Megszólalt az ébresztő ami kivételesen nem a telefonomból szólt hanem egy hangos és felettébb idegesítő röhögés és bájcsevej.
Beazonosítottam Kev hangját viszont a másikat nem tudtam így ki pattantam az ágyból felöltöztem és a konyhába vettem az irányt.Ahogy kintebb értem nyugtáztam magamban hogy a lakásunk tulaja az.
Persze, hónap vége van. Már számítottunk rá, de pont indult.-Viszlát Mr. Catching. - ordítottuk kánonban, miközben én már a kávé főző fele vettem az iranyt.
- Ah ez a csávó, rendes felbasz- mondta Kev vicces hangon.
-Kedves ember.- majd mindketten elkezdtünk röhögni.
-Milyen napod lesz?-kérdeztem
-Fhu, ma nincs órám szóval elmegyek a Starbucks-ba meginni egy jó Caramel frapuccinot és lehet megengedek magamnak egy csokis corassiant utána szolizok egyet, elmegyek ebédelni a KFC-be úgyis van ott egy helyes pali, kicsit a körmére kell néznem-mondta bájos vigyorral.
Utána meg meeeeeeeg arraaaa gondoltaaaaam befotózhatnál a gyakszi stúdióba, kicsit lapos az instám és a tinderem hogy szedek így össze bárkit?-affektált.-Persze, gyere csak be pár képet lövök rólad aztán megoldjuk.-kortyoltam bele a kávémba.
-Szuper! És neked mik a tervek?-kérdezte miközben cipőjét kötötte.
- Elmegyek gyakorlatra, edzeni, este pedig megbízásom van. Vagyis előbb a központba.
-Jól van te húsgombóc. Vigyázz magadra! Szeretlek- mondta és már el is tűnt.
Én is megittam az utolsó csepp kávém, elpakoltam a táskám, felvettem a cipőm és a kabátom majd az egész alakos tükörbe végig nézve magamon késznek tituáltam magam.
A mai outfit egy kék passzos farmer ami gyönyörűen kiemeli a fenekemet.
Egy relatív mélyebb dekoltázsú fehér hosszú ujjú, egy magassarkú, egy bőrdzseki. A hajam begöndörítettem, és egy kellemes sminket keszítettem.
Kinyitottam az ajtót és elindultam "dolgozni". Fogtam egy taxit és bediktáltam a címet a borítékról.
Fizettem, és elém tárult a toronymagas épület, kicsit megborzongtam vettem egy mély levegőt és elindultam az épületbe.A pultnál egy másik hölgy volt nem az aki múltkor egy kicsit idősebb volt de kinézete kifogástalan, oda mentem és mondtam miért vagyok itt.
Készségesen felvette az adataim, beregisztrált, és útba igazított.-Parancsoljon a leptető kártyája, legyen szép napja itt nálunk!- mondta fülig érő mosollyal.
-Köszönöm szépen!
Elindultam a lift fele amit mutatott és egyszerűen meg is találtam. Megnyomtam a gombot nem telt bele 5mp és a lift lent volt.
Kinyílt az ajtó és egy olyan ismerős mosollyal találkoztam amit magam sem hittem el vagyis de mert itt dolgozik de azért örültem volna ha elkerülöm.-Szia Sara. Örülök hogy látlak.-mondta lágy hangon.
-Szia én nem.
-Azért nem kerestelek mert..
-Figyelj kímélj meg a magyarázkodásodtól.- mondtam lehajtott fejjel.
Egyszer csak calum fogta magát és a lift falának nyomott, kezeimet a fejem fölé helyezte és csak nézett.
-Mitcsinálsz!?- kérdeztem felháborodva de nem ellenkezve.
Egyszer csak elkapta a nyakamat és megcsókolt olyan hevesen magam sem hittem el ami történik.
Annyíra beindultam hogy felugrottam az ágyékára ő pedig szorosan megmarkolta a fenekem.-Az a jó segged -majd csókunkba nyögött.
Éreztem ahogy a férfiassága hozzám nyomodik és szinte átszakítja az öltöny nadrág anyagát.
Hirtelen megállt a lift mi pedig szét váltunk. Kinyílt, Calum pedig elindult egy szó nélkül ott hagyott. Hova is gondoltam? Kicsi a fasza ahoz hogy megdugjon a liftben vagy bárhol.
Nyugtáztam magamban a történteket és elindultam Luke Hemmings irodája felé. Ahogy megtaláltam beléptem.A pali egy 190cm magas, szőke, kék szemű izmos csávó akinek akkora farka van hogy majdnem szét estem.
-Szia, Sara igaz?- mosolygott. Volt benne valami vad perverzség vagy hogy mondjam.
-Igen, akkor te Luke vagy. Örülök a szerencsének!- válaszolva kicsit felizgult állapotban.
-Akkor állok neked modellt és megnézzük mit tudsz, oké?
-Mehet.
Lőttem róla pár képet, amikkel megvolt elégedve, majd utána a modellekről is. Össze vissza fetrengtem a földön egyszer kinyomva a fenekem amit szerintem eléggé magára vett. Megkérte a modellt hogy menjen ki.
-Nos, mit gondolsz? Tetszik amit látsz?- kerdeztem pájzán mosollyal.
-Oh de még mennyire.- oda sétált és a seggemre markolt. Felkapott az ölébe és a kanapéra tett. Letépte rólam a nadrágot és a felsőt és belém nyomta magát. Kurva jó csípő mozgása volt, és szeretett irányítani viszont hamar lovagló pózba fordultunk és én mozogtam rajta ami kegyetlenül bejött neki. Addig pattogtam rajta még mindketten óriásit élveztünk.
Őszinte leszek rám fért...-Figyelj, ugye tudod hogy ez max sex lehet?- kérdeztem miközben vettem fel a felsőm.
-Uristen, örülök hogy te is ezt szeretnéd most megkönnyebültem.- sóhajtott.
Kurva jó vele a sex, és már egy ideje nem történt semmi úgyhogy ez jól esett. Még átnéztük a fotóim megbeszéltük mit kell másképp elköszöntünk és elindultam haza.
Láttam hogy egy kfc futár autó van a házunk előtt, beléptem az ajtón és láttam ahogy Kevin szobájából egy Piros felsős kfc logós pali lép ki és kicsit zavarban van. Gyorsan elviharzik.
Ledobom a táskám és Kevin is megjelenik egy alsó nadrágban.
Elröhögöm magam.-Csak nem?-mondom kuncogva.
-Ahh de és nagyon, NAGYON rám fért.
-Hááát képzeld maa én is lefeküdtem valakivel.
-Miiiiiiiii?- kérdezi sípoló hangon. -És él még?
-Ha, ha ha..nagyon vicces vagy ma sem.
-Akkor úgy érzem ezt ma megünnepeljük! Van egy üveg borom, és ingyen csirkém!! Bonapetit!
-Olyan jó voltál, fizetni se kellett?
-Nem ismersz?-mondta büszkén.
-Na jó, elhalasztom azt a bevetést holnapra.
-Töltök egy kis bort, cigi?-kerdezte.
-Adom.
-Mesélj már ki a paaaalii?-kérdezte kíváncsian. Én pedig részletesen elkezdtem mesélni mi történt.
Addig meséltem még az egy üveg borból 6 lett.
YOU ARE READING
Earned iT [Calum Hood]+18
Fanfiction"-Ne hagyd abba-mondtam sápadt tekintettel miközben egy dologra vágytam arra hogy irányítson. -Ki íranyit teged?!"