Jak jsme šli na tmrzku Főhma jsme pořádně zdebaly . A pak šli pryč protože on přišel.
Viky : Hele už je 15:56 máma mě přerazí!
Já : Jo já asi musim taky tak ahoj!
Viky: Ahoj!
A obě se vydaly vlastní cestou . Nasasila jsem si sluchátka a vyrazila . Cestou jsem potkala Zuzku . Tu sice neznáte ale jé ji strašně moc nenávidím . Má totiž krásně nosánek na horu . Má všechno oblečení od Gucci a technologie od applu . Jako ne že bych jí to záviděla ale k čemu to je ? Zuzka ale neví že ji nemam ráda a tak ji tiše nenávidím ale nebavím jen když mě osloví ona tak ji odbydu a pak jdu pryč .
Zuzka: Ahoj!
Já : Ahoj .
Zuzka : Víš o tom že příští týden píšem .
Já : Ne od kud to víš ?
Zuzka : Klárka říkala že slyšela 2 holky na záchdech jak si o tom povídaj.
Aha okej drby . Fajn . Tak tenhle drb zabiju.
Já : Možná je to fám . Marková by to řekla.
Zuzka : Tak tady bylím čau.
Já : Ahoj.
Strašně za mnou dolízá . I když se divím proč vždyď jsem z niší vrstvy. No možná se chce jen kamarádit a já ji odsuzuju podle toho že má značkavé věci. To nemůže . Nevím o tom ! No ale podvědomky? Možná. No jak jsem se rozloučila s Zuzkou šla jsrm domu . Musela jsem ještě na autobus. KONEČNĚ! Doma ! Tak jsem doma a nic nebudu dělat jen spát!
Já: Ahoj mami .
Nic 5 minut ticho .
Já: Mami ?
Zase nic šla jsem do kuchyně a všimla si dopisuMilá milovaná Max.
Omlouvám se ale už se nikdy neuvidíme a já tě opoštím . Nemůžeš za to ty , ale jako matka už si nepříjdu šťastná . Chybí mi pocit svobody kzerý jsem za mlada měla . Neřeknu ti kam odcházím ,jen doufám že už se nikdy neuvidíme
Odpust Máma .
Arivederci.Co ? Máma ... Máma mě ... opustila . Asi 4 hodiny sem si lehla do postele a brečela . Pak jsem zavolala na linku bezpečí která zavolala bez mého souhlasu policii. Hned začalo vyšetřování kterého jsem se nezúčastila . Místo toho mě zavřeli do pokoje se státním psychoologem . Nijak mi nepomohl .
Ps(psychoolog): Takže chápu že je těž...
Já : Ne nechápete !
Ps: Ano chápu taky mi odešel příbuzný.
Já : Kdo?!
Ps: Moje babička .
Já : Babička . Mě odešla máma . Odešel mi táta . Sestru nemám , tetu nemám , babičku, dědu NIKOHO ! MÁMA BYLA POSLEDNÍ!
Ps: Dobrá . Tady máš mobil napiš si kamárádkám nebo se s nima sejdi kamarádi jsou prý lepší než psychoologové.
Jakmile jsem vzala mobil on odešel . Uavolala jsem Viky . Nebrala mi to ale napsala .
Viky: Nemůžu si volat co je?
Já : Utekla máma a ze mě je sirotek .
Viky : COŽE?!
Já : Utekla máma a ze mě je sirotek .
Viky : To jako myslíš vážně?
Já : Nesejdeme se ?
Viky : Jasně kde?
Já : Myslím že nemůžu z domu tak asi u mě.
Viky : Ok .
Odložila jsem mobil a šla za tím psychoolohem. A slyšela jsem tohle :
Ps: Hodně ji to ranilo myslím že kamarádi ji pomohou .
Někdo : A má nějaké přibuzné?
Ps : Ne
N ( Někdo ): Tak dokavaď ji někdo neadoptuje tak ji máte na krku vy!
Ps : Dobrá strážníku
Strážník ? Okej . Pak jsem otevřela dveře .
Ps : A ahoj už dobrý ?
Propíchla jsem ho pohledem a koukla na strážníka nebo policajta? No nic
Já : Mohla by za mnou kámoška prosím ?
Policajt : Jasně.
Zázračne po tom co mi to svolil někdo no spíš Viky zazvonila . Ani nic neřekla a objala mě .
Viky : Ahoj .
Já : Čau . Jdeme ?
Viky : Jo jo .
Jak jsem zabouhla dveře zase mě objala . A já ji to opětovala potřevovala jsem obětí
Viky : Mrzí mě to .
Nic jsem neřekla . Neměla jsem co . Nebo sem měla říct ne to se stává že seš na světě už jen ty?
Viky : Max
Já : Ano?
Viky : Pořád tu jsem pro tebe .
Já : Já vím . Díky .
3 hodiny u mě byla než ji vyhnali domu.Sorry že jsem dlouho nevydávala ale jsem strašně líná.
ČTEŠ
Či
FantasyHolka Max.Volerová objevila pradávný spis misrtů či a naučí se jej používat, brát, dávat, bojovat a hlavně pochopila princip života a zároveň či Či - Síla , energie která koluje vším , lidma , zvířaty , věcmy. Dají se z toho udělat zbraně , číst my...