Nudtam hogy unalmas napoknak nézek elébe. De közben valahol tudtam hogy jobb is ez a pár nap hogy eltelik. Talán elfelejt, talán elfelejtem és ezt az egész Hood sztorit kuldhetem a süllyesztőbe. Nem nekem váló ez, Sara ébresztő embereket ölsz. A szerelem a gyengék sebezhetősége, és te nem vagy az.
Ezekkel a gondolatokkal készítettem a reggelit amikor Kevin hangos ordítással megtörte gondolat menetemet.-Mi aa kaja te diósgyőr? -kérdezte már-már fájdalmasan fáradt hangon ez a vizi poszáta.
-Tojásrántotta, pirítossal és a kedvenc angol teánkal. -válaszoltam vidám de békés hangon. Elővettem a tányerokat, kiadagoltam az etelt elovettem a kedvenc bogreinket ami nekem egy Minnie egeres volt Kevinnek pedig egy Autós . Beleöntottem a forro vizet makd beledobtam két illatos filtert. Akkora gozfal keletkezett hogy zseblampaval se lattam volna ezt a hegyvonulatot. Majd folytattam mondandom.
-Tudod Kev, elkéne mennünk valahova bulizni már. Ide-oda tudod egy ilyen BFD-re(Best Friend Day)
Iszogatni, táncolni-kortyoltam bele a meleg italba- Ja, és lehet végre összeszednél valami palit, ami nem ilyen random egyéjszakas. Téged ismerve,mondjuk azt sem mondom hogy ott találod meg az nagy "Ő"-t.-Szét Adom. Ma este kirúgjuk a haz oldalát. -válaszolta kitörő örömmel .
Kikell rángatnom a hazból, mindig csak egy sexre kellenek neki a palik csoda hogy nem Aids-es.-Akkor este találkozunk drágám, most szaladok mert meloznom kell-nyomtam egy csókot sietve homlokára.
-Kit kell kinyírnod?-kérdezi befele ordítva a szobámba.
-Valami drog bárót. Nagyon sok pénzt kapok érte szóval a legluxibb helyen iszom magam csatt reszegre.
-Vigyázz magadra.-mondta aggodo tekintettel ahogy altalaban mindig.
-Egesz eletemben azt teszem.-majd gyorsan kiszaladtam az ajtón ki a nyüzsgő London utcáira. Az emberek rohantak, mint minden reggel. Az utak dugoval voltak tele. En pedig siettem a fegyverraktaramba. Ahogy oda ertem elokaptam a kulcsot es a zarba illesztettem. Csakhogy rossz kulcsot hoztam el. Bassza meg a kurva életbe. Nincs más hátra bekell másszak azon a retkes ablakon. Megkerestem az első követ , bedobtam es mint egy szocske mar bent is voltam. A dohos szag es lopor kevereke azonnal megcsapta az orromat. A keses szekrenyemhez mentem es kivasztottam egy nekem tetszo darabot. Egy kipenges, kezembe illő kést választottam amivel tökéletes vonalban tudom elvágni csávókam torkát.
Elindultam, gyorsan elvégeztem a melót majd haza cammogtam a lovéval.-Keeeeeeev, itt a kotta. Mehet a buliii?-ordítottam tele a lakást.
-Keszulodjunk!!-mondta en pedig otletet egy bologatassal tamogattam.
Mindketten feloltoztunk,keven egy melykivagasu fekete polo volt egy nagyon feszes pink farmerral. Hajat szokasosan tokeletesen allitotta be, borhibait pedig korrektorral tuntette el. En egy nagyon szuk koktelruhat huztam kivagott hat resszel es mely dekoltazsal a színe sotet kek volt, es tokeletesen kiemelte az alakomat. Nem volt kurvas, inkabb noies.
Hajamat sminkemet megcsinalva kesznek titualtam magam es kiballagtam a kint varakozo Kev ele.-Annnnnnyaaad, ez a ruha megbassza onmagat te kurva. Ma tuti haza visznek.-mondta sipitos, elalelt hangon.
-Ajanlom is, a szekszualis eletem husz mostanaban. Egy aldozatom se nezett ki jol.
-Jajj te szegeny para-vigasztalt szarkasztikus szomoru fejevel.
Fogtunk egy taxit, majd bemondtuk a cimet. Kiszalltunk es mar robogtunk is be a tancparketre ahol tombolt a tomeg. Alig lehetett lepni, lelegezni meg annal kevesbe. Egy ora tancolas uta, Kev meg mindig birja en pedig kiballagok a barpulthoz nagy nehezen. Megrendelem az italom ami egy Bloody Mary majd belekortyolok a husito menyorszagba. Mikor hirtelen erzem hogy valaki megerinti a combomat. Hatrafordulok, es nem hiszek a szememnek. Hood csodalatos mogyoro barna szemeibe zuhan a tekintetem es megszolalni nem birok.
-Sziaaa Saraaa-ordit a zene miatt.-neeem meegyuuunk haaaatraaaa?
Majd nagynehezen kikerulok szeme rabsagabol es eldontom laza leszek ahogy mindig mindenkivel.
-Deeee aaaaaz aaaa viiiip-kiabalom torkom szakattabol.
-Tudoooooom- elokapta a vipkartyajat en pedig huncut mosolyra huztam a szamat es beleharaptam.-Eeeen iis beleeeharaaapneeek-oke,elpirulok,elpirulok,keso!Nem mondtam semmit. -Naaaa, jooossz??-megragadta kezem es elkezdett maga elott huzni. Annyira joerzes volt megerezni puha boret az enyemen, annyira meleg erzes volt.Annyira nem szoktam ezt meg. De vajon megtudnam? Mivan ha egy gyilkos is lehet boldog? Mivan ha egy gyilkos is lehet szerelmes? Erre még nem kaptam valaszt.
Sziasztok észre vettem hogy elég hamar megemelkedett az olvasási szám amin nagyon megvagyok lepve és nagyon boldog vagyok!😊
Ebből látom hogy tetszik ez a blog, szóval ha szeretnétek majd folytatást akkor jelezzétek más hogy is, csak hogy lássam tényleg érdemes e folytatni!
Legyen szép napotok❤️
YOU ARE READING
Earned iT [Calum Hood]+18
Fanfiction"-Ne hagyd abba-mondtam sápadt tekintettel miközben egy dologra vágytam arra hogy irányítson. -Ki íranyit teged?!"