+16 yaş ilk üç bölüm
Karanlıkta ayağa kalkmaya çalışırken etrafını hala göremiyordu ufak kız 'ne olur kabus olsun' diye içinden geçirirken 'umarım uyanmaz' diyerek bildiği duaları sıralıyordu artık ne kadar biliyorsa, içi titrerken birden kolunda hissettiği baskı çığlığa neden oldu, kızı karanlıktan ışığa çekerken ürkütücü bir şekilde kahkaha attı, ondan nefret ettiğini bir kez daha hatırladı ufak kız nefret aşağılık herif varlığı bile artık iğrenmesini sağlıyordu belki de..
Ufacık bedeni hiç zorlamadan yatağa çıkarttı ufak kız tekrar kaçacakken tokat atmasıyla yatağa savruldu tüm güçsüzlüğüyle karşısında neydi ki ona böyle davranabiliyordu ufacık bedeni anında devrilirken yatakta ağlamaya başladı küçük kız "ağlama" Demesi ile sinirlendi küçük kız ve sesini çıkardı sonunda "O da mı yasak? Ben daha 14 yaşındayım çocuğum ya ben çocuk-" Cümlesine devam edemeden adamın tekrar tokat atması kızı susturamadı. Kafasında sorular vardı, cevap istiyordu, annesinin nerede ne halde olduğu gibi sorular.
"Annem nerede? Ne yaptın yine ona? Annem nerede?! " Bu sefer saçından tuttup geri çekerken küçük kız gözleri yaşlı ama daha sert bakmaya çalışırken küçük kızın hakimiyetinde konuşmaya başladı adam " Sen yine çok konuşmaya başladın, annen baygın " Kız hiç hareket edemedi bir an yine mi dayaktan bayılmıştı? Kaşlatınj çatmış karşısında ki adama bakıyordu küçük kız, oysa adam acımazsızca sözlerini devam ettirme peşindeydi " Zevklerimiz pek uyuşmuyordu sanırım, tartışırken bir baktım altımda bayılıvermiş anneciğin"
Zevk ve altımda kelimelerine ima yapması çileden çıkartmaya yetişmişti küçük kızı, 14 yaşında ki bir kıza göre güçlüydü. O yapmıştı tüm bunları küçük kıza 6 ayda küçük bir kız çocuğundan 80 yaşındaymış gibi hissetmesine sebep oluyordu.
En kötüsü ise bunların hepsi babasının vefatı ile annesinin yeniden evlenmeye karar vermesiyle başlamıştı.
Evet tüm canilikleri pislikleri annesinin ikinci evliliğindeki şahıs yapıyordu, kim bilebilirdi ki bir psikopat olduğunu adamın, 1 hafta içinde "ormanlık alan taraflarından 2. bi ev aldım, orayada ara sıra gidelim" Bahanesiyle kandırmıştı ve her şey o gün başlamıştı onlar için adamın içinden aniden 2. bir kişilik ortaya çıkmıştı, bir canavar ya da korkulu rüya küçük kıza göreyse karanlık sıfatına bile giremeyen hiçlikten ibaretti.
Her gün sebebini bilmedikleri bir şekilde alkol alıp dövüyordu annesini, cinsel tacizde bulunup karşı çıkarsa döverek bağlıyordu ve ardından tecavüz ediyordu, ilk zamanlar küçük kıza izletiyordu şerefsiz midesi almayınca kızın zorla bağlayıp izletiyordu, küçük kız her gün annesinin ve o adamın çıplak ve o şekilde görmeye tabiki de dayanamıyordu, hangi evlat dayanırdı ki? Annesinin bağırma, ağlama, inlemeli sesini her gün her saat duymak kız kafayı yemediği için iyiydi bu durumlarda.
Küçük kız dayanamayıp o durumlara küfürler etmeye başladı bir zaman sonra dahada hareketlenmeye çalışıyordu, ama adamı kızdırmaktan başka bir şey yapmıyordu ona göre.
Kızı odaya götürüp dövüyordu, tekmeler atıp, saçını kesip odanın bi taraflarına atıyordu zevki için, odaya da 'ceza odası' derdi hep, kızın beynine sokmak istercesine.
Küçük kıza da cinsel taciz de bulunuyordu elleri ile cinsel organı ile çıplak bir şekilde tacizde bulundu defalarca genç kıza, kız korku ile hiç bilmediği şeyler yaşıyordu, ama hiç biri korkunun önüne geçemiyordu kıza göre.
Ama hiç daha ilerisine gitmedi adam, ikiside kıyafetsiz kaldı belki ya da kızın ellemedik yerini bırakmadı, yapmadığı tür kalmadı, o şekle bile gelseler kızlığına hiç dokunmamış adam, hep aynı şeyleri tekrarlıyormuş kızın kulağına kıza dokundukça 'zamanı gelince, zamanı gelince, zamanı gelince, zamanı gelince '
Küçük kız şimdi anlamıştı, zaman kavramı yok olmuştu belkide onun için daha annesinin acısını yaşayamadan kendi acısı ile başa çıkmak zordu kıza göre.
Tamam güçlüydü ama fazlaydı ona göre, kız şimdi ne dediğini anlamıştı o zaman bu zamandı ona kurduğu o iğrenç cümleler miğdesini bulandırıp korkmasına yetmişti küçük kızın aralarında 30 yaş olan bu adam ona, dili varmaz " Bugünü özel olarak seçtim, senin için" Dedi, kaşlarını kaldırarak " Çünkü bugün her şeyin açıklanacağı yer olacak" Küçük kız ona şaşkınlıkla bakarken kelimeler geri geri gidiyordu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Mutluluklar Sokağı
ChickLitHayali bir karakter oluşturdum Acı çekiyor Hayali bir karakter oluşturdum Mutsuz Hayali bir karakter oluşturdum Ümit ışıklı Hayali bir karakter oluşturdum Mutlu Hayali bir karakter oluşturdum Sevgi dolu Hayali bir karakter oluşturdum Ölü Hayali bir...