Bölüm 9

3K 229 29
                                    

-Min Yoongi
Jiminle yaptığımız basketbol maçından sonra sonunda odama geçmiştim duş alıp yatağıma uzandım annem ve babam bu sabah benimle konuşmak istediklerini söylemişlerdi ve şuan saat 18:00 açıkçası umrumda değil uyku daha cazip geliyo şuanda...

Tam uykuya dalıcağım sırada hoseok'un bağırarak içeri girmesi bir olmuştu çok ağır bir küfür savurup vazoyu kafasına attım.(Vampirlere yastık sökmez güller kfkfkfk)

Hoseok acı içinde bağırarak dışarı çıktı bütün uykumun içine etmişti bende uykum kaçtığı için annemle babamın yanına gitmeye karar verdim.

Bir kaç dakika sonra görkemli köşkümüzün önüne geldiğimde evet görkemli çünkü bildiğiniz üzere adı olan bir ailenin oğluyum.

Kapıyı bir kaç kez çalmama rağmen hizmetçi bile kapıyı açmamıştı sonra sanırım hizmetçi bugün izinli diye düşünerek kapıyı anahtarla açtım tamam vampirim ama kapıyı kırarak açmam şart değil.

İçeri girdiğimde annemle babam mutfaktan salona geçiyorlardı onlara hissettirmeden salon kapısının arkasından onları dinlemeye başladım annemin dediği şeye anlam verememiştim?

Bayan Min:"Yoongi'ye bunu nasıl söyliycez?"Babam iç çekti bu da neydi şimdi?

Bay Min:"Tabi ya bir kız kardeşi olduğunu ve kız kardeşinin neredeyse dünyayı yok edicek gücü olduğunu yıllardır ailemizin bir kehanetinin olduğunu ve baş rolünde onun kız kardeşi olduğunu mu? yoksa üstüne üstlük kız kardeşiyle aynı okulda olduğundan haberi olmaması mı?Yok canım bu hiç birşey çok kolay söyleriz(!)"

Duyduğum şeylerle şok geçirirken arkaya doğru yürümeye başladım şu an sadece burdan çıkmak istiyordum kız kardeş mi? Benim mi?
Lanet olsun! Annem beni fark etmiş olmalı ki

Bayan Min:"Yoongi?"

Yoongi:"Siz sormadan ben söyliyim herşeyi duydum BANA BUNU SÖYLEMEYİ NE ZAMAN PLANLIYORDUNUZ ACABA ÖLÜM DÖŞEĞİNDE Mİ HE?!??"diye bağırdığımda annem ağlamaya başlamıştı babam kollarımda tutunca onu aniden ittim.

Yoongi:"BANA DOKUNMA SADECE AÇIKLAMA YAP!!"
Bay Min:"Bak oğlum bunu sana tabiki söyleyecektik ama doğru zamanı bekledik hiç birşey düşündüğün gibi değil sakin ol ve beni dinle."

Sakinleşmesem bile daha az sinirli bir şekilde koltuğa oturdum babama bakıp;

Yoongi:"Anlat."dediğimde bana döndü ve anlatmaya başladı.

Bay Min:"Bak oğlum annen ve ben safkan vampirleriz yani iki safkan vampirden dünyaya gelebiliriz ama annenin ailesinde iki safkan vampirden melezde dünyaya gelebilir."dediğinde ani bir şok geçirdim iki safkandan melez mi?!?Ben bunları düşünürken devam etti.

Bay Min:"Bu annenin ailesinde olan bir şey annenin ataları zamanında bir büyücü tarafından lanetlenmiş ve her doğan ailenin iki çocuğundan biri melez olmaya başlamış tabi ki melez olmasının iyi olduğu kadar kötü yanlarıda varmış büyücünün o zaman söylediği bir kehanete göre aileden eğer ilk çocuk erkek ikinci çocuk kız olursa ikinci çocuğun dünyayı yok edebilicek gücü olucağını ve zamanı gelince bu büyücü o gücü kullanmak için geri geliceği söylemiş bu zamana kadar ailemizde doğan ilk çocukların hepsi kız ikinciside erkek olmuştu ama sen doğduğunda bütün aile korkmaya başlamıştı ve Vampir Konseyi bizi çağırdı bu kehaneti herkes biliyor ama hangi ailede olduğunu sadece Konsey biliyor ve efsane kitabındaki aile biziz ve konseyde bunu bildiğinden bizden ikinci çocuğu yapmamamızı istediler aksi taktirde doğan çocuğumuzu ve seni öldürüceklerini söylediler."

Annemin hıçkırığıyla babamın sözü kesilmişti.Babamla göz teması kurduğumda onunda gözlerinin dolduğunu fark ettim elleriyle gözlerini sildikten sonra devam etti.

Bay Min:"Annenle bu olanlardan sonra size bir şey olmasın diye çocuk yapmamaya karar verdik fakat kararımız verdikten bir kaç gün sonra annenin hamile olduğunu öğrendik yani annen aslında konsey bizi uyarmadan önce hamileydi annenle ne yapmamız gerektiğini düşünürken aklımıza en doğru gelen şeyi yaptık-"

Yoongi:"Onu ölmesi için bir yerde terk ettiniz ve o sizi buldu mu?Aklıma başka bir şey gelmiyor kusura bakmayın en mantıklısı BU!"Dediğimde sinirlendiğim her halimden belliydi ama babam sakinliğini koruyarak

Bay Min:"Hayır Yoongi onu insan olan bir aileye verdik tabiki kız kardeşinin yıllar sonra karşımıza çıkıcağını tahmin edemedik..."

Yoongi:"N-ne demek insan bir aileye verdik onun insanlar arasında ne kadar zorlanacağını düşünmediniz mi! Ve karşımıza çıkmak derken o n-nerde şuan?!??

Bay Min:"Tek seçeceğimiz en güvende olabileceği ve anlaşılmayacağı yer insanların yanıydı evet zorlanacağını biliyorduk ama o güçlü bir kız Yoongi ve şuan onunla aynı okuldasın."

O sırada annem konuştu;

Bayan Min:"İlk gördüğüm anda hissetmiştim davranışlarından hareketlerinden kokusundan o benim kızımdı kesinlikle grubunu seçerken kasenin karar verememeside melez olduğu içindi kaseyi kontrol eden Bayan park olmasaydı şuan kardeşin ölü olabilirdi çünkü çıkan bu kehanetten sonra melezler öldürülmeye başlandı ondan önce melezler ve vampirler arasında barış vardı yoongi."Kafamı babama çevirdiğimde;

Yoongi:"Bayan Parkta mı biliyor?!?!"

Bay Min:"Yoongi önemli olan bu DEĞİL! O yıllar sonra bizi buldu ama annenle anladığımız kadarıyla bizim kim olduğumuzu ailesi olduğumuzu bilmiyor insan değil vampir olduğunu anlaması uzun sürmemiş biliyorsun bizim akademiyi sadece vampirler görebiliyor ve b-bizi böyle buldu.Vampir taşıma servislerimizle gelmiş anladığımız kadarıyla melez olduğundan bile haberi yok-"

Yoongi:"BABA LAFI UZATMADA SÖYLE KARDEŞİM KİM VE ŞUAN NERDE?!?"Annem gözleri dolu bir anda sözde atladı ve;

Bayan Min:"Kız kardeşin..."

ARKADAŞLAR LÜTFEN OY ATIN EMEĞE SAYGI...

                                  |786 words|

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                                  |786 words|

BÖLÜM SONU MOOD😂💞

💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞

THE VAMPIRE ACADEMY •BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin