1 |

9.4K 203 54
                                    


Godinu dana kasnije

Loren

Ležala sam na kauču i vrtila po instagramu.

"A ne."-Čula sam Ivanov glas. Konj mi je uzeo mobitel.

"Daaaj mii!"-Kao malo djete sam povikala.

"Ti si zaboravila da si u kazni?"-Pitao je. Okrenula sam očima idalje pokušavajući doći do mobitela.

"Daaaj mii!"-Stvarno sam se ponašala kao neko derište ali jbg.

"Daj joj."-Rekao je Emilio ulazivši u kuću.

"Ali u kazni je."-Ivan je rekao.

"Već mjesec dana. Pusti ju i daj joj mobitel."-Rekao je Emilio i maknuo moje noge s kauča te sjeo.

Ivan mi je nezadovoljno vratio mobitel, a ja sam mu isplazila jezik. Stavila sam noge na Emilija tako da sam opet ležala.

"Jejj."-Ciknula sam. Nisam bila u vezi ni sa Emilijem ni Ivanom. Pokušala sam sa Ivanom mjesec dana,ali ne. Tako da sam sada single.

"Jason i Bet će doći."-Emilio je rekao.

"Jejj!"-Opet sam ciknula. Betany je u vezi sa Jasonom.

Sara mi je opet najdraža osoba na svijetu. Yeah, reći ćete da sam glupa,ali da. Renato i Ashley žive ovdje. Harry je još zaljubljen u Ivana. Ruben je single idalje,ali se između Sare i njega dešava nešto.Mislim da sam sve spomenula.

Ja sam zaljubljena u Emilija,i on u mene,ali ja ne želim vezu. Pokušali smo pa nije išlo...

"Hej ljudiii."-Betany je sretno ušla u kuću,a Jason za njom. Bet je s njim sretnija nego ikada.

"Hej dragaa."-Rekla sam. Došla je do mene i poljubila me u obraz.

"Digni se da sjednu."-Rekao je Emilio pogledavši me.

"Neka sjednu na pod."-Rekla sam.

"Loren."-Strože je rekao.

"Pusti mee."-Procvilila sam.

"Digni im se ili opet nema mobitela."-Rekao je.

"Debilu."-Nezadovoljno sam promrmljala i digla se u sjedeći položaj. Upozoravajuće me pogledao jer ne smijem psovati.

Betany je sjela do mene,a Jas do nje.

"Pa šta ima?"-Pitao je Jason.

"Bet, idemo prošetati."-Rekla sam i digla se. Klimnula je glavom.

"Kamo idete?"-Pitao je Emilio.

"Šetati."-Odgovorila sam.

"Gdje?"-Pitao je.

"U park,ako baš moraš znati."-Rekla sam.

***

Kada smo se već odvojile od kuće izvukla sam cigaretu i zapalila. Emilio mi idalje zabranjuje pušenje,ali 'ko ga jebe.

"Ovo ti je peta."-Betany je promrmljala.

"Cijeli vikend sam bila s njima i nisam pušila,pusti me da uživam."-Rekla sam i odmah povukla dim.

"Opet?"-Čulas sam Sarin glas. Kada sam bolje pogledala, sjedila je na klupici u parku.

"Hej."-Rekla sam sarkastično i zapalila šestu cigaretu.

"Loren bit će ti loše,previše si ih popušila."-Betany je rekla,ali nisam se obazirala na njezine riječi.

"Nego,cure,"-Započela sam. "Mislila sam nagovoriti Emilija..."-Betany me prekinula.

"Na bebu?!"-Skiknula je.

"Ne."-Odmahnula sam glavom.

"Na dvije bebe?!"-Sara je skiknula.

"Na psa."-Rekla sam,a ona su me pogledala kao da nisam normalna."Budale dvije imam tek 19 mlada sam za bebu."-Rekla sam.

"Loren....ovo ti je deveta."-Betany je promrmljala.

"Brojiš mi cigare?"-Pitala sam.

"Pa.....ne...ali...mislim da...ali...znaš ...."-Zamucala je.

"Još samo jednaa."-Rekla sam. "Ili dvije, možda tri."-Promrmljala sam.

*****

Vote,com?

Kidnapped 2.sezona Onde histórias criam vida. Descubra agora