LorenNakon nekoliko godina na svijet je osim Scotta došao i Stiles, a za njim Beck i Mia. Beck i Mia su brat i sestra blizanci. Emilio i ja smo se vjenčali, a na dan vjenčanja, točnije na zarukama ja sam rodila. Kada sam trebala reći 'da' pukao mi je vodenjak. Yeah, tako su nastali Beck i Mia. A kada sam rađala Stilesa Emilio se onesvjestio dok je slušao moje vriskove pa je 2 tjedna imao glavobolje jer je udario glavom pri padu. Mogu reći da je Scott najnormalnije nastao. Sada smo Emilio i ja već stari, a naša djeca imaju 16 godina. Ivan se zaljubio u neku djevojku Helenu i jako mi je drago zbog toga. Na putu je i beba. Sara je ostala s Rubenom i imaju 2 djeteta. Alexa i Ninu. Naravno, Alex se druži sa Scottom, Beckom i Stilesom, a Nina sa Miom. Betany je ostala sa Jasonom i dobili su Janu i Justina. Jana i Justin se isto druže sa mojom i Sarinom djecom. Ashley je ostala sa Renatom, a beba im je nastala tako što su prekinuli. Prekinuli su i nisu mogli jedan bez drugoga pa je Renato došao do Ashley, a ona kada ga je vidjela na vratima nije imala majicu i Renato se bacio na nju te je Lorena nastala na podu kraj ulaznih vrata. Čudna priča, ha? Sa Tylerom se povremeno čujem. Ima neku djevojku i djete s njom. Sada, kada sam sve objasnila, pokazat ću vam kako izgleda jedan dan u našoj svakidašnjici.
******
Pisac
Emilio, Beck, Scott i Stiles su sjedili na kauču i nešto pričali dok je Mia ulazila u kuću.
"Hej lju-"-I onda je pala. Svi su se prasnuli smijati zajedno sa njom.
"E moja Mia..."-Emilio je rekao.
"Uopće ne znam na koga sam toliko smotana."-Rekla je i dignula se s poda te došla do njih i sjela. Tada je Loren ulazila u kuću.
"Hej lju-"-I tada je Loren završila na podu. Svi su se smijali kao budale.
"Da na koga,na mamu. Na mene možeš biti jedino savršena."-Rekao je Emilio smijući se.
"Hej!"-Loren se pravila uvrijeđena.
"Mi smo još dobro i ispali, kada gledaš tko nas je odgajao."-Rekao je Stiles, a Emilio ga je lagano udario po glavi.
"Auu! Mama udario me!"-Nije ga boljelo, ali volio je kada ga je Loren branila.
"Emilio! Ostat ćeš bez ručka!"-Povikala je na njega.
"Ma nemoj."-Došao je do nje i počeo je škakljati dok se ona gušila od smijeha. A onda ju je uspravio i nježno poljubio. Isto kao i nekada.
"Fujjj! Mama , tata!"-Povikao je Beck i prekrio oči rukama.
"Baš su slatki."-Mia ih je zaljubljeno gledala.
"Djeca su tu."-Loren je promrmljala.
"Nek su, znaju kako su nastali."-Emilio je rekao na što se Loren pukla smijati.
"Mama, tata, imam vam nešto važno za reći."-Mia se dignula.
"Reci."-Rekli smo u isto vrijeme.
"Ja....imam dečka. I htjela bih-"-Emilio ju je šokirano prekinuo.
"Dečka?! Što?! U kazni si?! Ne,ne! Nema izlaženja iz kuće!! Upisujem te u samostan! Da, to je dobra ideja! Samostan! Nema dečkiju do 30-te!"-Emilio je zgroženo vikao dok su se svi valjali po podu od smijeha.
"Želim da budeš pristojan kada ga upoznaš. "-Mia ga je upozoravajuće pogledala .
"Samostan! Bebo kako da ju upišem u samostan?! Odmah! "-Emilio je zgroženo vikao.
"Tata!"-Mia je povikala .
"Samostan!"-Emilio je povikao dok su se Loren i dečki gušili od smijeha. "I još jedna stvar! Prije nego li te upišem u samostan! Evo ti kondomi ! Ali svakako ideš u samostan!"-Emilio je vikao zgroženo i dao joj kondome u ruku. Loren više nije imala zraka koliko se smijala.
"Ovo je jedan običan dan u Martinez kući!"-Loren je povikala smijući se.
*****
Vote,com?
Došao je i ovoj priči kraj. Hvala vam na svemu. Volim vas i vidimo se u nekoj drugoj priči.