Bir günde iki bölüm hmm hasta falan değilim he :d yorumlarınızı eksik etmeyi unutmayın :) yeni bölüm 5 vote ile gelicek ve yaklaşık üç gündür o bölümü kurguluyorum yanı bomba gibi geliyorum haberiniz olsun :d iyi okumalar dilerim..
Kerem'le olan olaydan üstünden yaklaşık iki hafta geçmişti ve ikimizde birbirimize yapmadığımızı bırakmamıştık . Örnek vericek olursam ; gözümün önünde yemediği erkek kalmamıştı ve bende o her böyle bir haraket yaptığında bir şekilde onun sinirine gidebilicek haraketler yapıyordum . Mesela soyunma odasına kapatmak ve maça çıkamamasını sağlamak gibi , ponpon kız olmak gibi gibi gibi...
Kulaklıklarımı kulağıma iyice yerleştirdim , tabiki piercingim yüzünden sol kulağıma pek oturmasa da rahattım . Ne okulu ne de onu düşünüyordum sadece bilirsiniz işte çikolatalı sütüm Hayatı küsüm..
Saat yediye geliyordu ve ben herhangi bir unsur olmamasına rağmen okuldan geç çıkmıştım . Bu saate buralar pek dolu olmasa bile en azından rahattım korkmuyordum . Beni asıl korkutan şey annemin şu an deliriyor olmasıydı , Berk'le birlikte geldiğimden beri ne olduğunu anlamasam da yaklaşık sekiz kez aramışlardı . Bir rahat bırakın anam..
Annem👼🏼 arıyor ...
Yazısını gördüğümde elim istemsizce meşgule atıyordu ve ardından Berk arıyordu . Açmayacaktım işte bunu ne zaman anlayacaklardı ? Evin kapısının önünde geldiğimde ön kapı yerine arka kapıdan girmeyi tercih ettim çünkü ağaç evimde biraz oyalanmak istiyordum . Bahçe kapısından içeriye girerek ayakkabılarımı çıkardım çimenlere ayakkabılarımla basmayı hiç sevmiyordum . Buraya geldiğimizden beri ufak tefek bitiklerim olmuştu ve kazaya kurban gitmelerini kesinlikle istemiyordum . Çantamı kilere koyduktan sonra odamın penceresinin açık olduğunu fark ettim oysa ki sabah kapalı olduğundan emindim . O an bu detaya pek takılmasam da ilerlemeye devam ettim ve usulca merdivenlerden yukarı çıkmaya başladım . İçimde bir huzursuzluk vardı acaba o telefonları açsamıydım diyerekten kendimi yiyordum .
Acaba acaba acaba..Yazardan devam..
Güzel kız kafasında kı sorulara anlam veremeyerek merdivenlerden hızlı bir şekilde çıktı . Yukarıda ki küçük kare kapakçığı açarak o iğrenç kokuya mağruz kaldı , yüzünü buruşturdu . Tanrım o ceset kokusumu diye geçirdi içerisinden ama sezileri doğruydu . Karşısında gördüğü iki beden annesi ve kardeşinden başkasına ait değildi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMA
ChickLit*DİKKAT* - Hikayenin ismi 'YAZ ÖKÜZÜ' olarak başlanmış fakat 'KARMA' olarak değiştirilmiştir . -Hikaye düzenlenmeye başlanmıştır bu nedenle eski bölümlere bakıp , kitabı okumamazlık yapmayın lütfen. -Kitap tamamen hayal ürünüdür . Bu kitapta geçen...