- 12 -

52 7 10
                                    

- Къде беше? - тих шепот се разнесе наоколо.

Това стресна Ви до известна степен. Глава се бе провесила горната част на двуетажното легло. Техьонг насочи погледа си към нея и останави, че това е Хосеок, който беше застанал в странна поза и косата му беше притеглета от гравитацията надолу.

- Стресна ме, идиот такъв. - заяде се този отдолу (хехе ;) не звучи грешно... изобщо) и стана в седнало положение, така че да няма особено голямо разстояние между момчетата, за да се чуват по- ясно.

- Идиота на идиот ще казва идиот ... брехх до къде я докарахме? ... Тааа... Къде беше?

- Ще ми се вържеш ли, ако ти кажа, че бях до кенефа? - брюнетът се усмихна виновно.

- О, да, добре... - Хоби се направи, че е повярвал.

- О, супер. Лека. - Те тръгна да ляга, но другия го удари по рамото, стопирайки действието му.

- Абе, тиквеник, микслиш ли, че съм толкова тъп? - Ви се готвеше да отговори на въпроса на събеседника си, но беше прекъснат. - Не отговаряй!

-Щом искаш. - подсмихна се.

- Къде беше, бе? Ааааааа... стига си овъртал..- Джей- хоуп продължи да опорства.

- Излязох от пределите на казармата и отидох до една горичка. Правя го от много отдавна, но, очевидно, тази вечер съм бил по- шумен, за да ме спипат цели двама.

- Двама ли?

- Ми да ... Ти си единия, а другия е началник Мин.

- Началник Мин? Тоест Мин Юнги? - бузките на Хоби се зачервиха, но заради тъмнината не се забеляза.

- Да.. защо питаш?

- Аа ~ за нищо.

- Океййй... но аз искам да си лягам, така че ... Лека нощ, Хоби. - Ким положи тялото си на не толкова удобното легло, затваряйки очите си.

- Лека, Ви. Сладки сънища. - Джънг последва примера му.

- И на теб~ Мокри сънища с Юнги~

- А? Какво? - Хосеок рязко се изправи, като почти падна от леглото.

- Я си лягай... Тихо там... - каза, радвайки се на приятеля си и това колко е наивен.

_____________________________
Zdr... Mdr...
Dnes zabravih 1 kutiq sladoled na masata i mama me nakara da go izqm... ne che i beshe trudno de ×D

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

levihatescookies mnogo ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ za reb

The life after death (спряна)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora