Hey ξερω πως εκανα μερες η μαλλον μηνες να ανεβασω αλλα δεν ειχα έμπνευση και σκεφτομουν να σταματησω να γραφω...
Anyway διαβαστε το και απολαυσε το οσα ατομα συνεχίζουν να το διαβαζουν ακομα...
Soo...
"Παιδια μου εγω και ο μπαμπας θα φυγουμε και θα επιστρεψουμε τα χριστουγεννα να προσεχετε"ακομα για μια φορα μας το λεει η μαρθα μας αγκαλιαζει εναν εναν και φευγει με τον Ορέστη...
Θα αναρωτιέστε τι εγιναν ολες αυτες της μερες εε;;
Ας το παρουμε απο την αρχη.
Εχουν περασει δυο εβδομάδες που ειχαμε παει στο μπαρ τοτε με τα παιδια και εχουν γινει παρα πολλα..
Flashback..
"Ρε Σια ελαα"
"Μην με παρακαλας ρε κορινα δεν ερχομαι πηγενε μονη σου να χορεψεις"
Απο την ωρα που ηρθαμε σε αυτο το μπαρ η Κορινα με παρακαλαει να παμε να χορεψουμε..
"Μην την πιεζεις ρε κορινα αστην"ευτηχως εχω και τον αλεξ απο την ωρα που ηρθαμε οποιος ανωμαλος με κοιταξει η μου την πεσει τον αγριοκοιταζει και τον βριζει..
"Κωστα μου έρχεσαι να παμε να χωρεψουμε;;"λεει γλυκα η κορινα στον κωστα και αυτος γνεφει και φευγουν..
"Και τωρα οι δυο μας"λεει ο Αλεξ και με βαζει να κατσω στα ποδια του..
"Ρε αλεξ θα μας δουν"του λεω και αυτος με φιλαει στο λαιμο και εχει επικεντρωθεί σε ενα μονιμο μερος..
"Αλεξ δεν με ακους;;;"μου την σπαει οταν με αποφευγει..
"Σε ακουω ρε μικρη μην κουνιεσαι θελω να κανω το σημαδι μου πανω σου"το ποιο;;;;
"Το ποιο;;"
"Πιπιλια μικρη πιπιλια θελω να σε κανω μια πιπιλια με αφηνεις;;"μου αρεσει που με ρωταει ενω παίζει και να την εκανε..
"Οχι δεν σε αφηνω ρε Άλεξ αν την δει η κορινα τι θα της πω;;"
"Βάλε λιγο μεικ απ η οτι αλλο βαζετε εσεις οι γκομενες" με ειπε γκομενα;;
Ωστε ετσι νομιζει πως ειμαι η γκομενα του και εγω νομιζα πως ειμαι η κοπελα του..
"Γκόμενά;; ωστε Είμαι η γκομενα σου εε Άλεξ;;"η φωνη μου σταζει ειρωνια και αυτος με κοιταει με ενα ερωτηματικό ύφος.
"Δεν το εννοουσα ετσι ρε μικρη μην πιανεσαι απο τα λογια μου"
"Δεν πιανομαι απο τα λογια σου αφου το είπες ξεκαθαρα"
YOU ARE READING
New family?
Teen FictionΟλα τα παιδιά στο ορφανοτροφειο παρακαλάνε να τους υιοθέτησει μια οικογένεια τι θα γίνει όταν μια πλούσια οικογένεια επιλέξει ένα κοριτσι που αυτό το κορίτσι ήθελε να φύγει από εκεί μέσα? Και τελικά θα καταφέρει να φύγει από το ορφανοτροφειο αλλα με...