-SARAAAAAAAAAAA, te olcsó serpenyő pusztulj már a fürdő szobából mert nyolcat rád verek alsó hangon.-ordított be a fürdő szoba ajtón az én egyetlen és legjobb barátom Kevin. Tudni kell róla hogy nem a türelem az erőssége meg úgy kb semmi sem.Najó vicceltem, nála jobb lakótársat sose kivánhatnék egyszerűen mindenben számithatok rá és tényleg mindenben ugyanis meleg(btw semmi homohate real life is ez a helyzet). Amitől mégjobban imádom.
Egyébként a nevem Sara, de ezt már biztosan tudjátok. Egyetemi hallgató vagyok fotográf szakon emellett pedig Anglia legkeresettebb bérgyilkosaként élem a napjaim. Igen, pénzért ölök embereket. Rossz embereket. De van amikor csak hobbi szinten csinálom vagy unalom űzőként mikor hogy.
Kevinen kivül senki nem tudja hogy embereket ölök. És ez jólvan is így, amég az emberek szemében az ügyes kis egyetemista Sara Parker képe van meg, addig az éjszakába rejtem az összes titkomat.Az embereket akik meghalnak a kezem által, finom módszerekkel tanítom jó modórra. Általában habzsi dőzsi csávokák akadnak a fogamra de nagyon sokszor körözött bűnözőket is elteszek lábalól. A gyilkolásaimat nagyon gyakran sex közben, előtt vagy után végzem el. Igen, ítéljetek el de sűrűn kefélek az áldozataimmal a haláluk előtt,ennyi jár nem? Dehogy nem. A sex az életem, nem tudok megállapodni nem kell senki. Tökéletes minden úgy ahogy van.
Vagyis azt gondoltam..Szia!😊
Köszönöm hogy végig olvastad, ha eddig tetszik nagyon megköszönném ha jeleznéd valahogy és folytatom!
Ha még nem nyerte el a tetszésed olvass tovább hátha!
YOU ARE READING
Earned iT [Calum Hood]+18
Fanfiction"-Ne hagyd abba-mondtam sápadt tekintettel miközben egy dologra vágytam arra hogy irányítson. -Ki íranyit teged?!"