Je tak hodina po tom co jsme si nalakovaly ty nehty . Ťuk ťuk
Viky : Dále !
Rose : Holky dneska je venku teplo a žádná rosa nechcete si vzít stan a spát na zahradě ve stanu ?
Viky : Můžeme ?
Rose : No kdyby ne tak vás k tomu nenabádám .
Viky : díky mami díky . A vše nejlepší ke dni matek .
Sakra on je den matek ? To musím mámě napsat esemesku že jak ji miluju a vše nej. Viky : Tak pojď Max jdeme
Já : Kam?
Viky : No pro stany !
Spíš stan. Řekla sem si pro sebe . Ten stan byl óbróvský . A modro červený byla teda fušky ho postavit nebo odnést z domu . Už bylo hotovo. Ve vnitř jsme si už daly spacáky , lampičku a baterky a nějaké deky na víc . Viky dala Rose dobrou noc a zavřely jsme stan . Rozsvítily lampičku a začaly číst druhou kapitolu sebrání Či . Ve zkratce :Je to ztejný způsob jako dávaní Či ale naopak . Dlaně od sebe pak je dávat pomalu k sobě jednu ruku do pěsti a lokty pomalu dávat od sebe .
Viky :Pojď jdeme to zkusit
Ja : Vždyď máme spát!
Viky : Tak hned po tom půjdeme
Viky výborně všechny přemlouvá k tomu aby lidi dělali to co ona chce.
Já: Tak jo.
Viky byběhla ze stanu a začala říkat že to zkusíme na Javoru . Já jsem si ztoupla před strom a začala dělat to ce stálo v té knize . Než jsem to vůbec ztihla dokončit cítila jsem jak se ve mě budí energiie a viděla jak strom před míma očima ztrácí energii.
Viky :Max vrať mu tu Či !
Rychle jsem začala dělat gesto abych mu tu Či vrátila . Nešlo to , strom začal padat . Přistoupila jsem ke stromu dala si ruce na hruď a pak na strom . U rukou začaly vyzařovat zlaté paprsky a strom se začal léčit . Zase sem cítila jak ze mě síla mizí.
Viky:Max jakto že teď to gesto nefungovalo?
Já : To já nevím .
Viky přikvla souhlasný gestem a řekla .
Viky : To chci zkisit taky!
Já : Počkej !
Viky mi začala prchat k Jabloni a udělala negativni gesto rukama ( vzít či) a jabloň začala vadnout .
Já : Vrať tu jabloň .
Viky udělala pozitivní gesto, nefungovalo. Tak udělala to co já dala si ruce na hruď a pak na strom, výsledek by úplně stejný jako u mě . Když se jabloň zase probudila Viky odešla ke stanu .
Viky : Mám nedáme si jablko?
Já: Dala bych si
A šla jsem k Viky
Viky : Tak jázavolám mamku . Mam...
Chytila jsem jí rukou pusu a naznačila ať mlčí. Nechápavě se na mě koukla nasměrovala jsem jí hlavu k jabloni . Áá už pochopila obě jsme se vydaly k jabloni . Přistoupila sem k ní dala ruce na hruď a pak na jabloň . Byla to krásna podívaná . Od kvetů přes zárody jablek k jabkům . Byli krásně sladý .
Ja : A takový v supermarketu nekoupíš . Obě jsme si kousi , začaly se smát a šli ke stanu . Už jsme byly unavené tak jsme usly.
Probudila jsem se druhá bylo nějakých 6 ráno . Viky vedle mě neležela a tak jsem ji šla hledat . V baráku nebyla a Rose spala tak sem nemohlá řvát . Šla jsem se teda podívat ven kdyš jsem zašla začalo se stmívat až byla úplná tma a tam sem viděla ty bitosti co jsme s Viky viděli . A Viky tam byla taky . Jeden ji držel kolem krku a koukal na mě !
Já : Pust ji !!!
Viky : Max ! Oni chtějí tu knihu .
Řekla přiškrceným hlasem . Že se divím .
Já : Tak jo tady je ale puste Viky a mě .
Bitost : Grhžmá hródbbxjďjsnc .
Já : Cože?
Za bitost přikvla hlavou jako že Ano. Tak sem mu podala tu knihu . Jen se začal smát.
Já : Nevím co je tu k smích?!
Bitost : ZBÍT!
Já : NÉÉÉÉ VIKY!!!
Mezitím mě probodl jeden ze zadu a Viky ten co ji držel . Obě jsme upadly a přilazily se k sobě .
Já : Viky mám tě ráda
Viky : Si ta nej kámoška na světě .
Ty bytosti odešli a zase se rozvítilo slunce . Konec?
Nevím zatajil se mi dech . Nemohla jsem se nadechnout . Zatmavilo před očima . A projel celí život před očima . Dětství , jak nás opustil táta, školu, nejlepší léta s Viky a poslední 2 dny. Pak sem už dýchat přestala .
ČTEŠ
Či
FantasíaHolka Max.Volerová objevila pradávný spis misrtů či a naučí se jej používat, brát, dávat, bojovat a hlavně pochopila princip života a zároveň či Či - Síla , energie která koluje vším , lidma , zvířaty , věcmy. Dají se z toho udělat zbraně , číst my...