Sia.
5 μηνες αργοτερα..
Καθομαι με τα κορίτσια στο δωματιο μου και μιλαμε για διαφορες μαλακιες..
Όταν τα παιδιά εμαθα τι ειναι το μωρό έμειναν ολοι με το στομα ανοικτό..
Ολοι ηλπιζαν οτι με τα συμπτώματα που ειχα θα βγει κοριτσακι αλλα που;;
Δεν βγήκε,δεν περίμενα τοτε που μας ανακοίνωσε ο γιατρός το φύλο του μωρού τετοια αντίδραση απο τον Αλεξ..
"Και που λες δεν σου είπε ακομα που πηγαίνει με τον μπαμπα μου και τον δικο σου καθε πρωι;"ρωτάει η κορινα και γνεφω αρνητικα..
"Οχι σου λεω δεν μου είπε και κοντεύω να σκασω λες να βλεπει αλλες;;"λεω απελπισμένη..
"Τι λες καλέ εδω ειναι ερωτευμένος με σενα και περιμένετε και ενα παιδι γιατι να παει με αλλες;;"ρωτάει η Χαρα..
Εχει ενα δικιο αλλα...
"Μήπως με βαρέθηκε δεν είδατε πόσο χοντρή ειμαι η κοιλιά μου εχει γίνει μια στρογγυλή φουσκωτη μπαλα του μπασκετ"κλαψουριζω και η Ελένη χτυπάει το μετωπο της με το χερι της..
"Ειναι στρογγυλή η κοιλια σου γιατι περιμενεις ενα μωράκι..Και εισαι πανέμορφη μην ακουω αηδιες"λεει με σαρκασμο η Ελένη και τα κοριτσια χαμογελανε εκπληκτες..
"Έχει ενα δίκιο η Ελενη εισαι πανεμορφη εξάλλου περιμενεις το ανυψακι μου"λεει η κορινα ενω μου χαιδευει την κοιλια..
Μπραβο Κορινα πολυ βοηθησες..
Είμαι στον 9 και τελευταίο μηνα απο στιγμή σε στιγμή θα γεννηθεί το μωρό,Ο Άλεξ πριν μια εβδομάδα ηθελε να παω στο νοσοκομείο με εισαγωγη για να με κοιτανε Καλύτερα αυτοί..
Αλλα εγω τόσο πεισματιαρα που εχω γίνει τωρα τελευταια ηθελα να κατσω εδω με τους γονεις μου..
"Κοριτσια ας το σκεφτουμαι λογικα ο Άλεξ δεν βρίσκεται με αλλες γιατί δεν ειναι μονος του αλλα με τους πατεραδες σας,μπορεί να σου ετοιμάζει καμια έκπληξη"εχει δικιο σε αυτο η Χαρα..
Εχει περάσει ολους αυτους του μηνες απο το μυαλο μου αυτο...
"Τελος πάντων ας αλλάξουμε θεμα κορινα πως πάει με το ψάξιμο;"α δεν σας ειπα ε;
"Καλα βρήκαμε ενα σπίτι κοντα στην θάλασσα και το καλύτερο το βρήκε μονος του ο Κωστας το πιστεύεται;"η κορινα μετακομιζει με τον Κωστα σε ενα σπίτι εδω τριγύρω απο οτι ακουσατε τωρα..
YOU ARE READING
New family?
Teen FictionΟλα τα παιδιά στο ορφανοτροφειο παρακαλάνε να τους υιοθέτησει μια οικογένεια τι θα γίνει όταν μια πλούσια οικογένεια επιλέξει ένα κοριτσι που αυτό το κορίτσι ήθελε να φύγει από εκεί μέσα? Και τελικά θα καταφέρει να φύγει από το ορφανοτροφειο αλλα με...