Homály.
Így tudnám jellemezni, ha akarnám a tegnapi éjszakát. Bár úgy gondolom bírom az alkoholt, most valahogy mégis sikerült ki maxolnom a határaimat. Kép villanások és pohár aljak maradtak összesen emlékbe, útra valónak pedig egy másnáposságot kaptam.
Calum. Egy név, egy ember, egy külön fogalom ami bekerült a szótáramba de nem tudom a fogalmát megfejteni bár mennyire akarom. Szeretném, tényleg...de nem tudom. Nem is akarom. A felborult életem így sem fenékig tejföl és ezer más dologgal kell foglalkoznom.
-Kevin, bekell mennem pár dolog miatt az egyetemre. Majd érkezem. - ordítottam a kapu végéből de biztos vagyok benne hogy nem hallotta.
A szél erősen fújt, a zene még erősebb ütemet diktált a fülemben. De semmi nem volt erősebb a szív dobogásomnál. Leültem egy padra és ránéztem a kezemre. Vissza gondoltam az estére, arra hogy a szeme a szemem nézte, a keze a kezemet érintette. Mindeközben figyeltem a tavat, ahol a kacsák úszkáltak eszembe jutott milyen régen is voltam a természetben. Gyerekkoromban..
Talán a kacsák hangja volt az egyetlen boldogság amit kaptam. Csupa pozitív élmény amiket elnyom a keserűség. Egy apa aki soha nem érdemelte meg hogy így nevezzem. Egy apa aki a lányát egy sex rabszolgának nézte.
Egy anya aki nem hitt az egyetlen gyermekének és őt hibáztatta a történtek miatt.
A karma csúnya játékos az életben.
Hol vannak most?
A pokolban, vagyis remélem.
Nem, nem én öltem meg őket.
Az az ember aki megtanította hogy csak magamra számíthatok és hogy a rossz embereket irtani kell.-----------------------------------------------------------
- Ugye tudják hogy gyakrolati tapasztalatot kell szerezni a Zárt helyi dolgozat előtt? Ne feledjék hogy lekell adniuk a vizsga előtt! Itt vannak kit hova küldtek gyakorlatra.
Megfogtam a borítékot és elvettem a tanártól nem igazán izgultam hiszem minden fél évben meg kell szerezni ezt a gyakorlatot.
De amit benne láttam.
Na az von némi kívánnivalót maga után. Ott leszek gyakornok ahol modellkedtünk Kevinnel a mentorom pedig Luke Hemmings lesz.Remek hír volt a lelkemnek hogy nem Calumot kaptam a főnökömnek így irányítást kapott volna a fejem felett. Nem adhatom meg ezt neki.
Sziasztok!😄
Megérkezett a folytatás remélem tetszett amennyiben valaki itt van még és érdekli a történet jelezze egy komment formában hogy legyen e még rész!Ha látom hogy van érdeklődés a story iránt akkor péntekenként lenne új rész vagy két hetente pénteken minden attól függ hogy tényleg van e érdeklődés mert sok ötletem van és szívesen folytatnám!
Puszi és ölelés nektek!❤️
YOU ARE READING
Earned iT [Calum Hood]+18
Fanfiction"-Ne hagyd abba-mondtam sápadt tekintettel miközben egy dologra vágytam arra hogy irányítson. -Ki íranyit teged?!"