Loren"Sada bi bilo dosta."-Betany mi je nakon negdje 20 cigarete uzela kutiju i upljač.
"Heeej vrati mi to!"-Odmah sam ciknula.
"Ne. Loren bit će ti loše. Sutra uzmi još, danas nemoj."-Rekla je. Puhnula sam frustrirano.
"A ti?"-Pogledala sam Saru. "Nešto mutiš s Rubenom, da čujemo."-Rekla sam.
"A ne znaam, sviđa mi se, lijep je i sve ali nekako....suzdržavamo se i on i ja."-Rekla je.
"Da ja popričam s njim?"-Pitala sam.
"Nemoj, ali hvala."-Rekla je.
"Loooren."-Emilio je dolazio u park.
"Mooolim?"-Uzvratila sam.
"Ručak je gotov dođite."-Rekao je. Kada nam se približio licem mu je prevladala ljutnja. "Koliko si ih popušila?"-Bijesno je pitao.
"Ni jednu."-Rekla sam nevinim pogledom.
"Betany, koliko?"-Pogledao ju je.
"Pa.....malo...."-Rekla je.
"Da je malo nebi smrdila ovoliko na njih. Reci mi koliko!?"-Bijesno je pitao.
"Pa.....10."-Promrmljala je.
"Želim istinu."- Procijedio je kroz zube.
"21"-Tiho je promrmljala.
"Idemo kući."-Povukao me za ruku. Sada točno znam da me ide kazniti.
"Neću."-Otimala sam se .
"Loren dobit ćeš sa remenom ako se nastaviš otimati."-Rekao je. Odmah sam prestala.
Doslovno me stiskao za ruku sve do kuće. Kada smo ušli u nju samo me gurnuo do njegove sobe.
"Pušila je."-Ivan je promrmljao. Već su svi znali zašto me većinom kažnjava,a i miris cigareta se proširio kućom kada smo ušli.
Ušli smo u sobu i Emilio je kao i inače zaključao vrata. Sjeo je na krevet i posjeo me na sebe i raširio mi noge te mi stavio ruku u gaćice.
Rekla sam da nismo zajedno, i nismo,ali je ovo dio kazne.
Naravno krenuo mi je trljati klitoris sve brže i zabijati prste u mene. Kada sam bila na vrhuncu, stao je.
"A daaj!"-Požalila sam se iako sam znala da je ovo kazna i da sam upravo ostala bez svog vrhunca.
"Ne može."-Rekao je. Krenula sam u wc da sama završm posao ali me povukao za ruku opet na njega. "Nećeš sama završiti, lijepo ćeš sjediti ovdje i čekati da napaljenost prestane."-Naredio je.
Znala sam da će svakako biti kako on kaže i to me nerviralo. Nakon jebena pola sata napokon me napaljenost prošla.
"A sada,"-Rekao je Emilio kada je vidio da me popustilo. "Stani ispred mene i skini se."-Točno sam znala da će ovo reći.
Stala sam ispred njega i spustila do koljena hlače i gaćice. A sada će reći da mu odem preko koljena.
"Preko koljena."-Znala sam. Već sam toliko kazni pobrala da napamet znam što će reći.
Legla sam mu preko koljena i čekala.
"21 si popušla,zar ne?"-Pitao je iako je znao odgovor.
"Da."-Šapnula sam.
"E sada ćeš brojati udarce i nakon svakog ćeš reći 'ne smijem pušiti'. Nadam se da sam bio jasan."-Rekao je.
Preokrenula sam očima. Naravno, nakon 21 udaraca sam plivala u suzama.
"Sada se digni i obuci se ."-Naredio je. Nekako sam se dignula s njegovih tvrdih i neudobnih koljena te se obukla. "Ostat ćeš u sobi i razmisliti o svojim greškama."-Rekao je.
"A ručak?"-Pitala sam.
"Nema ručka."-Rekao je.
"Emilio! Ne možeš me držati gladnom!"-Zacvilila sam.
****
Vote,com?