10 yıl sonra
"Kızım buraya gelirmisin?"
Seslenmeme rağmen gelmeyen ve çimenlerde koşturan kızımı izliyordum beni dinlemediği için Taehyung ona seslendi.
"Amara! Babacım gelir misin?Bak burda ne vaar..."
Taehyung'a döndüğümde elinde bugün yaptığım çikolatalı muffin vardı onu ağzına doğrı götürmeye başladı Amara'ya döndüğümde dehşetle Taehyung'a bakıyordu.
Amara:"Baba hayıy duy geliyolum!"
Amara Taehyung'a doğru koşmaya başladı ben onları yüzümdeki salak gülümsemeyle izlerken Taehyung bana göz kırptı.
Taehyung:"Muffin çok güzel olmuş bunu senin yaptığına emin misin?"
Gözlerimi aça bildiğim kadar açtım ve Amaraya baktım gülüyordu meleğim.
Yüzümdeki şakayla karışık ciddiyeti bozmadan.
Dan bi:"Sende mi anneye inanmıyorsun yoksa?"
Amara gözlerimi bendn çekti elindeki keke baktı ve bi anda Taehyung'un omzuna vurdu.
Taehyung'un canının acıdığını yüzünden anlayabilirdiniz kızım bana çekmiş ne yapabilirim.
Ama canının yandığını görünce gözlerimi kocaman açarak hızlıca yanlarına gittim.
Dan bi:"Taehyung iyi misin!"
Amarayı kucağıma aldım o sırada Taehyung bahçedeki salıncağa oturdu.
Dan bi:"Annecim şimd git oyuncaklarında oyna ama bu konuda konuşmuştuk biliyprsun değil mi?"
Amara kafasını salladı.
Amara:"Özüy dileyim ayye." ağlamaya başladı.
Onu öyle görünce bende ağlıyabilirdim o benim meleğim herşeyim...
Ona sarıldım yanaklarından öptüm göz yaşlarını sildim.
Dan bi:"Tamam şimd annecik babayı iyileştiricek sonra gelicez ve oyun oynıycaz tamam mı meleğim..."
Kafasını salladı.
Dan bi:"Şimdi git oyuncaklarınız diz bakalım bizde gelicez."
Gülümsedi..
Herşeyim gülümsedi.
Anlından öptüm ve arkasını dönüp oyuncaklarının olduğu yere gitti.
Arkma döndüğümde Taehyung ellerini dizlerine koymuş o mükkemel bakışlarıyla bizi izliyordu.
Yanına oturdum omzuna yavaşça dokundum.
Dan bi:"Çok acıdı mı?"
Ben omzuna bakıyordum ama o ise hareketlerimi takip ediyordu.
Taehyung:"Seni seviyorum."
Seni seviyorum.
Sadece iki kelime aslında ama benim için iki evren anlamında olan iki kelime...
Gözlerimi gözleriyle buluşturdum gülümsedim.
Dan bi:"Bende seni seviyorum..."
Dan bi:"Ama şuan önemli olan omzun iyi misin gerçekten?"
Kıkırdamaya başladı.
Taehyung:"Dan bi biliyorsun bu hep oluyor ve geçiyor kızımız tam bir canavar bunu bi insana yapmış olsa çok ciddyim ölmüştü..."
Bu dediğiyle kahkaha atıp salıncağa yaslandım.
Dan bi:"Meleklerde canavar olabilir."
Taehyung:"Ya ya tabi sana çekti resmen!"
Bu dediğiyle yavaşça kafasına vurdum ama acıyla sağa devrildi.
Önce korksamda numara yaptığını biliyordum hep böyle yapardı.
Dan bi:"Taehyung iyi misin hih gene canını mı acıttım."
Kafası diğer tarafa dönük olduğu için beni g ve göz devirişimi görmüyordu aniden sırtına çıktım ve
Dan bi:"Artık yemiyorlar canım! Canın mı acıdı ay kıyamam sen melezsin şapşik!"
Sırtına çıktığımda ayağa kalktı ben sırtındaydım ve oda kahkaha atarak ilerliyordu.
Dan bi:"Kim Taehyung beni indir!"
Bir yandanda kıkırdıyordum en sonunda beni çimenlerin üstüne indirdi tam üstümdeydi dudaklarıma küçük bi öpücük kondurdu tam bişey diyecekti ki Amara'nın çığlığını duyduk.Gözlerim kocaman oldu.
Hemen ayağa kalktım ve etrafa bakınmaya başladım Amara yoktu hiç bir yerde gözükmüyordu.
Gözlerm sulandı koşmaya başladım meleğimin kokusunu nerde olsa tanırdım.
Dan bi:"Amara!"
Taehyung da arkamdan geliyprdu.
Dan bi:"AMARA!ANNECİM BURDAYIM SES VER!"
Ağlamaya başlamıştım meleğime bişey olmuştu ama ne olduğu hakkında en ufak bi fikrim yoktu.
Amara:"ayye..."
Kafamı aniden arkama çevirdim.
Amara önde Ve herkes onun arkasındaydı.
Hee young,Cho hee,Eleanor,Jımın,Kook,Yoongi...
Herkes burdaydı.
Ama benim anlayamadığım Neden?
Taehyung'a döndüğümde hiç bişeyden haberi olmadığı belliydi o da çok korkmuştu.
Dan bi:"N-ne oluyor burda?"
Hee young bi adım öne yaklaştı...
Hee young:"Geçen gün neden beraberdik hayırlıyor musun?
Hiç bişey düşünemiyordum aklıma geldiğinde gözlermi kocaman açtım ve resmen çivilendim.
Dan bi:"Y-yoksa?"
Taehyung:"Ne yoksa?"
Hee young:"Ben mi söyliyim seni mi söylersin!"
Aniden Taehyung'a döndüm ve
Dan bi:"Taehyung ben galiba..."
~Continue
Selam görlsss or boysss kdldlsls
Aslında öyle bırakıcaktımda gönlüm gene el vermedi 1-2 bölüm sonra final sizi seviyorummm❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE VAMPIRE ACADEMY •BTS
FanfictionFarklı olmak... Üzer mi sizi herkes normalken sizin farklı olmanız... Sanmıyorum,aslında en çok üzen o farklı olduğun insanların sana muhtaç olmasıdır. Ve asıl bağlı olduğumuz şey Sevdiklerimiz ve onlar için hayatta kalmaktır...