"ο γιος του πλούσιου επηχειρηματια Αλέξανδρος Παπαγεωργίου ανακηνωσε πριν λίγο στους δημοσιογράφος πως ήταν ερωτευμένος και αυτός ήταν ο λόγος που ήπιε ποια θα είναι η τυχερή που κατέκτησε την καρδιά του Αλέξανδρου;" λέει η δημοσιογράφος στην τηλεόραση.
"τον πίστεψαν αυτό σημαίνει θα σταματήσουν να μας ενοχλούν έτσι; "λέει η Κορινα.
" δεν ξέρω "λέω εγώ που είμαι στην αγκαλιά του Δημήτρη.
Είμαστε στο δωμάτιο μου και η Κορινα με τον Δημήτρη ήρθαν για να δουμε για το τι λένε τα κανάλια.
"κορίτσια εγώ πρέπει να φύγω"λέει ο Δημήτρης.
" γιατί δεν κάθεσε λίγο ακόμα να κάνεις και παρέα την αδερφή μου;" λέει η Κορινα και εγώ γελάω.
"πολύ θα το ήθελα αλλά με ψάχνει ο πατέρας μου" λέει "λοιπόν μωρό μου θα σε πάρω τηλέφωνο για καληνύχτα" λέει και με φιλάει.
" οκ"λέω και μόλις βγενει από το δωμάτιο η Κορινα είχε ένα πονηρό χαμόγελο." τι; "
" δεν το πιστεύω πως τα φτιάξατε" λέει τσιριζοντας.
" μου ήρθε και μένα ξαφνικό τον ξέρω λίγο καιρό αλλά τρέφω αισθήματα για αυτόν νομιζω"
" τι νομίζεις καλέ φεναιτε φως φαναρι πως σε γούσταρε από την πρώτη στιγμή" λέει και την πετάω το μαξιλάρι.
" εσύ πως τα πας με τον Κώστα;"λέω και μόλις είπα Κώστας βλέπω την Κορινα να πετάει καρδούλες από τα μάτια της.
" τέλεια ποιο τέλεια πεθαίνεις" λέει ονειροπολοντας.
" ωραία"λέω και το μυαλό μου πάει στον Αλεξ.
" με ποια λες να είναι ερωτευμένος;" με βγάζει από της σκέψεις μου.
" ποιος;" λέω ανηξερη.
"ο αδερφούλης μας καλέ" λέει και εγώ πνίγομαι με το ίδιο μου το σάλιο.
" σιγά καλέ πνίγηκες" λέει.
"με καμία δεν είναι αφού ρε εμείς τον βάλαμε να πει ψέμματα"λέω.
" εγώ νομίζω πως αυτό που είπε ήταν αληθεια ο Αλεξ όταν λέει ψέμματα τον κατάλαβενω ενώ τώρα κατάλαβενω πως ερωτεύτηκε αλλά ποια δεν ξέρω" λέει η Κορινα.
"είναι καλός ηθοποιός δεν είναι με καμία ερωτευμένος"λέω ενώ προσπαθώ να το πιστέψω.
Κάποια νοιάζεται παραπάνω για τον Αλεξ η μου φαίνεται;
Φωνούλα δεν ξέρεις τι λες.
YOU ARE READING
New family?
Teen FictionΟλα τα παιδιά στο ορφανοτροφειο παρακαλάνε να τους υιοθέτησει μια οικογένεια τι θα γίνει όταν μια πλούσια οικογένεια επιλέξει ένα κοριτσι που αυτό το κορίτσι ήθελε να φύγει από εκεί μέσα? Και τελικά θα καταφέρει να φύγει από το ορφανοτροφειο αλλα με...