Dan binin ağzından
Tae:"Bizden sonra biri geldi ve onu yaralayıp kaçırdı..."
Dan bi:"Ne!B-bu olmuş olamaz eve gitmiştir e-eve gitmiştir Tae kim kaçırsın Kİ Yoongiyi?"
Tae:"Kollarını kırdım üstüne üstlük omurgasına tekme attın HAKLISIN(!) kesinlikle o halde eve gidebildi."
Deyip beni taklit ettiğinde göz devirdim.
Tam o sırada arkamdaki ağacın dalları sallandı ve arkamı döndüğümde o ağaç konuşmaya başladı.Ağaç:"Aishh ssalak MELEZ Bana lazım olmasan seni şuracıkta öldürürdüm çok SALAKSIN!"
Aklıma gördüğüm rüya geldi ve dona kaldım bu ses rüyamdaki sesti.
Dan bi:"SEN! Abim nerde çabuk söyle seni geberticem!"
Ağaç:"Ah eminim gebertirsin ve doğru tahmin Yoongi bende ve onu sapasağlam geri almak istiyorsan bana geleceksin ve ufak bir ayrıntı
Tek başına..."
Tae:"Dan bi yapamazsın seni
ele geçirirse yönetebilir!"Dan bi:"Başka çarem yok yoonginin hayatı söz konusu..."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tae nin ağzındanDan bi:"Başka çarem yok abim için..."
Kolundan tutup gitmesini engelleyeceğim sırada bana sarıldı eli kalçama doğru yol aldığında içimden ne oluyor lan desemde cebime koyduğu Demir cisimle ne olduğunu anladım gitmeden önce bana göz kırptı ve ağaca doğru yöneldi.
Dan bi:"Tabiki sana güvenip hemen gelmiycem Yoongi'yi getir melezi al pis sürtük!"
Cadı kahkaha attı.
Ağaç:"Yaklaş sana bir sır vericem."dediğinde Dan bi yaklaştı ve yaklaşmasıyla ağacın onu sarması ve yok olması bir oldu panikle ağaca yaklaştığımda bir not vardı.
"Sonunuzu zevkle izleyeceğim..."
~Amara
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Notu okuduğum anda direk Min Köşküne gittim kapıya alacaklı gibi vurdum kapıyı Bayan Min açtı.Bayan Min:"Ne oldu Taehyung Dan bi ve Yoongi nerde?"DEDİ ve gülümsedi.
O an hayal kırıklığıyla gözlerine baktım veTae:"Bayan Min size anlatmam gerekenler var..."
Anlattıklarımdan sonra Bay ve Bayan Min hiç birşey demediler sadece duvara bakıyorlardı orda Hee young sinirlendi ve
Hee young:"Çok afedersiniz ama yeter benim arkadaşımın hayatı söz konusu neden hiç bir şey yapmıyorsunuzda duvarı izliyorsunuz Tae sana herhangi bir şey söylemedi mi giderken hiç mi bir şey yapmadı?"dediğinde aklıma cebime koyduğu anahtar geldi.
Bir anda ayağa kalktım ve
Tae:"A-anahtar bana bir anahtar verdi."
Bayan Min sonunda bana dönebilmişti.
Bayan Min:"Ne anahtarı?"
Tae:"Bilmiyorum ama işimize yarayacağına eminim Dan bi birşey yapıyorsa bir bildiği vardır."
O sırada Namjoon
Namjoon:"Ver bir araştıralım neymiş."dediğinde uzattım ve o sırada Cho hee'de yardım etmek istediğini söylediğinde beraber arka odaya gittiler.
Jimin:"Bende en son gittikleri yerlere tekrar gidicem belki bir şey bulurum."dediğinde başımla onayladım ve jimin çıkmak için döndüğünde Hee young önünde geçti.
Jimin:"Ne yapıyorsun?" Dediğinde göz devirdim ve tekrardan tartışmalarını bekledim ama beklediğim olmamıştı.
Hee young:"Söz konusu olan kişiler benimde arkadaşım beraber gidiyoruz."dediğinde ve jimin önce öfledi sonra
Jimin:"Başıma iş almıyım da kız gibi korkup kaçma?" Dediğinde sırıttım ama Hee young'un cevabı bana bile koymuştu.
Hee young:"Ahh jimin-shii en son okulda böcek görünce o olayı yaşadık ama o böceği maalesef ben değil sen gördün. ;)"
Tae:"Jimin kusura bakma ama güzel laf soktu."dediğimde Jimin bana öldürücü bakışlarını attı ve hızlıca çıktı Hee young bana dönünce güldü ve "Fighting!"der gibi elini yumtuk yaptı aynı şekilde bende yapınca o da jiminin arkasından çıktı bende ne yapabilirim diye düşünürken Dan binin ne kadar güzel ve güçlü bir kalbinin olduğunu fark ettim onu düşünürken kütüphane'ye gidersem belki bir şeyler bulabilirim diye düşündüm ve son hız kütüphaneye yol aldım.
Yapabileceğim tek şeyin melez efsanesi hakkında bilgi toplamak olduğuna karar verdim.
Kütüphaneye geldiğimde belkide melezler ile ilgili binlerce kitapları inceledim ama nerdeyse uzaktan yakından alakalı hiç bir şey bulamamıştım artık son kitaplara bakıyordum saate baktığımda sabahladığımı fark ettim hiç bir umudum kalmamıştı acaba şuan ne halde diye düşünüp elimdeki kitaba öylesine bakarken bir şey fark ettim hızlı bir şekilde kitapları kapatıp kütüphaneden çıktım.
Izzy'i bulmam gerekiyordu. Acilen...
|633 words|
Evvveettt uzun zaman sonra YB geldi çok istek oldu ve öylece bırakmak istemedim hepinize çok teşekkürler...
Bakalım neler olucak araya VMİN'de koydum ehem ehem ;)🙈❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE VAMPIRE ACADEMY •BTS
FanfictionFarklı olmak... Üzer mi sizi herkes normalken sizin farklı olmanız... Sanmıyorum,aslında en çok üzen o farklı olduğun insanların sana muhtaç olmasıdır. Ve asıl bağlı olduğumuz şey Sevdiklerimiz ve onlar için hayatta kalmaktır...