3.

10.6K 142 0
                                    

-Keviiin.....Keviiiiiiiiiiin....Keviiiiiiin

-Mi..mi...mivan? Ha..Sara bazdmeg hajnali két óra van.

-De, megöltem egy embert.

-Hű micsoda fordulat a bérgyilkos lakótársam megölt egy embert. Éljen, aludhatunk?-hangja olyan fáradt volt és vicces hogy akaratlanul is akkora röhögésben törtem ki az ágynak a szélén hogy hátra borultam.

-Karma.-mondta egy kellemes hatás szünet után majd horkolt is tovább.

Szépen elballagtam a szobámba, levenni magamról a munka ruhám ami mindig más volt, ez alkalommal egy fekete passzos koktél ruhát viseltem ami épp eltakarta a fenekemet a gazdag férfi elöl akinek ma elvágtam a torkát. Megfogtam a finom fekete anyagot és a fotelem karfájára helyeztem.
Az utam a fürdőbe vezetett ahol megnyitottam a vizet. A forró kis vízcseppek lágyan folytak le hegeimen és mosták azokat. Mintha az emlékeket próbálnák mosni amik sose múlnak feledésbe...
Ezekkel a gondolatokkal léptem ki a zuhanyfülkéből, meg törölköztem  majd valami kaja után kutatva ami tegnapról maradt :Carbonara. bevonultam a szobába és elfogyasztottam a vacsorám.
Az e-mailjeim böngészése közben megakadt eggyen a szemem. Egy modell ügynökség volt. Tudtam hogy ezek mindig is kamuk voltak de talán a bohókás jól lakottság vitt rá arra hogy megnyissam. Az állt az emailben hogy nagyon csinosnak tartanak engem és Kevint és hogy nem e megyünk be a holnapi napon egy fotózásra. Nem tudom milyen felindulásból de válaszoltam nekik és elvállaltam.Kevin ugyse bánná, imádja a kamerát. Jó buli lesz!

Vagyis azt gondoltam.

Earned iT [Calum Hood]+18Where stories live. Discover now