişko olduğum için mi yemek yemediğimi sorar dalga geçerdi . Ama şu an bana şişko demesini o kadar çok isterdim ki , o kadar çok..

Bir haftada beş kiloya kadar vermiştim . Yanaklarım çökmüş yüzüm beyazlaşmıştı , bedenim güçsüzleşmiş ellerim titriyordu . Su ve çorbadan başka bir şey yiyemiyor yesem de kusuyordum . Aldığım ilaçlarım haddi hesabı kalmamıştı bedenimde . Gitmek istiyordum sadece gitmek .. Polisler geliyor ve benimle konuşmak istediklerini söylüyorlardı mama tek söyleyebildiğim bilmiyorum oluyordu bilmiyordum .. İnsanlar çevremde dört dönüyorlardı . Okula gitmiyordum ama gazeteler sayesinde okulda kı herkes durumumu biliyordu . Telefonlarıma aslı bakıyordu , bir an bile yanımdan ayrılmıyordu . Keşke bende ayrılmasaydım ama kopuktum işte ve düzelemeyecektim. Eskiden olsa kerem için ağladığım günleri haklı bulurdum ama şimdi ? Anladım kı değmezmiş. Ben sadece annemi ve kardeşim, kaybetmemişim , onlar için ağlamamamışım . O gün sadece onları toprağa vermemişim , vermemişler . Üç Cinayet işlenmiş o gün orada , üç katili belli olmayan Cinayet . Hazır olun Gece Bölgesi şahinleri bundan sonra Güneşe yer verilmeyecek..

Bölüm nasıldı ?

KARMA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin