"Κοριτσια τι ταινια θελετε να δουμε;;"ρωταει χαρουμενη η κορινα..
Ειμαστε στο δωματιο της κορινας και ειναι και τα αγορια αλλα αυτα επιασαν κουβέντα για ποδοσφαιρο και αλλες τετοιες μαλακιες..
"Ειμαστε και εμεις εδω ξερεις"λεει ο μιχαλης καπως εκνευρισμένος..
"Το ξερουμε μιχαλακη αλλα βλεπετε εσεις πιάσατε την κουβεντουλα σας και μας εχετε παρατημενες;;"του λεει η χαρα και εγω αφωνη γιατι δεν περιμενα ποτε πως θα επερνε αυτο το θαρρος..
"Μιχαλάκη;;"ρωταει ο Άλεξ που καθεται διπλα μου και σκαει στα γελια το ιδιο και ο κωστας..
Ο Μιχάλης τους κοιταει νευριασμενος ενω πιάνει την χαρα απο το χερι..
"Α να σου πω μην με πεις Μιχαλάκη ξανα γιατι"παει να πει και τον διακοπτει..
"Γιατι τι Μιχαλάκη;;,"αμαν μαι αυτην ετοιμος ειναι να την χτυπησει..
Παντως ευτυχώς εχουμε ποκ κορν γιατι μου φαινεται ενδιαφερον ολο αυτο..
"Κατι μου λεει πως δεν θα βγει σε καλο αυτην η βραδιά"μου ψυθιριζει η κορινα..
Δικιο εχει..
"Δεν θες να ξερεις χαρουλα"χαρουλα;;
Εμ οκευ τωρα ειναι τα γελια..
Και ναι ειχα δικιο ο κωστας η κορινα ο Άλεξ και εγω σκαμε στα γελια..
"Σκαστε"φωναζει η χαρα και κοιταζει θυμωμενη τον μιχαλη..
"Αυτο γιατι με ειπες Μιχαλάκη"λεει αυτος με την σειρα του..
"Κοριτσια εγω φευγω γιατι με αυτον εδω θα μαλωσουμε ασχημα"καλε που παει;;
"Χαρα κατσε καλε που πας;;"την ακολουθω που βγαινει απο το δωματιο της κορινας και μολις με βλεπει σταματαει..
Στην αρχη με κοιταει και μετα με αγκαλιάζει..
"Ισως ο μιχαλης ειναι ενας μαλακας που δεν θα αλλαξει ποτε"κλαψουριζει στην αγκαλια μου ενω νιωθω να με γεμιζει με δακρυα..
"Γιατι κλαις;;"ρωταω αν και ξερω τον λογο..
"Του δειχνω πως μου αρεσει και δεν το καταλάβενει γιατι;;"ρωταει αν ηξερα θα της απαντουσα..
"Γιατι μαλλον δεν θελει να το καταλαβει η ειναι όντως μαλακας"λεω γελώντας..
"Χαχα ναι αυτο το ηξερα οτι ειναι μαλακας και γουρουνι και-"παει μα συνεχισει αλλα καποιος την διακοπτει..
YOU ARE READING
New family?
Teen FictionΟλα τα παιδιά στο ορφανοτροφειο παρακαλάνε να τους υιοθέτησει μια οικογένεια τι θα γίνει όταν μια πλούσια οικογένεια επιλέξει ένα κοριτσι που αυτό το κορίτσι ήθελε να φύγει από εκεί μέσα? Και τελικά θα καταφέρει να φύγει από το ορφανοτροφειο αλλα με...