Uzun bir bölümle karşınızdayım , umarım beğenirsiniz . 🌫
Sizin ilk aşkınız kimdi ? Hatırlıyor Musunuz ? Hani genç kızların ilk aşkları babalarıdır derler ya , bu tam bir yalan . Benim kırmızı ayımdı , annemin bana doğum günü hediyesi olarak aldığı bay kırmızı ayı . Ne çok kavga ederdim Berk'le sırf ona dokunduğu için . Hatta bir keresinde kırmızı ayıyı üç gün bulamamıştım , Berk Bodrum katına saklamış meğersem . Ne çok korkmuştum oysa ki . Ama aslında beni kıskandığı için , paylaşamadığı için ayımı saklıyormuş . Çocukluk aklı işte .
"Daha iyi misin Akasya." Kerem boynumda ki ellerini çekerek havluda kuruladı . "Evet iyiyim teşekkür ederim , sana da zahmet oldu ." Bu söylediğime şaşırmıştı çünkü cidden onca zamandır ilk defa konuşuyordum . "Sesin değişmiş ." Dedi ve yaslandığı mermerden kalkarak bana doğru yaklaştı. " yapma kerem , benim bu savunmasız halimi sana karşı yenilmemi sağlayarak kullanma ."
*
"Bak ne diyeceğim bence biraz hava almak iyi gelicektir sana istersen dışarı çıkalım ya da yazlığa gidelim , ne dersin ?." Aslı hevesle bana bakarken bu teklifi biraz düşündüm . Aslında gitmek istemiyordum fakat kendi ruh sağlığım için biraz iyi olabilirdi . "Söz vermiyorum , babamı tek bırakabilir miyim emin değilim ." Dedim ve ağrı kesiciden bir tane daha alıp ağzıma attım . "Merak etme baban burada tek kalmaz hem bizimkilerde var , ama artık düzelmen gerekiyor Akasya . Kendini düşünmüyorsan bağri bizi ve babanı düşün . " Haklıydı , onlarda beni bu şekilde gördükçe daha da yıpranmışlardı ve kesinlikle haklılardı . "Tamam size bırakıyorum ." Dedim ve koltukta geriye doğru yaslandım .
*
Bavullarımı ben hazırlamamıştım . Karıştığım tek şey yanıma aldığım annemin hırkası ve basket topuydu . Birde ayıcığımı almıştım . Geri kalanları aslı ve babam hal etmişti .
*
Vedalaşma olayları bitikten sonra Çağatay ve keremi beklemeye başladık . Bir kaç dakikanın sonunda tam eve dönüp vazgeçecekken sanki kalbimin uzun Zaman sonra ilk defa adrenalini hissettiğini anladım . Tanrım bu şaka olmalıydı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMA
ChickLit*DİKKAT* - Hikayenin ismi 'YAZ ÖKÜZÜ' olarak başlanmış fakat 'KARMA' olarak değiştirilmiştir . -Hikaye düzenlenmeye başlanmıştır bu nedenle eski bölümlere bakıp , kitabı okumamazlık yapmayın lütfen. -Kitap tamamen hayal ürünüdür . Bu kitapta geçen...