89

1.4K 97 10
                                    

Sia..

Πηρα μια απόφαση που την θεωρουσα σωστή..

Ηταν εγωιστική αλλα για μενα θα ηταν τα παντα μου..

Ο Άλεξ ειναι πολυτιμος μεσα σε αυτα τα χρονια τον ερωτευτηκα αρκετα..

Ελπίζω πως το ιδιο ισχύει και απο την μερια του..

Ηταν ενας ερωτας εφηβικος που στην συνέχεια εγινε ο ερωτας της ζωης μου και να μαι τωρα εδω..

Αλλα δεν θα σας πω ακομα που και με ποιους..

Θα το μαθετε σιγα σιγα..

Flashback 2 χρονια πριν..

"Θα ακουστεί εγωιστικο"αναφωνω κοιτώντας τον στα ματια αυτος απλως προσπαθει να χαμογελάσει πικρα..

"Δεν μου αρεσει ετσι πως ξεκίνησες"λεει με βαρια φωνή και τον κοιτάω γελώντας.

"Ολα δεν σου αρέσουν αλλα δεν ολοκλήρωσα ολη την προταση"κοιταω τα λουλούδια παω κοντα τους και κοβω ενα κοκκινο τριαντάφυλλο.

Αυτος απλώς με κοιτάει προσπαθοντας να με ψυχανάλυσει και να καταλάβει τι αποφασισα..

Ειναι δυσκολο καποιος να με ψυχανάλυσει αυτην την στιγμή..

Αυτος ομως το προσπαθεί.

Νομίζει πως ειναι το αντίο αυτο;;

Και εγω αυτο νομιζω..

"Βλέπεις αυτο το τριαντάφυλλο;"ρωτάω ενω του δείχνω το κόκκινο τριαντάφυλλο που κρατάω.

"Ναι το βλέπω κανονικα θα έπρεπε να το κόψω και να στο προσφερω"αναφωνει απο μεσα του αυτες τις λεξεις και γελαω..

Αυτος ειναι σε φαση με ακουσε τωρα γαμω..

Ναι τον ακουσα και ειναι καλο γιατι αυτήν την στιγμή με εκανε και γελασα.

"Αυτο το τριαντάφυλλο συμβολίζει τον ερωτα"αναφωνω και χαμογελάει ενω με πλησιάζει ενω φτανουμε σε αποσταση αναπνοης.

"Το ξέρω μικρή μου"αναφωνει πανω απο τα χείλη μου και ανατριχιάζω για κατι δευτερα..

"Το ξερω πως το ηξερες απλως."περνω βαθιες ανάσες και τον κοιταω στα ματια ενω κατευθείαν κλειδωνουν..

"Απλως τι;"ρωτάει καπως ειρωνικα αλλα δεν έχω όρεξη για να του τα χώσω.

Προσπαθει να μπυ φτιάξει καπως την διαθεση αδύνατον οτι και αν προσπαθησει..

"Απλως ηθελα να στο πω Άλεξ πηρα μια απόφαση αλλα δεν ξέρω αν ειναι η σωστή Θέλω να μου δώσεις λιγο χρονο ενταξει;"ρωτάω και γνέφει θετικά ενω με βαζει μεσα στην αγκαλια του..

New family?Where stories live. Discover now