012 ; aku nk kau mlm ni

7.6K 329 10
                                    

Sorey for the late update. Hope enjoys. Aku tau tk best so 🌚 yg tk best tu sile sile la tkyah baca keyh..Bukannye aku tknk bagi baca just tkut nanti ada yg "MENYAMPAH" ngan ff author ni.

Btw hope baca ff baru author

"be mine"

Bolelah gak😂💔💩

Keyh enjoy guyseu

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Akibat penat, lelah, dan banyak lagila sebab melayan tetamu yg hadir tadi ke majlis kahwin aku tu ha...Aku naikla bilik awl.

Tujuan aku hanya tiga..iaitu

Mandi.

Tido.

Guling guling ats katil.

K i'm done. Kalau dpt buat tu time penat fuhlamak..Bak kata owang puteh "go to heaven" ha betul ke idok? Kalo tk betol ha shilos mampos🌚.

Sebelum masuk ke HEAVEN BATHROOM aku bawakla sekali baju tido aku tu ha. Tk ke naya kalau aku keluar berkemban farhan ada kat luar? Fuh muhun dijauhkan.

Ha dh dh aku nk pi mandi. Engko lyn la part laen.

********

Puas aku cari kat mana maira last sakali aku tanya umi dia yg skang ni dh jadi UMI AKU K GUYS. Ha umi aku eh tk umi kami ni katela yg maira dh naik BILIK KAMI kat atas tu.

Seram babi dengar pasal BILIK KAMI. Engko rase? Ha kk dah. Back to the sturey yg sepatutnyos...

Bertuah punya maira. Siyel dia tk ajak un aku naik bilik( ̄ω ̄;) aku suami dia au au au. K blah jap..

Ha sebab dh tau dia kat ats la aku naik then apa jadi? Dekah wei HAHAHAHAHA kau tau tk?

Kat papn depan bilik dia tulis

"princess maira's room"

Cam budak kecik bhai😂mujurla aku tk jatuh sebab gelak tadi. Tk pasal pasal mlm pertama 🌚 jadi malam yg malang disebabkan sakit buntut.

Aku pun membuka sedikit pintu dan memerhati keadaan sekeliling dan mencari satu susuk tubuh.

'mana dia sia?'

Aku masuk ke dlm bilik dan cuba mencarinya di semua tempat. Namun tetap tk jumpa..

Aih tkkan dh lari? ( ̄ω ̄;) awl bebenor...Baru je nk wwe ats katil ngan dia mlm ni ( ̄~ ̄;)

Woi woi aku bukan otak kuning keyh (」゚ロ゚)」 aku saje jela.. Tkkan la aku nk dia ngandung time belajar? Naye naye.

SRUSHHHHH!!

(maap tk jadi buat bunyi air HAHAGAGAHAHAHA)

Oh mandi rupenya..( ˘ ³˘) tkpe tkpe ajum kenakan dia.

"hehehehe" kata ku lalu tersenyum sinis sambil memandang ke arah pintu bilik air kami.

******

Aku mengambil tuala dan mengesat (?) seluruh tubuhku yg dipenuhi air dan mula menyarungkan pakaian tidurku ke Badanku.

Aku membuka sedikit pintu bilik ku dan menjengulkan sedikit kepalaku untuk melihat kalau kalau dh ada orng masuk.

Dan ya..Orng tersebut farhan 🌚. Aku meng"cek" sekali lagi bilikku dan ya dia tiada alhamdulillah AHAHAHA.

Sebab dia tkdek aku keluar daripada bilik dan mula mencari hanger. Yela nk sangkut tuala kat mana?

Lepasje dh jumpa aku mengambil sikat rambutku dan pergi ke balkoni. Tujuan aku pergi sebab aku nk amik angin and nk biar rambut kering.

Tkyahla pakai apa tu? Halah halah Tk ingat nama tpi mcm pistol. Pistol..Tol tol HA! Pistol angin an?! Yg keluar angin tu AHAHAHA yg orng guna kat rambut tuu~~

(lol😂)

Aku membuka sliding door kat balkoni tu dan melangkah kehadapan. Aku memandang ke arah langit. Satu senyuman terbit di bibir.

Rasa mcm segala masalah terus lenyap. Aku mula memejamkan mataku.

Selepas aje 3 minit "memejamkan" mata aku merasakan ada satu tangan nelingkar di pinggangku. Dan ayat yg terbit dibibirnya yg terletak betul betul di tepi telingaku mula kedengaran.

"hi babe"

Ya allah sapa tu?! Penculik jalanan mana ni. Bapak ah power apa sia main lompat lompat sampai naik ke ats balkoni aku ni. Eii seram sia..Sapa kat belakang aku ni?!

"baru sikit dah tkut? BAHAHA cenggeng" katanya dan menunjal kepalaku dari arah belakang. Kalau bodo aku bodola dia.

K tu farhan. K budush. Masalahnya sekarang ni..





















BILE DIA MASUK?!

bapak magic..ke dia guna kuasa miya? Kuasa last dia? Enemy tkleh nampak? Fuhh sejak bile aku jadi ml user ni? Batak kit..k dah dah.

K skang ni apa patut aku buat ngan dia?

"hi babi"

"hi setan"

Nampak klise ah ayat camtu..HAHA

"kau nk apa gile?" aku memusingkan badanku dan menghadapnya.

"aku na kau..Mlm ni" aku memandang dia dengan tidak percaya..K lol satu senyuman nakal terukir di bibirnya.

Umi matey la maira mlm ni 😭💩

..

Sorry lambat author dh lupa ngan wattpad sejak ada data ni. Yela author asyik layan ml je😄😂💩ngan whattsap keyh..Btw enjoys

739 words

ketua pengawas itu suami aku ((akan di unpub))Where stories live. Discover now