Alex.
Αυτα τα ματια της ποσο με μαγεύουν θα ελεγε κανεις πως την παιζω σαν της αλλες...
Την εχω στην αγκαλια μου μπορω να την φιλαω να την αγγιξω τι καλυτερο απο αυτο;;
Αυτην την στιγμη κοιματε ειναι πρωι και κοιμηθηκαμε μαζι αγκαλια..
Φοβαμαι να την αγγιξω παραπανο απο οσο πρεπει θελω να πω θελω να την γαμησω αλλα φοβαμε πως θα σπασει μπορει να δειχνει σε ολους την δυνατη αλλα κατα βαθος ειναι ευαισθητη..
Οσο της πειραζα τα μαλλια μπαινει μεσα στο δωματιο η κορινα αναστατωμενη..
"Αλεξ οι γονεις μας"
"Αν πειραν τηλεφωνο πες τους ειμαστε καλα"λεω σιγανα γιατι κοιματε και η μικρη μου..
"Ειναι κατω και θέλουν να ανεβουν να δω την Σια και σενα αλλα τους ειπα κοιμοσαστε"
"Δεν πιστευω να τους ειπες οτι κοιμομαστε μαζι;;"οσο και αν δεν το λεω φοβαμαι μην μου την παρουν παραξενο εε;;
Εχθες της ειπα οτι ειμαι ερωτευμενος μαζι της δεν ξερω γιατι το ειπα αλλα ενιωσα την αναγκη να της το πω..
"Εισαι ηλιθιο παιδι μου;;...τελος παντων τι θα κανω με αυτους ο κωστα εφυγε πριν λιγο ευτηχως δηλαδη γιατι θα μας εβλεπαν μαζι"
"Τι θα κανεις;;...τωρα βρηκαν και αυτοι να ερθουν είπαν σε τρεις μερες γιατι ηρθαν μεσα σε μια μερα;;"
"Λογικα κατι θα εγινε με την εταιρια και θα γυρισαν"δικιο εχει..
"Τι συμβαινει παιδια;;"νιωθω την μικρη μου να κουνιέται και να ανοιγει τα ματια της..
Μολις καταλαβενει πως ειμαι διπλα της κοκκινιζει..αωω τρεπεται;
"Σια ηρθαν οι γονεις μας τι θα κανουμε;;"μολις το ειπε αυτο η αδερφη μου η Σια αναστατωνεται..
"Τιιι αλεξ φυγε τωρα πηγενε στο δωματιο σου δεν πρεπει να μας δουν μαζι"λεει και γελαω...
"Ρε μωρο μου μην φοβάσαι"της λεω και την φιλαω γλυκα στο κεφαλι..
Γιατι το εκανα αυτο;;
Εγω δεν ημουν τοσο γλυκος...
Δεν εκανα τετοιες παπαριες..
Επρεπε να την πιασω και να της δωσω ενα γλωσσοφιλο..
Με αυτην μου την κινηση κλεινει για λιγο τα ματια της και μετα τα ξανα ανοιγει κοιτωντας με..
"Ουαου δεν το περιμενα να σε κανει τοσο γλυκο η Σια"λεει η αδερφη μου παω να απαντησω αλλα ακουγονται φωνες απο εξω...
YOU ARE READING
New family?
Teen FictionΟλα τα παιδιά στο ορφανοτροφειο παρακαλάνε να τους υιοθέτησει μια οικογένεια τι θα γίνει όταν μια πλούσια οικογένεια επιλέξει ένα κοριτσι που αυτό το κορίτσι ήθελε να φύγει από εκεί μέσα? Και τελικά θα καταφέρει να φύγει από το ορφανοτροφειο αλλα με...