Oszalałem z miłości do ciebie. Z barku twej obecności przy mnie. Trwa to zbyt długo. Brak twego rzeczywistego widoku.
Widzę Cię mimo iż nie powinienem. Czy to już szaleństwo?
Przeniosłem znudzone spojrzenie z dawno nie działającego zegara. Wskazywał równo szóstą trzydzieści po południu. Godzinę, w której tego pamiętnego dnia postanowiłeś odejść. Zatrzymał się w chwili kiedy twoje serce przestał bić.
Minęło już tyle czasu. Dokładnie rok, a ja nadal czuje się jakby to było wczoraj.
Boli tak samo jak wtedy gdy się dowiedziałem. Chciałbym być przy tobie, nie tak jak zawsze mówiłem, że będę. Chcę być na prawdę.
Pragnę dotknąć najgłębszych zakamarków twojej duszy i rozświetlić ją. Widzieć jak się rumienisz gdy przypadkiem dotkniesz mojej ręki. Chciałbym spędzić z tobą resztę swojego życia ciesząc się twoją obecnością. Zawsze chciałeś mieć kota i mimo iż ich nie znoszę to teraz chciałbym mieć go razem z tobą.
Cichy wiatr kołysał drzewa do snu, bo powiedzmy sobie szczerze dawno powinny już spać. W środku nocy otulone kroplami deszczu i cichą melodią zesłaną od gwiazd. Tymczasem ja umierałem z miłości do ciebie. Zwijałem się z bólu łkając przez popełnione błędy.
Jednak gdy nastał świt wszystko zniknęło. Pojawiłeś się ty i zabrałeś mnie ze sobą do raju. Bo każde miejsce z tobą stawało się rajem. Nasza historia nie skończyła się szczęśliwie, mimo wszystko na jej końcu byłeś ze mną, a to największe szczęście jakie mogło mnie spotkać. My w swoich ramionach otoczeni kwitnącym sadem i promieniami słońca.
a/n: Hejka!
Mam nadzieje, że wam się podobało!
Co myślicie o takiej formie? Koniecznie napiszcie mi co sądzicie i czy chcielibyście żebym w przyszłości stworzyła coś podobnego!
Chcecie żebym stworzyła książkę, która poprzedza wydarzenia z tej opowieści? (Byłoby pisane w formie opowiadania)
Zapraszam również do innych moich prac i dziękuję, że dotrwaliście ze mną do końca♥️😊
CZYTASZ
BLACKOUT ➱ NEED YOU; DRARRY
Hayran Kurgu◦ ° ○ ▫ Co się stało, że o twoim zniknięciu dowiedziałem się z listu? Została po Tobie tylko towarzysząca mi ze wszystkich stron cisza. Przerwana jedynie cichym oddechem i dźwiękiem długopisu przemijającego moje uczucia na papier. ◦ ° ○ ▫ Harry zapa...