009 ; bitc-

6.2K 279 22
                                    

Angin sepoi sepoi meniup ubun ubun rambutku~

Cinta hatiku menunggu di sekolahku~

Oh nyamannye dunia ini~

Eh?

Pe kau mengarut ni maira?( ̄ω ̄;)

Tahi betul. Baik aku siap cepat. Nanti si babun ehem abang aku bagi tazkirah pepagi. Mujun dijauhkan.

*****k skip time pagi.

Aku mengeluarkan buku nota bi or lebih dikenali "bahasa inggeris" dan menyalin nota yg di tulis oleh mrs.anne. Arghh!! Ingatkan baru nk relax. Mrs.Anne ni satu. Dah tau waktu bi tu dh TAMAT yg pegi SALIN NOTA KAT PAPAN AND SURUH KITORANG TULIS TU NAPE?!

sedarla yg kau tu dh jadi calon spm tahun ni maira woi

Yeye aku tau tahun ni aku CALOLOLOLON SPPPPPPPM ( ̄ω ̄;) tpi sikap mlm salin tu tertanam di lubuk buntutku.

Buntut? Kesah apa aku. Bontot aku bukan bontot kau...

Oh ye ada taikpos kat ats. Patutnya aku calon SPLMATT

= sakit penat lalu mati akibat terlalu terkejut

"sudah sudahla kau mengarut makcik maira oii"

"diamla mak nenek ain"

"eh kauu"

See? Aku lebih ngam dengan ain. Ngan aina un aku tk rpt sangat. Kadang kadang jerr.

Kk dh dh

*****

Aku mencari minah cenggeng ni. Kau tau apa? 🌚 Aku tunggu dia semalam last last tkdek. Pagini aku tanya kwn dia si aina tu yg diorang pergi mana semalam? Theh dia jwb diorang pegi lepak cafe.

Cafe apa tah aku tk ingat dikocok kocok? Chocohee boom boom cak?

Ikutla mampus pegi. Awl awl lagi akudh suh member aku si aqmal hyaikal ngn darwish pegi masuk kelas dulu. Almaklumla tkle ajak nanti dia pegi usha goda sailang maira aku.

Eh jap?

Maira aku? Argh sudah..

Ha YES! Aku dh jumpa dia. Dh agak dia mesti ada kat meja baru kat koperasi ni. Tempat biasa dia~~

Aku tegur dia.

"ehem"

Then dia kata

"kau nk apa bitc--" terus senyap lepas aku pandang dia. Aku tgk kaki dia kuis tanah aduhh sejak bile maira aku alim ni? K bruhhhhh..

*****

Tgh aku lepak ngan air milo yg berada dalam genggaman aku tu adala mamat mana tah ber"ehem" ehem tk ehem lempangkang

Aku ckpla "kau nk apa bitc--" then aku senyap. Nk tau sapa? Jejaka idaman korang ah si farhahahahahahahahahahahahahahantuuuu!! HAHAHAHAHAHA

Nape aku senyap? K tadi aina bagitau aku yg farhan tanya semalam kitorang pergi mana? K aku sure mesti dia ngamuk. Asila dengar bebelan tahi kucing ni eh tk tahi bab! ;')

ASTAGA!! Kau bawk mengucap maira adaka kau pegi ngejek suami kau bab1 (●__●) eh jap. Suami? Sapa suami aku?! Aku nk peluk dia sampai mampos HAHAHAHAH k sah gile.

Aku tgk dia. Still dengan

Wajah beku
Wajah beku

Aci tk kalau aku lari sekarang? AINNN NYESALNYE AKU TK AJAK KAU SEKALII 😭 tpi tkle gak. Nanti kau ngejek aku. Mcmla aku baru kenal kau satu saat lepas? (¬_¬)ノ

*****

"KYAAAAA!! SEM BABI BAEJIN TUH MUKA DAHLA KECIK PASTU PASTU PASTU KYAAAAAA OMG 😭❤" jerit aku HAHAGA lantak apa orng ckp aku gile. Sebab tkdek orang un dlm kelas ni. Diorang pegi rehat. Perut kosong ha kantoi tk puasa..HAHAHA k batak sikit 😏

"diamla setan. Kalau nk dibandingkan dengan jihoon.. Jihoon sem lagi😍" jawab ain. Minah ni kalau tk cari pasal ngan aku mmg tk sah.

K skang ni kitoranv tgh berkumpul kat satu line ni HAHAHAHA bebudak lain pi mana tah. Lantak gues

"tkk min hyun sem lagi🌞❤" fuh aina sejak bile minat wannaone?

"ermm nope baejin, minhyun ngan Jiboon tu tk sem" kata hannah selamba.

"JIBOON?! HAHAHAHAHA LWK SIA NAMA TUU ABISLA HA AIN ELOKLA TU AINBOON HA-- ADUH!! Sakitla babeng!"

Sakitla wei. Kena ketuk lagi

"kalau bodo aku..aku sumpah kau ain amirah" aku MENGHADIAHKAN jelingan yg mampu mendapt ketukan kagi sekali. Aduhh (C_C)

"dua kali. So nk lagi?"

"gado je tkyah gado dh dh..Ni tknk pegi rehat an?"

"tknk" jwb aku ain ngan hannah serentak. Ye tkkanla si aina jawab sekali. Dia tanya kut HAHAHA

K lupa pulak author nk ckp erm erm mesti pelik an.


Tk gitau aku sula untut sekor sekor nanti ( ̄ω ̄;) k

Dh dh HAHAHA

ketua pengawas itu suami aku ((akan di unpub))Where stories live. Discover now