Luhan သူဒီတစ္ရက္ ႏွစ္ရက္အတြင္း စိတ္ေတြအေတာ္ေလးပင္ေနသည္။ရင္ထဲတခုခုတစ္ဆို႔ေနသလို ေအာင့္သက္သက္။အသက္ရႈမဝ၍လားဆိုၿပီး ဝင္ေလ ထြက္ေလပံုမွန္ျဖစ္ေအာင္ ရႈသြင္း ရႈထုတ္လုပ္ေနေသာ္ျငားမသက္သာ။ထစ္ကနဲရွိ မ်က္ရည္ကက်ခ်င္လာသည္ အိမ္မွာ ေခါက္ဆြဲဘူးကုန္သြားသည့္အခါမ်ိဳး အကသင္ရင္း trainer ဆီကအဆူခံရသည့္အခါမ်ိဳးေတြမွာ။ပံုမွန္ဆို အခုလိုျဖစ္ရင္ Hunnie ဆီသြားၿပီး အတင္းအတန္းလစ္ခိုင္းကာ မုန္႔ဝယ္ေကြ်းခိုင္းမည္ သူ႔ကိုဆူပူသည့္ဆရာ့ကို ဘယ္လိုမေက်နပ္ေၾကာင္းေတြ ေအာ္ႀကီးဟစ္က်ယ္ရွင္းျပမည္။သူေလယူေလသိမ္း မ်က္ႏွာအမူအရာမ်ိဳးစံုႏွင့္ သရုပ္ေဖာ္ေျပာျပသမ်ွကို Hunnie က မ်က္လံုးေတြပိတ္ သြားစြယ္ေလးေတြေပၚတဲ့အထိရီေနသည္ကို သူက ခ်စ္စိတ္တဖြားဖြားႏွင့္ မ်က္ေတာင္မခက္တမ္းၾကည့္မည္။ဘယ္ေလာက္ေတာင္ သူတို႕ၾကည္ႏူးခဲ့တာလဲ?
လြန္ခဲ့တဲ့ သံုးရက္က Sehun ေျပာခဲ့ေသာ စကားအတိုင္းသူေလးေလးနက္နက္ ေက်ာင္းပင္မသြားဘဲစဥ္းစားေနခဲ့ျခင္း။အထက္တန္း ေနာက္ဆံုးႏွစ္မွာ ေက်ာင္းသားသစ္ Sehun ကိုေတြ႔ေတြ႕ခ်င္း သူ႔ရင္ေတြ ထိန္းမႏိုင္ သိမ္းမႏိုင္တဒိတ္ဒိတ္ခုန္ေနခဲ့တာ။စိတ္ထဲရွိလ်ွင္ ရွိေနသည္ကို ထိန္းခ်ဳပ္မထားတတ္ ဘြင္းဘြင္းရွင္းရွင္းသမားမို႕ Oh Sehun ကို ဝိုင္းသေဘာက်မယ့္ မိန္းကေလးမ်ားကို ႀကိဳတားသည့္အေနနဲ႔ Oh Sehun မွာရည္းစားရွိတယ္ အဲ့ဒီရည္းစားဟာ Xiao Luhan လို႔ သူပဲတရားဝင္ေၾကျငာေမာင္းထုခဲ့တာ။
အထက္တန္းေက်ာင္းသား ဆယ္ေက်ာ္သက္ေတြမို႕ သိပ္မ်ားမ်ားစားစားမေတြးျဖစ္ခဲ့ ရင္ခုန္တယ္ ခ်စ္တယ္။ပိုတိုးလို႔ ပိုင္ဆိုင္ခ်င္တယ္။အနားေရာက္လာျပန္ေတာ့ တပ္မက္တယ္ သဝန္တိုတယ္။အခ်ိန္ၾကာလာေတာ့ လက္မလႊတ္ႏိုင္ဘဲ အၿမဲအတူပဲရွိခ်င္လာျပန္တယ္။အရင္ကေတာ့ တားဆီးမယ့္ ကန္႔ကြက္မယ့္သူမရွိတဲ့ လြတ္လြတ္လပ္လပ္ပတ္ဝန္းက်င္မို႕ သူတို႕ဘာမွမပူပင္ခဲ့ရ။အခု အရြယ္ေတြလဲရသင့္သေလာက္ရလာၿပီ ပိုဆိုးတာက Sehunnnie က ေဆးေက်ာင္းသား ေက်ာင္းၿပီးတာနဲ႕ပညာတတ္ဆရာဝန္ႀကီးျဖစ္ေတာ့မွာ။ႀကီးက်ယ္ျမင့္ျမတ္လာမယ့္ သူ႕အသိုင္းအဝိုင္းမွာ သူဟာ ေယာက်ာ္းခ်င္းတြဲေနသူပါဆိုၿပီး သူဝန္ခံရဲပါ့မလား?