Édes álmaimnak a redőnyön betörő napfény vetett véget, így kimásztam az ágyambol és a konyha felé vettem az irányt. Semmi nem volt rajtam, vagyis egy topp meg egy bugyin kívül. Elkészítettem két adag kávét, és helyet foglaltam a bárpult előtt.
-egy.. kettő...-suttogtam magamnak miközben tudtam hogy Kevin itt is lesz 2x2-es kómában előttem siránkozva a kávéja után.
-Jóreeeggeelt- ásított és kiballagott a párduc mintás alsójában.
-Itt a kávéd, kis tejjel két cukorral.
-Kössz te halrudacska.- mondta majd belekortyolt a forró italba.
-Képzeld hova megyünk ma kishaver.
-Gyantára?!- látszott hogy komájalábol felébredt hiszen akkorát ordított hogy az Empire Buildingen is hallották.
-Nem te sötét fasz.- nyögtem ki halálos röhögésben.
-Kaptam egy emailt egy modell ügynökségtől, és úgy döntöttem kipróbálhatnánk magunkat.
-Nem kell kétszer mondanod. Lezuhanyzok, keresek valami göncöt, megcsinálom a hajam és indulhatunk is.
-Rendben, az ajtónál találkozunk. Ja... és kérem vissza a tangámat te olcsó kurva.
- Jól van, jól van nem kell úgy felkapni a vizet.- és azzal az erővel a fejemhez baszta a fehérneműt. Nagyon jó. Bemutattunk egymásnak majd elkezdtünk mindketten készülődni.
Első utam a fürdőbe vezetett egy forró zuhanyért majd bevonultam a szobámba és a tükrös szekrényem elé huppantam. A hajamat megszárítottam, kivasaltam majd hullámokat tettem bele a drámai hatás érdekében. A sminkem egy konznyu puderezés volt, egy kis szemfesték, szempillaspirál illetve egy lágy színű pirosító. A szekrényhez táncoltam, Nicki Minaj új számának ritmusára és kikaptam egy fekete farmer shortot hozzá pedig egy fekete crop toppot. A szettet pedig egy Fekete adidas superstarral zártam. Amint a tükörbe néztem, késznek tituláltam magam és kimentem az ajtóhoz.
Kevin hazsonlo puccban már ott feszített, megdicsértük egymást majd elindultunk.--------
A taxibol kiszállva egy hatalmas épületet láttunk meg ami elárulta hogy egyértelműen egy kő gazdag modell ügynökség keresett meg minket. Az óriási térbe belépve Kevin máris elkezdett flörtölni az első kicsit is homokosnak kinéző titkár sráccal és tudomásul vettem hogy elvesztettem a sárm tengerben.
Az infopulthoz trappoltam és egy jól szituált nő fogadott.
-Hello, Sara Parker vagyok ő pedig a legjobb barátom Kevin Jeffry. Egy emailben kerestek meg minket amiben fel ajánlottak egy fotózást..-hadartam el gyorsan a mondandómat, és bizonyára a hölgy idiótának nézett.
- Jó napot, igen már vártuk önöket máris szólok Mr.Hoodnak.- válaszolt kedvesen Dalia, azt hiszem ez a neve túl gyorsan megfordult.
-Rendben.
-Mr. Hood várja önöket, második emelet balra a 26-os terem.
-Koszonom. Gyere Keev megyunk. -arcán csalódottság volt hogy ott hagyta a srácot. Fogtuk magunkat és beszálltunk a liftbe. Amiben szerencsére csak ketten voltunk.
-Lehet ő lett volna életem szerelme-mondta fellengzősen durcás, de vicces hangon.
-Igeeen, biztosan ő volt az.
-Éreztem a harsány cinizmust.
-Jól érezted - válaszoltam röhögve majd kiszaldtunk a lift-ből.
Megkerestük a 26-os termet, amit hamar megis találtunk. Bekopogtunk a nagy fekete ajtón de senki nem válaszolt így bementünk.
Egyszerűen leírhatatlanul gyönyörű volt. Mivel fotósnak tanulók hihetetlen volt látni mennyi történet mennyi álom vállt már valóra ebben a stúdióban. Teljesen magával ragadtak az érzelmek és a gondolatok, majd valaki megérintette a vállam, így vissza tertem a valosagba.
Amikor megfordultam, megpillantottam a valaha élt legszebb valóságot..
YOU ARE READING
Earned iT [Calum Hood]+18
Fanfiction"-Ne hagyd abba-mondtam sápadt tekintettel miközben egy dologra vágytam arra hogy irányítson. -Ki íranyit teged?!"