Loren"E sada je dosta!"-Povikao je i povukao me za ruku u sobu. Tj, vukao me do sobe.
Uvukao me unutra i zaključao vrata te me bacio na krevet.
"I što, opet ću biti na vrhuncu i kada ćeš prestati i nećeš mi dati da svršim?"-Pitala sam znajući da će to napraviti.
"Ovoga puta će kazna biti veća, mnogo veća. "-Rekao je.
*****
Od sex igrački (vibratora i ogromnih dilda ) pala sam u nesvijest. Yeah, toliko me izmučio da sam se onesvjestila.
Kada sam se probudila shvatila sam da sam u njegovom čvrstom zagrljaju, ali ruke su mi lisicama bile vezane za krevet, idalje.
Osjetila sam da mi je lice natečeno, a međunožje me strašno boljelo.
I da, zabranio mi je da izlazim van iz kuće. Yeah, kreten. Rekao je da je bio previše dobar prema meni i da ne cijenim to.
Sada mi je, zapravo, još gore nego što mi je bilo. Morat ću se očito priviknuti na to. Nema mi izlaza...
"Dobro jutro."-Promrmljao je. Nismo valjda spavali od ručka i cijelu noć? Nisam odgovorila. Nadala sam se da nije primijetio da sam budna. "Loren, ne budi nekulturna."-Upozorio me.
"A što ako budem?"-Okrenula sam se prema njemu da ga mogu gledati u oči. "Šta ako jebeno budem nekulturna!?"-Ponovila sam glasnije i uzrujanije. "Što?! Uzeo si mi sve! Doslovno sve! Sve šta možeš je još me udarati! To je doslovno sve šta možeš!!!"-Vikala sam uzrujano. Baš lijep početak jutra. Sarkastika.
"Loren, smiri se."-Rekao je nekako smireno jer je valjda primjetio da ja vičem i uzrujana sam sve više i više.
"Što ako neću?!? Udarit ćeš me da se smirim?! Možda mi zabraniti jesti?! O, da, ili ćeš me možda staviti preko koljena?! Oduzeo si mi sve!!!"-Vrištala sam na njega.
"Oduzeo si mi prvi poljubac, prvi put, ti si bio moj prvi strah i prvi heroj.."-Šaputala sam. "A sada me samo kažnjavaš. Za sve. Ne daš mi ručati, ne daš mi da donosim vlastite odluke, ne daš mi da izlazim, ne daš mi da psujem...."-Govorila sam dok su suze prijetile da izađu ali im nisam dozvoljela.
"Ne daš mi ništa."-Taj dio sam promrmljala s mržnjom."To je za tvoje dobro."-Rekao je smireno i odvezao me.
"Nije!!!!!! Nije,nije, nije i jebeno nije!!!!!!!!!!!"-Doslovno sam vrištala na njega i udarala rukama sve oko sebe.
"Hoćeš da te zagrlim?"-Pitao je.
"Ne!!!"-Vrištala sam ispružeći ruke da me zagrli. Žene...
Zagrlio me i stisnuo uz sebe dok su moje suze prijetile da izađu.
"Hej Lorr! Hoćeš do grada samnom i Sarom? Odavno nismo!"- Glasila je zuvčna poruka od Betany. Pogledala sam onako ,milo, u Emilija pa zatreptala okicama i napravila puppy face.
"A ne, to isto bebasto lice puši cigarete. "-Rekao je odmahujući glavom.
"Mooolim te."-Zacvilila sam.
"Ne."-Odbrusio je.
"Moooolim te Emii."-Zavilila sam ponovno.
"Ne."-Odbrusio je s premišljanjem.
"Daj molim teee."-Nisam odustajala.
"Ne Loren."-Ali ni on nije odustajao.
"A daaaj!"-Povikala sam.
"Ne. Ti si u kazni."-Rekao je.
"Molim te Emilio!"-Povikala sam.
*****
Vote,com??