Kurva korai reggelre ébredtünk Kevinnel.
Az arcomon még a másnapi smink maradványai rohadnak.
Kimásztunk az ágyból és kelés után egy üveg víz, aspirin és cigi társaságában kivonszoltuk a punnyat testünket a teraszra.
Fél holtan leültünk és a tetves madarak csicsergését hallgattuk miközben szét szakadt a fejünk.- Soha többet nem iszom.- mondta fejét az asztalra hajtva és a vizét szorngatva.
-Nem, dehogy iszol.- röhögtem fel cinikusan.
- Ma el kell mennünk bevásárolni azt remélem érzékeled te zsebkendő.
-Tudom, ne is mondd majd sietek.-majd lesütöttem a szemem és élveztem ahogy a nikotin szét árad a tüdőmben.
Nagyon jó idő van, süt a nap és kellemes a hőmérséklet is.
Kevinnel elköszöntünk én pedig elindultam a központba.
Igen, számomra is még elég hihetetlen de a bérgyilkosoknak is bekell csekkolni egy központba mint pl. a kémeknek csak ez illegális.
Bementem, megkaptam a feladatot és kicsit meglepődtem. Fényes nappal kell elintéznem egy elég gazdag öregebb palit aki egy rivális cég feje, hát jó csináljuk.Beültem az autóba amit kaptam és megálltam a ház előtt, mivel még nem voltam ezen a környéken nem kapkodok szépen kivárom a soromat.
Egy darabig időztem a járműben addig igazítottam a sminkem a hajam és éleztem a késemet. Egy két óra múlva arra lettem figyelmes hogy egy fekete autó érkezik a ház elé, egy fekete öltönykabátos sötét hajú férfi szállt ki jó kiállással, még az is lehet szórakozok egy kicsit előtte.Kiszálltam, és elindultam az ajtó felé majd becsöngettem.
- Jó napot uram!- mondtam fülig érő mosollyal az ipsének aki ajtót nyitott.
- Üdvözlöm- csókolt kezet.
- Eeegy naaagyon kedves barátja küldött hogy szórakoztassam mert megérdemli- mondtam kihívóan és szenvedélyesen, miközben a tekintetem a csúcsosodó farkára tapadt.
Abban a pillanatban bementem, becsapta az ajtót felkapott az ölébe és és neki nyomott.
Vadul elkezdte falni ajkaim, és letépte a kedvenc munka ruhám. Átvettem az irányítást és a kanapéra löktem lecsúsztam a lába közé és elkezdtem kényesztetni a hosszát. Nem hagytam hogy élvezzen ráültem a farkára és vadul elkezdtem mozogni rajta addig még mielőtt elélvezett volna leütöttem. Természetesen én még gyorsan elélveztem mert hát miért ne.Felültettem a kanapén, megkötöztem behoztam a cuccaim és leültem a vörös csipkés fehérneműmben elé.
Egy darabig vártam utána pedig felébresztettem.-Na jóreggelt, jóreggelt tesóm keljünk fel lassan mert vásárolni kell menjek.-mondtam az arcába.
-Te büdös kur.....-majd felordított a tűtől amit a körme alá szúrtam.-Azt gondolod te kis szajha hogy fájdalmat tudsz okozni?- erre a mondatra beszúrtam az összes körme alá egy tűt, szinte sírt annyira ordított.
-Akkor, nézzük miért akarnak megöletni-mondtam röhögve és elkezdtem kinyitni az aktáit.-Van itt drog kereskedelem, ember ölés... és
a saját lányod szexuális zaklatása, megölése, pedofília, nő gyilkosságok...
-kicsit megviselt amit olvastam és elszomorított de ezzel együtt óriási düh és erő uralkodott el rajtam.- A legmocskosabb módon fogsz meghalni te tetű.Megfogtam egy forró kést és a combjaiba szúrtam, utána megvagdostam a mellkasát és a sebekbe savat öntöttem alig volt már eszméleténél a fájdalomtól de ébren tartottam. Elkezdtem össze varrni a száját hogy ne ordítson mert idegesítő volt a lányos sipákolása. Eljött az idő, kinyomtam az egyik szemét majd a másik szeménél fejbe szúrtam, kivágtam a szívét félbe vágtam össze varrtam a mellkasát és rá helyeztem. Sajnálom azt a rendőrt aki megtalálja de ezt érdemelte jól tudják.
Gyorsan össze takarítottam magam után mint mindig és a kocsihoz mentem, beültem elszívtam egy cigit majd elindultam a központba, leadtam a fotókat majd haza mentem.
-HELOOOO KEV MEHETÜNK A BOLTBA-ordítottam a szobájába, majd orrba vágott az ajtóval, sírok.
-Jövök geci nem kell ordítani.-mondta habi dühösen.
A tescoba mentünk shoppingolni ahol Nicki Minaj- Anaconda című száma ment a hangszórókon és elkezdtünk a bolt közepén twerkelni. Megvettük a vacsit az esti sorozat nézéshez, úgy döntöttünk tonhal salátát készítünk utána pedig desszertnek a kedvenc Milka csokis kekszünket esszük meg egy üveg bor kiséretével.
Fizettünk és haza mentünk.
Kevin megcsinálta a salit hiszen ebben ő a profi eközben pedig sírva röhögtem a higany mozgásán a zenére.
Utána engedtünk a kádba forró vizet majd gyújtottunk pár gyertyát elővettünk egy fürdőbombát belefeküdtünk mindketten és felbontottuk a bort, meggyújtottunk egy cigit és rohadt jót beszélgettünk hiszen a sok hülyeség mellett komoly témákban is elég jól megértjük egymást és hihetetlenül hálás vagyok az égnek hogy a sok rossz után ami történt egy ilyen emberrel oszthatom meg az életem.Kikeltünk a kádból pizsibe bújtunk bekapcsoltuk a sorozatot és bekajáltunk. Utána már csak ennek a zsebkésnek a szuszogását hallottam amire én is elaludtam.
YOU ARE READING
Earned iT [Calum Hood]+18
Fanfiction"-Ne hagyd abba-mondtam sápadt tekintettel miközben egy dologra vágytam arra hogy irányítson. -Ki íranyit teged?!"