10 |

3.6K 141 39
                                    


Loren

"Imao je neke....probleme."-Rekla sam. Odmah me uhvatila grižnja savjest jer...ja sam taj problem..

Boca je stala na mene,ponovno.

"Istina."-Rekla sam.

"Želiš li u budućnosti imati djete s ovim debilom?"-Ashley je pitala misleći na Emilija.

"Zavisi. Ako se promijeni i prestane udarati onda da,a ako se ne promijeni onda ne."-Odgovorila sam iskreno.

****

Sutradan

Jučer smo Emi i ja vodili ljubav. Ušao je u mene bez kondoma, svršio je u meni...

On misli da ja pijem pilule. Mah, neće mi biti ništa. Odmah nakon toga sam se otuširala tako da se njegova sperma makla iz mene.

Trenutno je jutro te Emi i ja ležimo u krevet dok me on maziii.
Radi krugove po mome trbuhu, a prije 5 minuta je radio krugove po mome....mjestu....i sisama. Yeah, konj.

"Emi."-Dozvala sam ga tiho.

"Mmm?"

"Bili ti volio imati dijete?"-Pitala sam.

"Ne."-Njegov odgovor pogodio me je nekako.

"Ne?"-Šapnula sam.

"Ne."

"A-a u budućnosti?"-Pitala sam.

"Možda, vjerovatno ne."

"A što bi napravio da ostanem trudna?"

"Odveo te na abortus."-Jednostavno je odgovorio.

"Tjerao bi me da pobacim?!"-Povikala  sam u šoku .

"Pa...vjerovatno."-Rekao je.

*****

"Idem se ja naći s Bet."-Rekla sam izlazivši iz kuće.

****

"Dobro, ne želi djete, ali idalje ne vidim čemu toliko dramiš."-Bet je rekla pomalo zbunjeno.

"Pa koliko bezosjećajan mora biti da bi me tjerao da pobacim?!"-Povikala sam zgroženo.

"Rekao je to bez razmišljanja. Sigurna sam da te nebi tjerao da pobaciš."-Rekla je.

"Misliš?"-Promrmljala sam.

"Ma da..."-Rekla je.

"Ja bi jednom htjela imati djete, normalan život... Pa ne mogu ja tako živjeti..."-Rekla sam.

"Sve je okej Loren, normalno da ne možeš."-Rekla je.

*******

Nekoliko mjeseci kasnije..........

"Loooren."-Emilio me uporno dozivao.

"Spremam se!"-Povikala sam.

"Spremaš se već 3 sata Loren!"-Povikao je.

"Jebi ga!"-Povikala sam. Imali smo dobru vijest,išli smo na vjenčanje. Ne naše, zapravo, od Sare.

Iako ima 20 godina ona se udaje i jako sam sretna zbog nje i Rubena. Nisam imala što obući, jela sam previše i sada sam debela. Moje majice su uske, trbuh mi se skroz vidi.

"Nemam niti jednu majicu za obući!"-Povikala sam sama sa sobom ali sam onda vidjela Emilija naslonjenog na vratima sobe.

"Pa kad si se udebljala."-Promrmljao je.

"Nisam ja kriva šta me ti samo držiš u kući i jebeš."-Rekla sam.

Nasmijao se perverzno.

"Trebala bi na dijetu."-Rekao je.

"Na pada mi na pamet."-Odbrusila sam mu.

Stvarno bih trebala na dijetu, debela sam.

"I danas me nemoj sramotiti, inače slijedi kazna."-Opet se nasmijao perverzno.

"Emilio dosta."-Stvarno mi je bilo dosta njegove perverzije.

"Ja sam ozbiljan."-Rekao je.

"Odjebi."-Rekla sam oblaćeći neku svečanu haljinu. Odjednom sam bila bačena na krevet dok mi je skidao haljinu.

"A sada imaš vremena.. Neda mi se Emilio,makni se."-Rekla sam.

Izvadio je vibrator i krenuo mi skidati gaćice dok sam se ja otimala.

"Rekla sam da mi se neda, makni se."-Rekla sam i gurala ga od sebe. 

Srećom,zvonio mi je mobitel.

****

Vote,com??

Kidnapped 2.sezona Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora