8 |

3.8K 145 24
                                    


Loren

"Hej."-Prišla sam mu i stavila ruku na njegovo rame. Podigao je pogled i kada mi je vidjeo povukao me u zagrljaj. Čvrst i pomalo bolan zagrljaj.

"Loren."-Zajecao je.

"Što je Ivane?"-Pitala sam zabrinuto.

"Boli me."-Šapnuo je.

"Što?"-Pitala sam.

"Srce ."-Tiho je odgovorio udišući moj miris.

"Od čega?"-Pitala sam, ali sam nažalost znala od čega, ili bolje rečeno od koga.

"Ne voli me djevojka koju volim."-Šapnuo je.

"  'ko je ta djevojka?"-Pitala sam.

"Loren."

"Molim?"-Pitala sam te me pogledao u oči i lagano mi stisnuo obraze palcima.

"Ti si ta djevojka."-Šapnuo je.

"J-ja."-Promucala sam.

"Da."-Šapnuo je tiho.

"J-ja...j-ja, n-ne, ne,n-ne m-ogu j-ja to."-Iz nekog razloga me ovo jako jako uzrujalo te sam se naglo digla s klupice i uhvatila rukama za glavu paničareći.

"Hej,hej."-Digao se zamnom i nježno me rukama uhvatio za  ruke. "Ništa ne tražim od tebe, samo mi je bio potreban zagrljaj i da znaš to."-Rekao je.

Klimnula sam glavom i povukla ga u zagrljaj. Neko je vrijeme plakao sa glavom zabijenom u mojim ramenima. 

"Hvala ti."-Šapnuo je.

"Uvijek."-Odgovorila sam. Zazvonio mi je mobitel te sam se javila. "Halo?"

"Loren."-Prepoznala sam Emilijev uplakan glas.

"Što ti je?"-Pitala sam
polu-hladnim tonom.

"Molim te,moramo se naći."-Rekao je zakavši.

"Naravno,uvijek. Gdje?"-Pitala sam.

"U parku."-Odgovorio je.

"Am, da, naravno. Vidimo se tamo."-Rekla sam i prekinula.

"Ivane moraš ići kući, srediti se malo. Možda nemaš mene, ali Harry je jako zaljubljen u tebe."-Rekla sam.

"Molim? Harry? Fuj!"-Povikao je.

"Hej! Harry je sladak,a i dobar je."-Rekla sam.

"Da, ali ja nisam gej."-Rekao je.

"Pokušaj."-Rekla sam.

"Neću!"-Navio je svoje.

"Ne budi tvrdoglav."-Rekla sam.

"Loren,ne!"-Povikao je zgroženo.

"Okej,okej."-Podigla sam ruke u znak obrane.

"Vidimo se."-Nasmijao se i poljubio me u obraz te otišao.

Nakon 2-3 minute došao je Emilio i uplakano me zagrlio.

"Oprosti. Bio sam budala i branio ti sve. Oprosti. Oprosti molim te draga."-Plakao je.

"Wow, stvarno to misliš?"-Iznenadila sam se.

"Da. Oprosti ljubavi moja malena, oprosti. Možemo li biti i vezi? Ljubavi malena."-Plakao je i  plakao.

"Naravno."-Ciknula sam i poljubila ga.

******

"Tvoja mama je rekla da želi upoznati Emilija."-Harry je rekao neraspoloženo ulazivši u kuću.

Bili smo kod Emilija,Ivana i Selene. Selena je nešto tipkala po mobitelu kao i Ivan. Ja sam sjedila na Emiliju pričavši nešto s njim.

"Šta se tebi desilo."-Emilio je promrmljao retoričko pitanje.

"Saznao je za ono s Ivanom,onaj razgovor."-Šapnula sam mu.

"Huh..."-Promrmljao je.

"Okej,nazvat ću ju."-Rekla sam.

"Nema potrebe. Rekla je da ti prenesem da ćete se naći u restoranu. Onom novo otvorenom. U 19:00 sati i da, tamo će biti ona i Tyler. Mada ne znam zašto je to potrebno al' okej."-Rekao je.

"Zadnji susret s tvojom mamom i nije najbolje prošao."-Emilio je promrmljao.

****

Vote,com?

Kidnapped 2.sezona Where stories live. Discover now