;; gais author rasa an nk unpub cite ni then buat balik. Camne eh? Nk buat jalan cite baru. Rasanya jalan cite skang ni mengarut((uhukss))
Ha minta jasa pendapat lah ye. Kalau semua nk, author nk unpub terus.
Uu camne..
Story description "ketua pengawas itu suami aku?!"
Farhana zulaikha. Sape tk kenal? Gangster sekolah sri damai. Sebut sahaja namanya terus kecut perut satu sekolah. Kadang kadang cikgu juga tkut akannya. Bilik disiplin wajib dimasuki olehnya setiap hari. Apa farhana kisah? Wajahnya boleh dikatakan perfect. Hidung mancung, kulit putih, mata bulat. Segalanya perfect buat insan bernama farhana zulaikha. Kalau dari jauh maybe orng boleh kenalnya sebagai budak alim, baik, sopan santun. Tpi, itu semua tidak mungkin. Mustahil bagi farhana zulaikha. Mustahil baginya. 16 tahun dh jadi gangster? Serius? Ya serius. Mukanya dingin tanpa secalit senyuman di mukanya. Hari hari boleh dikatakan lebih dari dua orng budak akan di buli olehnya. Rata rata cikgu yg memandang murid tersebut hanya memaparkan muka kesian. Bukan budak itu tidak memohon belas kasihan, ya budak itu mohon tpi tidak pernah diendahkan oleh farhana zulaikha. Keadaan ini berterusan sehingga datangnya kembali afiq rizqie. Siapa tk kenal nya? Senior paling hot. Digemari ramai murid perempuan di sekolah sri damai. Datangnya kembali selepas berada di australia selama 2 tahun.
Afiq rizqie bertemu farhana zulaikha?
Apa akan jadi?
Dendam lama bakal kembali buat farhana zulaikha. Dendam lama yg terbuku di hatinya. Setiap masa mengingatkan dia pada dendamnya pada afiq rizqie. Dendam itu membuatnya membuli orng. Peperangan akan berlaku setiap hari di sekolah sri damai.
(((okay tu je uhuks story description eh? Ketua pengawas itu suami aku yg baru punya.)))
Nk dam
Ok babai HAHAHA sila enjoyzzzzz.
YOU ARE READING
ketua pengawas itu suami aku ((akan di unpub))
Teen Fictionmisery. love. ;; baehannan_