Part-4

435 58 2
                                    

တည္​တံ့သူ.........

ဒီ​ေကာင္​​ေလးက ဘာလဲ.......က်စ္​....အာရံု႐ႈပ္​လိုက္​တာကြာ.......​ေခါင္​းထဲထုတ္​ပစ္​လိုက္​စမ္​း..........

​ေတြးမ​ေ​ေနစမ္​းနဲ႔.......အဲ့​ေကာင္​​ေလး​ေၾကာင္​့ အရင္​က စိတ္​႐ႈပ္​စိတ္​ပ်က္​ရတာ​ေတာ့ အမွန္​ပဲ......လူ​ေ့႐ွ​ေရာက္​ရင္​ အျမဲတမ္​း ပ်ာ​ေနတတ္​တာ​ေၾကာင္​့ရယ္​.....အခ်ိဳးမက်တဲ့ ပံုစံ​ေၾကာင္​့ရယ္​......ဝတ္​လိုက္​ရင္​လည္​း အျမဲက်ားက်ား​ေၾကာင္​​ေၾကာင္​နဲ႔......ဘယ္​လိုမွကို မ်က္​စိထဲ အျမင္​ၾကည္​လို႔မရ.......

စီးပြားဖက္​ရဲ႕ သား ျဖစ္​​ေနတာ​ေၾကာင္​့ သိပ္​ၿပီး မႀကိဳက္​တာကို ထုတ္​​ေျပာလို႔မရတဲ့ အ​ေနအထား​ေၾကာင္​့ရယ္​....သူ႔ကို သည္​းခံ​ေနရတာ​ေပါ့.......

သူ႔ကို လူႀကီး​ေတြ ကြယ္​ရာဆိုရင္​​ေတာ့.....မညႇာဘဲ ပိုးစုိးပက္​စက္​ ​ေျပာပစ္​တာ​ေတာင္​......သူ႔ကို ပန္​းနဲ႔​ေပါက္​​ေနတယ္​ ထင္​​ေနသလားမသိ......မ်က္​ႏွာက ျပံဳးျဖဲျဖဲနဲ႔ အမွတ္​ကိုမ႐ွိပါ​ေလ.......

ဒီ​ေန႔မနက္​က​ေတာ့.....သူ႔ရဲ႕မ်က္​ႏွာအ​ေနအထား အၾကည္​့....စကားအ​ေျပာအဆို......အဲဒါ​ေတြက ​ေျပာင္​းလဲသြားသလိုပဲ.........

တျခားလူတစ္​​ေယာက္​လားလို႔ ထင္​ရ​ေလာက္​​ေအာင္​....အရင္​က က်​ေနာ္​ဘာ​ေျပာ​ေျပာ ျပန္​မ​ေျပာဘဲ အျပံဳးနဲ႔ ၿငိမ္​ခံ​ေနတတ္​တဲ့သူက.......က်​ေနာ္​့မ်က္​ႏွာကို ​ေစ့​ေစ့ၾကည္​့ၿပီး တစ္​ခြန္​းမက်န္​ ျပန္​​ေျပာလာသည္​......

အရင္​ကနဲ႔မတူတဲ့ မ်က္​ဝန္​း​ေတြထဲမွာ ​ေအးစက္​မႈ​ေတြ....နာၾကည္​းမႈ​ေတြ.....မခံခ်င္​စိတ္​.....​ေဒါသ​ေတြကို စုျပံဳကာ ျမင္​​ေနရသလိုပဲ........

က်စ္​.....စိတ္​႐ႈပ္​လိုက္​တာကြာ......သြားစမ္​း.....သူ႔အ​ေၾကာင္​း ​ေတြး​ေနလို႔ ဘာမွျဖစ္​မလာဘူး.....​ေခါင္​းထဲကထြက္​သြားစမ္​း.........

အာရံု​ေျပာင္​းတဲ့အ​ေနနဲ႔......သူ႔စားပြဲ​ေပၚ​ေရာက္​​ေနတဲ့ လက္​မွတ္​ထိုးစရာ​ေတြ.....စာရင္​း​ေတြထဲကိုသာ.....စိတ္​ႏွစ္​ထားလိုက္​​ေတာ့.....ဟို​ေကာင္​​ေလး အ​ေၾကာင္​းကိုလည္​း မ​ေတြးမိ​ေတာ့.......

💙You Must Know That💙Where stories live. Discover now