"JAHAT LA!!" jerit maira lantang.
"HAHAHAHAHAHAHA"
Ketawa dekah farhan jelas kedengaran di dlm bilik itu. Sebabnya dia gembira kerana dia sudah kenakan si maira. Sungguh lwk gila muka maira bila dia menangis tadi.
Dan ya juga.. Apa yg terjadi tadi? Emm...
"aku na kau..Mlm ni"
Farhan mula mendekati maira dan menolak dia ke katil. Farhan mula duduk diatasnya dan jarak antara mereka hanya 3 cm(?) je. Farhan mendekatkan lagi dan..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
."huuu hikss hikss.."
Farhan turun dari katil dan mula duduk menghadap maira.
"wei kau nangis ke? Lekla sikit je tadi HAHA. kalau mcm ni mana nk buat tut kalau nangis je mcm budak cenggeng.'
"DIAM LA!"
"pft HAHAHAHAH KELAKAR WEI KELAKAR GILE BILA KAU NANGIS BAHAHAHAHAHA"
"JAHAT LA!"
"HAHAHAHAHAHAHA"
.
.
.Maira mula memusingkan badannya dan duduk bertentangan dengan farhan. Sungguh hatinya sangat sakit kerana tindakan farhan itu.
Maira mengesat air matanya yg masih bersisa. Tersendu sendu dia menahan nangisnya. Dia mula melelapkan matanya semantara farhan masih lagi ketawakannye di sebelah sana.
Farhan mula berhenti gelak kerana tiada sebarang reaksi yg ditunjukkan oleh maira.
'ermm dia dh tido ke?'
Farhan mendekatinya dan duduk bersila nenghadap maira. Hatinya jadi tk keruan akibat kecantikan rupa paras maira yg polos tu.
(Ada ke? 😂)
Farhan mula tersenyum sendiri. Kenapa dia baru perasan? Adakah dia sudah mencintai maira? Sejak bila? Erm.
KREKK..
"farhan? Maira dh tido?" tanya Puan aisyah sambil memandang ke arah menantunya.
"dah umi" jwb farhan lalu memandang ke arah maira.
"uihh awalnye tido..Sian menantu umi tkle pelok bini time first night." kata puan aisyah sambil memberikan senyuman nakal.
Wajah farhan terus menjadi membahang dek kata kata puan aisyah itu. Dia hanya mampu memberikan senyuman manis ke arah uminya itu.
YOU ARE READING
ketua pengawas itu suami aku ((akan di unpub))
Teen Fictionmisery. love. ;; baehannan_