"dh dh depan rezeki pun nk bergaduh ke?"
"hehehe sorri abah🗿" maira mula membuat muka seposennya.
"diam ah budak."
"kau la budak"
"kau keyh. Dhla tk mtg camne lah boleh kahwin dulu💩."
"sukati ah sibok penyibuk blah sana."
"ehem" abah mereka mula berdehem tanda mahu berhentikan peperangan yg tengah melanda meja makan dia.
"HEHEHEHEH sorri bah."
"dh makan" encik amir mula menaikkan sedikit suaranya (?).
****
"ARGHH BUSHAN!!" maira menggeliat setelah habisnya kelas math. Dia benci math lagi lagi bila cikgu zila mengajar. Kalau sehari memang tk sah kalau tk menjerit + membebel. Sakit otak 🌚
Sama cam author HUHUHU susah weh nak kira kira bagai. Otak bergegar •~•
"kalau nk menggeliat tu tengok lah sikit. Jgn main lepas je."
Kata kata farhan menyumbang ketawa seisi kelas. Pebenda yg lwk pun tk tau. Tibe tibe gelak. Sakit jiwa? Yes ofkos.
"sukati ah. Sibok. Jaga tepi kain kau tu ni tk sibuk jaga tepi kain orng." bidas maira.
"eh hello miss nur ayrena humaira. I'm you hus- ehem. I'm your headprefect of your school. So please be nice with me. Jgn kurang ajar. Erm btw.. Aku tk pakai kain. Aku pakai seluar. Ha tgk ni seluar kan? Lolz."
Maira hanya menghadiahkan farhan jelingan maut. Akibat perasaan marahnya tidak dpt dkawal.. dia keluar kejap memandangkan subjek sains cikgu fina tk dtg.
firash tu pun tk datang. Qis pun sama tk dtg. Ha bagusla tu ketua penolong tk dtg. Terus kelas jadi kandang babi sebab tkdek sape nak urus kelas. Setiusaha un sama je pangai. Cam cibai.
sebab firash tk dtg sebab dia demam. Ha bagosla tu. Mesti dia demam sebab tunggu si ATIREKLIA kemas kelas HAHA. Well ATIREKLIA tu bukannye jenis pengemas. Tukang buat sepah ader ah.
Banyak songeh je betina tu. Suh buat kerja sikit "adehh euww kotor ah. Geli u all. I tk sesuai keyh dengan kerja camni" k tu satu.
Dua "eii kotornya~ gelilah euw naik bulu roma i."
Tiga "EH I TKNK LA tgk tu sampah sana sini eiiyukss i tkkan sentuh sampah tu. Entah entah ada ulat ke eii geli."
K nyampak kan? Bolehke dia kata ada ulat? Padahal tu kertas kira kira math yg dikonyokkan. Lol ulat? Ada kena sumbat satgi.
K dh dh pasal dia. Author tknk jadi makcik bwg di bulan pose yini. Huk huks.
Tbc
SORRI PENDEK GUYS. SERIUSLY AUTHOR TKDEK MOOD NK TULIS. AUTHOR MAIN RANK THEN KALAH ☺️DUA KALI GUYS THEN DUA KALI TU DHLA KENA TOLAK BINTANG. AUTHOR FRUST AH CAMNI. NK MAIN RANK PON SUSAH. DARI GRANDMASTER TURUN MASTER. BABI AH. TEAM NOOB CAM CIBAI. 💩SAPE ADA KENAL INDON YG RETI HACK? TOLONG AJAR SIS. NK HACK ML. KALAU HACK AN, MAIN ML TK SAMPAI SETAHUN DH PEGANG TITLE MYTHICAL(?) GLORY. FUH CAYOKS BEB. KALAU LEGEND PUN TKPE. SEBAB HACK AN? HAHAHA.
K dh. Btw author rasa ff ni makin busan ;---; nk unpublish cite ni then buat baru. Bole tk? Bukan setakat busan..mengarut pun ada haih.
YOU ARE READING
ketua pengawas itu suami aku ((akan di unpub))
Teen Fictionmisery. love. ;; baehannan_