"U Merlina! Paní profesorko, já se vám tak strašně omlou-" panikařila jsem když mě její rázný hlas zastavil, ještě před ukončením věty.
"Slečno Sparkleová, tohle je již po třetí co jsem si všimla vašeho nad míru nezdvořilého chování! Jak si to to představujete?" rozmáchla se pro zvíraznění svých slov a já se v tu ránu chtěla propadnout do země.
"Je naprosto neuvěřitelné, že dáma jako jste vy se dokáže chovat takto neomaleně. Aby jste se naučila, že taková to slova se nevyplácí, na dnešní večer vám uděluji školní trest. Převlečte se do něčeho teplejšího a o půl desáté vás budu čekat před svým kabinetem. Ani o minutu déle!"Když se profesorka otáčela na odchod, zapojila se mi zpátky aspoň část myšlení a já si uvědomila, že vlastně nemám ani potuchy, kde se nachází má ložnice.
"Paní profesorko?" zamumlala jsem tiše a sledovala profesorku McGonagallovou jak se otáčí opět čelem ke mně.
"Víte, já-já tak nějak o-opomněla jít za-za primuskou A-Aubry a -" v tu chvíli mě zarazila svou vztyčenou rukou směrem ke mně.
"Chcete mi slečno říct, že jste někde záhadně vytratila slečnu Valentinovou a vlastně vůbec nevíte kde máte ložnici, že?" řekla opět napružená jako kšandy a já s pohledem stočeným k zemi kývla.
"Vaše ložnice se nachází po levém poschodí třetí dveře. Když si nebudete jistá tak na každých dveřích jsou cedule s příslušnými jmény dívek, bydlících v příslušných pokojích. Na nástěnce je vyvěšeno pár oznámení. Příště byste se mohla radši věnovat slečně Valentainové než bloudění po hradě." odfrkla si a opět se vydala ze společenské místnosti.
Když mi plně došla její slova, zbledla jsem jako stěna a vydala jsem po schodech do mého přiděleného pokoje.Procházela jsem kolem pokoje šestého a sedmého ročníku než jsem dorazila k pokoji s cedulkou, na které bylo napsáno:
1. Ročník
Adell Cassiopea Blacková
Jamelin Carollová
Lucy Sparkleová
Rose WaterblyováKdyž jsem přečetla poslední jméno z cedulky, obočí mi vystřelilo vysoko nahoru. Opatrně jsem sáhla na kliku a lehce strčila do dveří. V kročila jsem směrem do pokoje a dívala jsem se do močálově zbarvených očí malé hubené dívky.
"Ahoj, já jsem Lucy Sparkleová." natáhla jsem před ní ruku aby jsme se mohli pozdravit. Dívka se na mě široce usmála a rovnou mě objala.
"Já jsem Rose Waterblyová. Jsem ráda, že konečně poznávám nějakou svou spolubydlící." zahihňala se a já se na ní také usmála.
Když jsme se odtáhly, všimla jsem si svého kufru, který ležel u postele, která stála na levo úplně v rohu nejblíže oknu. Podívala jsem se na ostatní posetele a zjistila jsem, že po pravé straně má kufry Adell, naproti mně má kufry Jamie a ta zbývající postel vedle Jamie bude Rose.Rychle jsem rozevřela svůj kufr a začala hrabat své nejteplejší oblečení. Nevěděla jsem kam mě profesorka pošle, ale řekla mi ať se teple obléknu.
Rose na mě s pobavením v očích koukala a hned na to se zeptala:
"Kam máme namířeno, Lucy."
Už už jsem tevírala pusu na odpověď když to k nám do pokoje vrthla bomba. Dveře se rozlétly dokořán a celý náš pokoj jakoby se otřasl. Jakmile jsem se tam podívala neudržela jsem pobavený úšklebek. Stály tam mé kamarádky Adell a Jamie.
"Lucy, promiň. Já-já nechtěla." začala se mi omlouvat Adell a pak se do toho vložila Jamie. Mluvily jedna přes druhou a já jim nerozumněla ani slovo.
"Víš jak- ale to nebyla- ty kluky -se opravdu chtěla ud-" a takhle by to šlo dál kdybych jim neskočila do řeči.
"Stop! Stop, stop, stop. Ani jedné vám nerozumím. Nechcete si radši poslechnout můj příběh a vybrat mi teplé oblečení? Mám totiž školní trest"
Všechny dívky včetně Rose na mě vybalily oči a já se pustila do kompletního vyprávění své příhody s profesorkou McGonagallovou.Ahojkyyy!
Jsem tu zpět s přepsanou kapitolou a abych své spoždění trochu omluvila, přidala jsem novou postavu😅❤️ zamíchá nám Rose s dějem? Nebo bude jen další kladná typická postava? Co myslíte? Názory prosím do komentářů😘Lady Lupin ❤️🍫🌕🐺
ČTEŠ
Poberti a Uličnice - Prepisuju❤️
FanfictionTohle je ff o Pobertech a holkách které si říkají Uličnice. Tato ff bude bez Lily a s přidanými postavami. Řekla jsem si že trochu oživím Bradavice a může se stát že nějaké vztahy jako např. Jily spolu nebudou. Chcete slyšet o napnutých hádkách Ulič...