3 |

4.5K 173 28
                                    


Loren

"Emilio! Ne možeš me držati gladnom!"-Zacvilila sam.

"Mogu i hoću. Tvoj ručak su bile cigarete i to ti je to za danas i sutra. Razmisli o svojim postupcima."-Rekao je i krenuo van iz sobe.

"Držat ćeš me gladnom danas i sutra?!"-Povikala sam u nevjerici.

"Tako je. "-Potvrdio je. "To te možda nauči da cigarete nisu dobre."-Rekao je.

"I što, ne mogu ni izaći iz sobe?"-Očajno sam pitala.

"Ne možeš."-Rekao je.

"Ma dobro!"-Povikala sam i zabila glavu u jastuk. Što da radim sada u ovoj jebenoj sobi?!? I još se osjeti miris mesa do moje sobe,a ova budala meni ne da jest.

Jedina stvar koja me muči je, zašto se prema meni ponašaju kao prema jebenom djetetu?!?!

Imam 19 godina i znam se brinuti sama o sebi. A oni me ovdje drže k'o djete neko. Ali zato kada se o seksu radi, onda koristi sve moguće seks igračke. Tada mu, očito, nisam djete.

Mislim, dugo se već nismo seksali jer nismo zajedno, ali to govorim za ono kada smo bili. Znači, prije mjesec dana.

Mah, 'ko ga jebe. Prekršit ću pravila. Digla sam se iz kreveta i krenula prema vratima.

Otvorila sam vrata i izašla. Oni su tamo jeli u kuhinji. Kada su me vidjeli svi su izašli van osim Emilija i Ivana.

Ivan je sjedio i pratio situaciju dok je Emilio grubo dolazio do mene.

"Jesam li ja tebi nešto rekao?!"-Povikao je.

"Jesi."-Klimnula sam.

"Što onda radiš ovdje?!"-Opet je povikao.

"Idem jest."-Rekla sam kao da je to najnormalnija stvar.

"Ne ideš! Ti si u kazni!"-Povikao je.

"Slušaj ti mene debilu jedan glupi! Ja imam jebenih 19 godina i stvarno mislim da se mogu brinuti sama o sebi! Nemam 5 godina da ćeš me staviti preko koljena ili me staviti u kaznu!"-Povikala sam i osjetila žarenje na guzici. Pa naravno, udario me.

"Ne podiži ton na mene i ne psuj! Ti si moja i ja ću ti davati kazne ako ja to želim! Uopstalom, to je za tvoje dobro! "-Vikao je.

"Psovat ću i podizati ton ako ja to želim! Nisam tvoja i ti mi nećeš davati kazne! A da se ne lažemo, to nije za moje dobro!"-Vikala sam. Opet me udario po guzici.

"Što je tebi ušlo u glavu,Loren ?! Pa živiš ovako već više od godinu dana!"-Povikao je.

"Ušlo mi je u glavu da nisam mala klinka i da ću sama odlučivati o svojim odlukama!"-Povikala sam.

"E pa nećeš! "-Povikao je.

"Hoću!"

"Ma što je tebi Loren?!"-Povikao je.

"Želim da me ne kontroliraš!"-Povikala sam.

"E pa žao mi je ali tvoja želja nije moguća!"-Povikao je.

"Moguća je! Samo moram tebe izbaciti iz svog života!"-Povikala sam.

"U sobu!"-Povikao je.

"Neću!"-Povikala sam.

"U sobu!!"-Glasnije je povikao.

"Ne!"-Povikala sam.

"Kaznit ću te!"-Povikao je.

"Nećeš! Dosta mi te je!"-Povikala sam.

"E sada je dosta!"-Povikao je i povukao me za ruku u sobu. Tj, vukao me do sobe.

****

Vote,com?

Kidnapped 2.sezona Where stories live. Discover now