23.Bölüm

1.9K 159 8
                                    

Hepimiz şaşkınlıkla bakıyorduk Izzy bizi tekrar korumaya aldı

Taehyung:"Ne yapıyorsun?"

Izzy dönüp cevap verdi.

Izzy:"Onun zihnine girerse hepimizi öldürebilir tabi onuda..."

  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Amara güçsüz düşmüştü ve zihnini istemedende olsa Dan bi ye açmıştı.

Amara gözlerini açtığında bir tarlanın içindeydi sapsarı olan saçlarına güneş vuruyordu üstünde kır rengi bir elbise kahverengi yazlık terlik vardı kafasını kaldırıp baktığında oğlunu kocasını ve dan biyi gördü dan bi oğlu ile oyun oynuyordu ve o sıradada kocası gülüp eve bi şeyler taşıyordu.

Dan bi Amarayı gördüğünde elini uzattı ve

Dan bi:"Gel...biliyorum ailemin yaptığı şey çok çok kötü bir şey kabul edilemez..."

Dan bi konuşamadı yutkunamadı çünkü etrafına baktığı zaman ailesinin çok güzel bi aileyi mahvettiklerini görünce dhaa fazla devam edemedi cümlesine...

Amara dolu gözlerle onu izliyordu bu zamana kadar içinde topladığı intikam duygusu yüzünden oğlunun ve kocasının yasını bile tutamadığını fark etmişti.

Gözleri kızarmış ve Dan biye doğru yürümeye başlamıştı.

Oğluna ulaştı oğlunun ela gözleri kahvenin en güzel tonu olan saçları...kim görse büyülenirdi Amara eğildi oğluna sarıldı kokusunu içine çekti ayrıldıktan sonra oğlunun gözlerinin içine bakıp

Amara:"Seni çok seviyorum biliyorsun değil mi?"

Amaranın oğlu başını sallayıp

Amaranın oğlu:"Evet anne bende seni seviyorum...kötü biri olmadan yanımıza gel olur mu seni babamla burda bekliyoruz" dedi.

Amara dolu gözlerle başını salladı Dan bi de ağlıyordu ailesinin bu kadar vicdansız olması onu mahvetmişti nasıl böyle güzel bi aileyi yok etmişlerdi edebilmişlerdi Dan bi elini yanında olmaya çalılırcasına Amaranın omzuna koydu ve konuşmaya başladı.

Dan bi:"Amara ailem bunu sana yaşattığı için gerçekten çok özür dilerim inan böyle olmasını asla istemezdim bunu sana nasıl bir vicdanla yaptılar bilmiyorum ama gerçekten çok üzgünüm artık sencede bütün iyi kalbinle oğlunla kocana kavuşma zamanın gelmedimi bunca kötülükten bunca zaman kaybından sonra..."

Amara başını kaldırdı Dan bi ye baktı.

Amara:"Haklısın küçüğüm..."

Göz yaşlarını sildi.

Ayağa kalktı oğlu bacağına sarılmıştı Amarada oğlunun saçını okşuyordu.

Amara:"Bu zaman kadar içimde ki öfkemden onlar için yas bile tutamadım artık onlara kavuşma vaktim geldi..."

Derin bi nefes aldı.

Amara:"Ailenin suçundan dolayı seni ve cezalandırdığım için özür dilerim Dan bi sen gerçekten iyi yürekli ve güçlü bi kızsın o çocukla mutlu ol ve mutluluğunuzu kimsenin bozmasına izin verme..."

Dan bi afallamıştı konunun ne ara buraya geldiğini anlamamıştı.

Dan bi:"Sen kimde-"

Amara kıkırdadı.

Amara:"Taehyung'dan bahsediyorum Dan bi..."

Amara:"Birbirnizi için yaratıldığınızı bilmiyorsun değil mi? Efsane de seni kurtarıcak kişi seni gerçekten ve sonsuza kadar tüm içtenliğiyle sevecek kişi olucaktı ve sen ölümden güçlerin sayesinde değil "gerçek sevgi,gerçek aşk" sayesinde kurtuldun ve kaderleri birbirleri için yazılan kişilerin kalp atışları aynıdır...Ben bi cadıyım Dan bi çok güçlü bi cadı ikinizin kaderinin bir olduğunu anlayabilicek kadar güçlü bi cadı ve..."

Dan bi kaskatı kesilmiş onu dinliyordu kafası karışıktı evet Taehyung'u seviyordu o kesindi ama taehyung bi kere kalbini kırmıştı bir tanesine daha dayanabilir miydi?

Amara:"Dan bi burası benim zihnim seni duyabiliyorum.."

Dan bi üzgünce gülümsedi gözleri kararsızdı belliydi o sırada Amaranın eşi geldi ve Amarayı anlından öptü sarıldı oğullarını da kucağına aldı.

Baktığınız zaman mükemmel bi aile tablosuydu Dan bi an olsun kendini böyle bu tabloda hayal etmişti...

Amara:"Git ve mutlu ol ben zaten kendi mi öldürdüm sayılır çok yoruldum artık aileme kavuşmak istiyorum ama senden bi ricam var..."

Dan bi içtenlikle başını saladı her ne isterse yapmaya hazırdı ailesi onu yeterince kırmıştı.

Amara:"İnsanların beni kötü bilmesini istemiyorum lütfen tüm gerçeği onlara en doğru şekilde anlat olur mu?"

Dan bi gülümseyerek başıyla onayladı Amara ona yaklaştı saçlarını okşadı.

Amara:"Artık gidebilirsin Dan bi özür dilerim ve teşekkür ederi..."

Amara gülümsedi aslında başından beri kötü bildiğimiz bi cadı olan Amarada kötü şeyler yaşamış ama hala iyi biriydi ve bunu anlayabilen ve onu bu acıdan kurtarabilen tek kişi Dan bi idi işte o bu yüzden o özeldi...

Amara oğluna ve eşine döndü Dan bi'ye el salladı ailesi ile arkasın dönüp kulübeye yürüdüklerinde Dan bi etrafın baktı gözlerini kapadı gözlerini açtığında Dan bi Amara'nın üstünde ve baş parmakları şafaklarındaydı Amara'nın kapalı gözlerinden bi yaş düştü Dan bi yavaşça kalktı Amara'nın başını dizlerine aldı ve ağlamaya başladı.

Herkes ne olduğunu anlamaya çalışıyordu Izzy sonunda büyü duvarını kaldırmış Dan bi için Amara'nın zihninde geçen yaklaşık 10 dk onlar için 2 saat sürmüştü herkes şaşkınca bakıyordu en sonunda Taehyung Dan bi ye doğru koştu Dan bi eliyle dur işareti yaptı.

Dan bi:"Lütfen sadece bir kaç dakika sadece onunla kalmak istiyorum..."

Taehyung anlamasada başıyla onayladı.

Dan bi bir süre daha Amara'nın başında ağladı ağladı ağladı...

Aklından geçirdi Dan bi aslında hiç kimse kötü değildir yada kötü olmak istemez sadece insanlar onların kötü olması için farklı yollara iter...

Amarada kötü değildi hayat onu kötü olmaya zorlamıştı hayatı kaderi aslında Amara sadece acıları hepimizden çok yaşamıştı hak etmediği halde...

Amarada kötü değildi hayat onu kötü olmaya zorlamıştı hayatı kaderi aslında Amara sadece acıları hepimizden çok yaşamıştı hak etmediği halde

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                                  |775 words|
                                        🖤

THE VAMPIRE ACADEMY •BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin