Viky: Vyndej tu hnihu!
Já : Nechceš si nejdřív nalakovat ty nehty aby když ti sem vtrhla tvoje mam...
Ani sem to neztihla dopovědě a Viky mě přerušila .
Viky: Ne . Máma má zakázaný vstup do mého pokoje. Jedině když zaklepe a ozve se : Dále!
Já: Ty máš teda primu mámu .
Viky: Vždyď ty ji máš taky super .
To sem jí nevěřila . Prostě ne ! Já jsem teda začala vydavat knihu a najednou někdo klepal.
Viky : Dále!
Rose : Děvčata nechcete jus?
Viky : Né díky
Já : Já bych si možná dala. Máš jahodovej ?
Rose : Jasně hned ti ho přinesu .
Viky : Max nejsi tu aby si nám vychlastala jus
Já : Já vím ale neumřu tu zízní.
A oně jsme se tomu zasmály a Rose mi přinesla jus . Moc dobrej . Prostě jahodovej. Tak už nás nic nerušilo a tak jsme se vrhly na tu knihu . První kapitola měla tak 128 stran jen popsaných .
Viky : Ježiš to všechno musíme čist?!
Já : Jo ale nebojmame celý víkend .
Viky : "Ha ha " moc sem se pobavila.
A zase někdo ťuká na dveře. Hosila sem rychle knížku pod peřinu a Viky zařvala : Dále. Byla to Rose kdo jinej Viky nemá žádného sourozence a ani tátu to máme společný. I když si nemyslíž je je to + .
Rose : Holky jdu na nákup . Ok? Zvládnete to tu sami?
Viky : Určitě!
Rose : A co mám koupit k večeři?
Já : Tak mě by stačila Čína .
Viky : Já mä taky chuť na Čínu
Rose : Tak jo dáme si Čínu. Pa pa holky !
Viky : Ahoj !
Rose : Užíjte si to ! Pá
A zaboichly se dveře ješě jsme počkaly na zabouchnutí vchodovích dveří , pro jistotu. A pak sem začala vyzahovat knihu z pod peřiny . Bylo tak 21 : 45 a byly jsme po večeři a dočetly celeou první kapytolu. Zkráceně se tam psalo o Jung a Jangu jako vysvětlení pochopení a o tom co je asi nejdůležitější. O Či ! Tahle kniha Či učí ovládat ale jenom ty které si vybere ti které si nevybere by nepřečetly ten obsah a jak nás to proadlo a pak chytlo těsně před zemí tak odtatní lidi by to nechytlo . A chcíply by . Divný tolik zabezpečení kvůli jedné knize ? Fakt divný . Druhá kapitola byla nadepsána dávání Či . Hmmmmmm . Obě jsme začali zkoušet co je na obrázku . Dlaně k sobě a jesnu dá do pěsti , lokty k sobě . Pak ztačí jen lokty dát od sebe,otevřít dlaně a dotknout se toho čemu chceme dát Či .
Viky : To můžeme rovnou vyzkoušet mám támhle zvadlou Poli teda růži .
Já : Tak pojď .
Nějdřív sem zkusila proti té růžil já .
Já : ONO TO FUNGUJE VŽDYĎ TA KYTKA SE PROBUDILA ZPĚT K ŽIVOTU!!!!!
Viky : Kecáš to musím zkusit zaky
Já : Ale ta kytka už je v pohodě.
Viky : Mám jich víc .
Viky ti zeda zkusila na krokusu ten taky krásně rozkvetl .
Viky: Cítím se o dost slabší .
Já : Já velkem zaky . Vždyď to v té knízce psaly že každý má určité množství Či a to je Jing a Jang když máš mínusovou Či jako že jí hodně rozdáváš tak začneš zářit jako slunce a pak se rozplyneš a když máš moc + tak začneš černat a hnít zevnitř tím jak si všechnu či vezmeš a v obou případech se rozplyneš a ta Či putuje do věcí které ji potřebují ze všeho nejvíc .
Viky : Max
Já : Ano?
Viky : To byl sakra dlouhej proslov !
Já : Tak se nečerti
A pak jsme se tomu obě zasmály . Pak ale vtrhla do pokoje bez klepání Rose
Rose : Co se tu děje
Viky : Mami klepat .
Rose : Je to můj barák !
Viky : A můj pokoj .
Rose : Klepat nemusím
A zabouchla za sebou dveře .
Já: Co se Rose ztalo vždycky je milá
Viky : Nevím co ji přelítlo přes nos Pojď si nalakovat ty nehty .
Já : Tak jo
Viky si vzala žlutý , oranžový a červený lak . A já bílou a modrou udělala jsem si jako takové moře, vlny , pláž no pláž ne .
ČTEŠ
Či
FantasyHolka Max.Volerová objevila pradávný spis misrtů či a naučí se jej používat, brát, dávat, bojovat a hlavně pochopila princip života a zároveň či Či - Síla , energie která koluje vším , lidma , zvířaty , věcmy. Dají se z toho udělat zbraně , číst my...