5.Bölüm~giriş

2K 71 4
                                    

Öncelikle 87 okuyucu için teşekkür ederim . Daha sonra da #yazaşkı içerisinde 23.olmuşuz bence bu kadar kısa Zaman'da güzel bir başarı . Bu nedenden dolayı uzun bir bölümle karşınızdayım . Yanı en azından diğer bölümlere göre uzun olucak ;)

"Keremin kucağına otur , akasya ." Bunlar ne saçmalıyorlardı böyle ? Hayır bir insan 5 shut atarak bu kadar mal olabilir mi ? "Öyle bir şey yapmayacağım başka bir şey iste Çağtay ."dedim ve elimdeki shut bardağına bakarak konuştum . " oyun bozan biriyle oynamayalım demiştim ben ." Dedi ve arkasına yaslanarak umursamaz bakışlar Atan keremi görene kadar fikrilerim aynen bu yöndeydi . Tabii ben inat bir insan olduğum için Kerem'e yandan bir bakış atıp kucağına yerleştim . Keremin kucağında olduğum için nefeslerini duyabiliyordum  ve hızlanmaya başlamıştılar . Etkilenmiş miydi ?

Sıra aslı ile Çağataya  geldiğinde kerem soruyordu ve ben hala kucağındayım . Abartı bir şey istemesini istemezdim tabikide ama yinede yakınlaşmaları için bir fırsat olabiliceği için sesimi çıkarmayacaktım .

"Doğruluk mu cesarettik mi aslı ?." Dedi ve sırıtmaya başladı kerem . Aslı durumu anlamış olucaki tereddütle "cesaret ." Dedi . Çünkü doğruluk hakları bitmişti . Bir an sessizlik olduğu sırada kerem isteğini söyledi .
"Çağtay ile 10 saniye yiyişmenizi istiyorum ." Dedi ve beni belimden tutarak sertliğinin üstüne oturup elini belime koyarak sıktı . İstemsiz olarak inlemiştim ve o bunu fark etmişti .

Aslı itiraz etmeye kalkışsa bile bir şekilde onu ikna etmeyi başarmışlardı .

Çağataydan devam..
Kerem'in isteği her ne kadar hoşuma bile gitsene tabiki onlara çaktırmamam gerekiyordu . Bu nedenle tepkisiz kaldım . Aslı yüzüme daha doğrusu gözlerime ürkek bakışlarla atarak bana doğru yaklaştı ve boyum uzun olduğu için tam karşımda durup son bir kez gözlerime baktı . Ve ellerini boynuma oradanda göğüsümde koyarak bana yaklaştı . Ve nefeslerimizi tek nefes haline getirdi .o kadar masum ve ürkek öpüyordu ki , sanki o beyazdı ben ise siyah . Ama karanlığım dudaklarımı ele geçirdi . Ellerimi aslının boynuna yerleştirerek onu kucağıma otururdum ve o şekilde öpmeye devam ettim . Çoktan on saniyeyi geçmişti ama ikimizde umursamıyorduk ama daha sonra bir ses buna engel oldu ..

"Çağatay .."

Geçmişim

Karanlığım

Bütünlüğüm

Asya buradaydı..

Ama bu sefer kalbimde değil , karşımdaydı..

KARMA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin