DAVET

1.8K 70 20
                                    

Sabah uyandığımda Savaş yanımda yoktu. O sırada banyonun kapısı açıldı. Beline havluyu sarmıştı ve saçından vücuduna damlayan su damlalarıyla oldukça yakışıklı görünüyordu.
"İncelemeye meraklıusan dün akşam yarıda bıraktığımız işi tamamlayabiliriz." Yataktan kalkarak ona bir adım attım.
"Savaş." Kızgına demiştim ama uykudan yeni uyandığım için sesim oldukça hoş çıkmıştı.
"Efendim bebeğim?" Diye mırıldandı.
"Giyin artık be!" Diye bağırdım birden.
"Ne bağırıyosun kızım. Yoksa gözlerini benden alamıyor musun?"sorusu karşısında önce afalladım.
"Yyoo. Niye alamıyım ki?"
"Yakışıklı, kaslı ve de seksi olduğum için."
"Egoist hayvan." Diye tısladım ve üstümü giyinmeye koyuldum. Duş almıcaktım ne de olsa havuza girecektim ve sonra mecburen duş alacaktım.

 Duş almıcaktım ne de olsa havuza girecektim ve sonra mecburen duş alacaktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kıyafetlerimi giydim ve son olarak ayağıma siyah Converse'lerimi geçirdim.
"Kahvaltıya inelim hadi." Dedim Savaş'a çocukça. Bişey demeden ayağa kalktı ve odadan çıktı. Asansmre bindiğimizde nihayet konuşabildi.
"Bu akşam son gecemiz olacak."
"Davet bu akşam dı dimi?"
"Di." Bi evet der insan!
"Saat k-"
"Öğleden sonra gidicez. Dört gibi orada olmamız lazım."
"Neden bana soğuk davranıyosun?"
"Soğuk davranmıyorum." Dedi ve sıkıca sarıldı bana. Tabiki o büyülü anı bozan asansörün açılması oldu.

Yemeğimizi yedik ve sahile indik. Şezlonglarımıza yerleştik. Kum, güneş, denizin dalgası ve sevdiğimin yanımda olması... huzur bu değil mi zaten?
"Buğlem."dedi Savaş.
"Efendim?"
"Telefonun çalıyo, sağır mısın?" Cevap vermeden telefonumu açtım.
"Efendim Kuzey?"
"İnsan bi arar sorar benim abim ne yapıyor diye."
"Ya inan hiç vaktim olmadı."
"Yeğenim oldu mu?"
"Ya. Mal mısın sen? Normal abiler kardeşlerini bu tür şeylerden korur. Sen gelmiş 'yeğenim oldu mu?'diyosun. Ha oldu d-"
"Nefes al geri zekalı... Ne?! Oldu mu dedin?"
"Mal mal konuşma daha lise üçe gidiyorum." Aynı zamanda Saval eliyle dört yapmış resmen parmaklarını gözüme sokuyordu.
"Ya kızım şimdiye kadar 2 kere oldu. Biri Emir, diğeri Savaş. Lan hay ağzıma. Anlatmıştı dimi?"
"Evet."
"İyi sana efsane haberlerim var gelince konuşalım. Ama abim ve Duygu şuan Paris'te bunu bil şimdilik yeter. Hadi kapat bana yazıyo." Dedi ve suratıma telefonu kapattı.

"Uykucu kalk artık. Saat geldi düş alacaksın hazırlayacaksın falan uzun sürer."dedi ve kalkıp otele doğru ilerledik.

Odaya girdiğimizde kıyafetlerimden kurtulup kendimi duşa attım. Suyu sonuna kadar açtım. Duştan çıkınca aldığım elbise gitmek için odaya girdim. Tabi havluya sarınıp.

 Tabi havluya sarınıp

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Sevgili AbilerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin