LorenJavila sam se i čula Sarin glas. Javila mi je da je otkazano vjenčanje te da je drugi tjedan.
Emilio je nastavio sa svojim radnjama.
"Emilio makni se."-Promrmljala sam.
"Treba mi sex."-Rekao je.
"Ne."-Rekla sam.
"Molim te."
"Ne."
Nije me poslušao, nastavio je. Uzeo je lisice te me zavezao za krevet. I ruke i noge. Upalio je vibrator i stavio točno na moje središte. Nisam htjela zastenjati, neće to čuti od mene.
Iskreno, ovo je malo i boljelo. Svršila sam 4 puta i tada se zabio duboko u mene. Naravno, moj vrisak je ispunio cijelu prostoriju.
Nastavio je ulaziti u mene držajući vibrator na mom središtu. Naravno, više od boli nego zadovoljstva , vrištala sam.
Nakon dosta vremena makao se s mene i maknuo vibrator te mi skinuo lisice.
"Bilo nam je dobro."-Promrmljao je.
"Tebi je bilo dobro! Odvratan si!"-Povikala sam i digla se s kreveta te uzela svoju robu i krenula se oblačiti.
"Di ideš?"-Pitao je.
"A di bi trebala? Kući. Upravo si me jebeno silovao!!!"-Ludila sam.
"Nisam, samo mi je trebao seks."-Rekao je.
"Ali ja nisam htjela to!"-Povikala sam dok su suze klizile niz moje obraze.
"Ne ljuti see."-Rekao je.
"Kako da se ne ljutim?!"-Povikala sam na njega.
"Nije bilo strašno."-Rekao je.
"Prekidamo."-Rekla sam.
"Molim?"
"Prekidamo!!"-Vrisnula sam na njega i istrčala iz njegove sobe.
"Ivan!!!!"-Vrištala sam po kući.
"Što je bilo?!"-Zabrinuto je dotrčao do mene.
"Vozi me kući."-Zacvilila sam i rasplakala se. Ovo je stvarno gotovo izmeđa Emilija i mene. Kraj.
"Okej,okej. Što je bilo?"-Pitao je hodajući samnom prema autu.
"Silovao me."-Zacvilila sam.
"Silovao?"-Nijemo me pogledao.
"Da."-Šapnula sam. Nisam mogla vjerovati. Silovao me... I onda sam krenula povraćati, zapravo, mislim da sam dušu ispovraćala.
Yeah, u Ivanovom autu. Odlučio je odcesti me u bolnici iako sam se ja protivila. Izvadili su mi krv i čekali smo nalaze.
Kao da smo satima čekali.
"Grey?"-Doktorica je pitala kada je došla ispred nas.
"Ja."-Odmah sam rekla.
"Dođite malo samnom u ordinaciju."-Rekla je. Klimnula sam glavom i krenula za njom.
Ušle smo u ordinaciju te sjele jedna nasuprot druge.
"Loren, koliko ti imaš godina?"-Pitala je.
"19."-Kratko sam odgovorila.
"Mlada si... Poprilično mlada... Loren, trudna si ."-Doktorica je rekla , a ja sam imala osjećaj da će mi glava eksplodirati.
"Ne."-Šapnula sam i rasplakala se.
Nakon nekoliko minuta plakanja obrisala sam suze, pozdravila doktoricu i izašla iz ordinacije.
"I?"-Ivan se odmah podigao sa stolice. "Što ti je? "-Pitao je.
"Od stresa,doktorica je rekla da će se možda ponoviti. Ne brini."-Rekla sam i nasmijala se.
"Dobro, zabrinuo sam se."-Reklao je.
****
"Hvala ti."-Izašla sam iz auta.
"Uvijek Lor."-Rekao je. Ušla sam u kuću i pozvala Saru da dođe. Trebao mi je razgovor, savijet, pomoć.
"TRUDNA?!?!?!?!"-Sara ie vrisnula na mene nakon što sam joj sve ispričala.
"Trudna."-Klimnula sam idalje plačući.
"Oh ljepotice..."-Zagrlila me. Doslovno mi je cijeli svijet rušio.
****
Vote,com?
Oprostite što nije bilo nastavka, nisam imala ni vremena ni inspiracije..