5.

7.9K 122 11
                                    

Szemei csokoladé barna színben pompáztak, nagy íriszei amik tökéletesen összhangban voltak az ajkaival,enyémet figyelték.  A haja sötét  volt  és kócos de pont illett az arcának karakteréhez. A fekete ingben amit viselt kidudorottak az izmai, és a sötét színű farmerban is kidudorodott valami majdnemhogy egyből szemet szúrt mindkettőnknek.

-Sziasztok, Calum Thomas Hood
vagyok ennek a cégnek az egyik fotósa de szólítsatok csak Calumnak. -mondta azokon a gyönyörű ajkain. Sara nem, te gyilkos vagy. Elég.

-Sziaaa, én Kevin vagyok ő pedig aki megnémult Sara a "megszeppent ám de bátrabb mint hinnéd nagyon jó nő".- mondta kevin mire gyorsan észhez tértem az álmodozásból. Igen néha nekem is lehet.

-..Őm Sziaa-nyögtem ki kínosan a mégkínosabb mosolyom mellett.
Ő még csak egy mosolyra se méltatott. Tároló fasz.

-Megmutatom az öltözőt, meg az egyéb fontos helysegeket.-mondta es elkezdte az utba igazitast.

-Nos,ez itt a női öltöző az pedig a férf..-kórusban megszakitottuk mondandojat.

-Felesleges, egymas fehérneműjét hordjuk. Egy kozos oltozes piskota.-mondta Kevin, es amikor kimomdta a piskota a szot mind a ketten hangos rohogesben tortunk ki. Majd Calum ott hagyott minket keszulni.

-Saraaaaabebi, tetszik a pali le se tagadd.-vadolt meg allitasaval ez a merenylet.

-Talan, de kitudja lehet holnap ot kell megoljem. Nem leszek szerelmes, nem ismerem, o se engem es nem is fogjuk egymast ismerni es ne, ne is mondj semmit ezt itt leis szogeztem.

-Jolvan,  en szoltam. -bevagott egy "ugyis igazam lesz vigyort" es kiment a sminkelni.

Egyedul maradtam a hatalmas terben,  egyszal feherbemuben voltam ami egy fekete csipkes,  harisnyakktos darab volt tangas also resszel. Imadtam ebben lenni.  Ad egy magabiztossagot ami mostanaban nagyon ramfer. Egy hirtelen otlettol vezerelve,  ugydontottem a hajamat itt csinalom meg,  igy bekapcsoltam egy nagyon lagy zenet The Weeknd-Earned It cimu szamat es mikozben a gondorito a hajamban volt , szekszin vonaglottam jobbra balra. Mikor tanc kozben megfordultam es megpillantottam a ferfi alakot az ajtonak tamaszkoda. Hirtelen nem is lattam ki az, istenem add hogy Kevin alljon ott konyorgom. Nem,  nem o volt tul nagy darab ugyhogy egy lehetosegaradt meg. Mr. Tokeletes kibebaszott Hood...Majd meghallottam a tapsolasat.

-..Mi..mi.. Miota allsz ott? -kerdeztem remego hangon.

-Epp eleg ideje ahoz hogy lassak mindent. -mondta eszveszejtoen szekszin a melyhangjaval.

-Az baj.  Az nagyon kurvara de nagy baj. -csak habogtam, es felre beszeltem. Velem sose tortenik ilyen. Hasonlo esetben egy masik csavoval mar a falnak tamasztva lihegnek.  De most valahogy fellavarodtam.  Mintha nem en lennek.

Calum nem mondott semmit csak mosolyogva elfordult es kiment.
Befejztem a frizuram, a sminkem majd lebonyolitottuk a fotozast.
Bő,  három óra alatt meg volt az egész  Nagyon elveztuk. Mindenki nagyon aranyos volt. Fogtuk magunkat,  osszekeszultunk majd az ajtohoz mentunk es elerkezett a bucsu ideje..

-Mindent koszonunk,  remek fotos vagy.  Remelem maskor is johetunk.
-koszont el Kevin es mar trappolt is a taxihoz.

-Nos, en is koszonok mindent remek volt. -mondtam egyszeruen es lazan,  gatlasaimat eldobva.

-En koszonom hogy lefotozhattalak. -mosolygott es adtunk egymasnak ket arcrapuszit. Calum elsetalt,  en pedig elindultam a taxihoz. Az igazsag az hogy csalodtam,  azt hittem legabb a szamom elkeri vagy valami de nem. Nem is baj,  igazabol orulok is mert igy csakkonnyebb.
Mar nyitottam volna ki a bejarati ajtot mikor oda szaladt hozzam az egyik Titkarno hogy atadja a portfoliorol a papiromat. Gyorsan megkoszontem,  majd behuppantam a taxiba Kevin melle aki micsoda meglepetes a soforrel flortolt. Kinyitottam a boritekot es a fulen megakadt a szemem

"06788068097
Azt hiszem a Kedd nyolc ora nekem tokeletes Mrs. Parker. ;)"

Ez a srac elbűvölő,  de o is t
ra fog jonni hogy nem hozzam valo.

-Mivaaaaaan benne? -tepte ki a kezembol ez a hagymas rostelyos a papirt.

-Naaaaaa, hulye

-Mondtam hogy ez laza. -hallgathatom fellengzos hangjat egesz este.

-Ez csak egy Kave. -mondta.

Ahh de vele.



Earned iT [Calum Hood]+18Where stories live. Discover now