dovolená !

4 0 0
                                    

Pak jsem se rozhodla že už je na čase jít domu tak jsem přes balkon vletěla do svého pokoje zatáhla křídla a odvolala En . Nakonec jsem si povzdechla a plácla sebou na postel .
Viky: Max
Jen jsem zabručela jelikož jsem měla hlavu v polštáři
Viky: Kde se to v tobě vzalo? Múžu to mít tak?
Řekla tak radotně
Posadila jsem se na postel a řekla
Já : Ne nemůžeš
Viky spadl úsměv a pak se ptala
Viky: A ty to máš........ jak?
Ja: Posaď se vedle mě Viky
Vypadala jako by šla na pohřeb
Já: V tý nemocnici .... přišla za mnou Merry a řekla mi že jsem ......
(Teď jsem začala mluvit hrozně rychle až nesrozumitelně tak to tak čtěte )
Já : Protožejsemvyvolenáaumímvícvěcínežjevtýknize
Viky: Co?
Já : Jsem vyvolená ........a...mám věčí schopnosti než se můžeš naučit z tý knihy . Ani jednou jsem to nezkusila jelikož jsem neměla cjvilku jenom pro sebe ..... teď jsem létala poprvé.
Čekala jsem že bude Viky naštvaná a že odejde ale objala mě
Viky : To je super! Ale nenecháme si tím zkazit dovolenou .
Pak odcupitala ke dveřím a ve vší vážnosti se zeptala
Viky: A neřekla Merry co byli zač ty bitosti?
Zavrtěla jsem hlavou v gestu že ne a Viky smutně odešla .
Já: Viky počkej!
Rozběhla jsem se za ní a chytila ji za paži , ta se na mě otočila .
Ja : Chtěla jsem ti to říct ale nevěděla jsem jak , když jsem to moc ani já nepochopila ...
Viky se na mě usmála a řekla :
Viky: To teď není důležité ... jsem smutná protože ješte nemám dobaleno
Obě jsme se tomu zasmály a pak jsem Viky s tím balením pomohla . Nakonec jsme si s Viky ještě zacvičily , sice jsem odešla z gymnastiky ale chci si to pořád pamatovat a s Viky si to procvičujeme . Nikdy bych neřekla že budu ohebnější než Viky která pořád ba tu gymnastiku chodí .
Viky: Nesnáším tě
Já: Pročpak?
Viky: Jak můžeš být tak ohebná a dobrá ... si hezká .... a ... nemusíš si dávat pozor na to co jíš .
Sklonila jsem se na zem k Viky a řekla
Já : Nemusím si hlídat co jím když cvičím každý den
A dala jsem ji ruku na rameno
Rose: Holky jsem doma!
Já: Jo a já už jsem doma taky ...
Daly jsme si večeři koukli na film a bylo 23:47 a já přemýšlela jestli má cenu spát 3 hodiny ....
Viky: Nezahraješ si pg4 ?
Dobře nemá to cenu
Já: Jasně !
Pařily jsme asi až do odjezdu
Já : Jedeme "zív" vlastním autem?
Rose : Ne , ne vzala jsem dodávku Uber .
Viky: Chudák taxi
Hihihihi
Asi jsem spala protože mám pocit jako bych z ničeho nic byla v letadle . Tak jsem se protáhla a zívla .
Rose : Nazdar ospalče
Já: "haha"
Viky nadšeně koukala z okna vypadalo to že jsem přišla o odlet už jsme se totiž mohli odpoutat. Už jsem moc unavená nebyla a tak jsem si pustila nějakej film dorazili jsme akorát to zkončilo ,už pomaločku svítalo a bylo tam šílený vedro objednaly jsme si taxíka . Mairicius byl ještě hezčí než na fotkách dorazily jsme k krásné vile . Nebyla na pláži to ne , byla hnedka na proti golfovému hřišti . Ta vila byla óbrovská. Před domem bylo auto a bugyna prý se tu jezdí spíš bugyno. Když jsme vešli vítala nás obrovská hala ve který byl gauč, krb , krásné oberce , konferenční stolek a okna s výhledem na to golfové hřiště když jsme šli do prava byla tam kuchyně ta byla taková normální , když by jste šli do leva byl tam další stůl jídelní a pak dál krásná veranda a bazén , ta zahrada pozom ta je opravdu nádherná . No kdybychom ale šli do leva (u haly) tak tam bude zase hauč a konferenční stolek , tentokrát tam je i televize, pak je tam úzká chodba a tři pokoje , ložnice ve které je manželká postel a telka , další ložnice ve které není telka jenom manželská postel a nakonec děcký pokoj s 2 stolky a 2 palandami .
Já : No ty vole !
Viky: Hustý co
Já : Jo... beru si horní palandu
Viky: Okej mám druhou horní palandu . Hihi

Či Kde žijí příběhy. Začni objevovat