Dan bi
Aniden uyandığımda uyanmamın sebebinin ne olduğunu anlamam zor olmadı çünkü meredeyse midem ağzıma gelmişti.
Hızla lavaboya koştum ve neredeyse vücudumdaki herşeyi çıkardım çok fazla bişey yememiştim zaten.
Arkamdan kapı açıldığında gelenin kim olduğunu anlamam zor olmadı.
Tae:"Dan bi!N-noluyo iyi misin?"
Bunları söylerken bir yandan saçlarımı topluyor bir yandanda pijamamın kollarını sıyırıyordu.
Biraz daha kustuktan sonra kendimi yere attım ve sırtımı duşa yasladım.
Gölerim kapalı ve elim karnımdaydı.
Çok kusmuştum ve iyi hissetmiyordum ama sanırım artık nedenini biliyordum ve benden önce bizim kızların bildiğindende eminim...
Ben düşünürken Taehyung odadan çıkmıştı bi süre sonra tekrar geldiğinde gözlerimi açmıştım elindeki battaniyeyle beni kucakladı iyice sardı ve balkondaki sakıncağa kurulduk.
O normal oturuyordu ben ise başım omzunda dizlerimi kırmış bi şekilde ayakkarımıda onun bacaklarının üstüne gelicek şekilde koymuştum onun elide sırtımdaydı.
Bi süre öyle kaldık sonra kendime gelmeye başladığımda gök yüzüne baktım.
Dan bi:"Yıldızlar çok güzel..."
Tae:"Öyleler...s-sen iyi misin Dan bi bilmen gereken şey bu mu bi hastalığın mı var yada herhangi bişey?"
Gülümsedim.
Ona dahada sokuldum ve sarıldım.
Dan bi:"Çok kötü bi hastalığım var Taehyung."
Tae aniden ciddileşti ve ben haka kokırdıyordum doğruldum ve yüzlerimizi eşitledim.
Tae:"N-nasıl yani biz insan değiliz nasıl olabilir?"
Dan bi:"O kadar hastayım ki bu hastalıktan sadece 9 ay sonra kurtulabilirim...ve
o kadar hastayım ki o 9 ay boyunca bana bakmak zorundasın ve tabiki canım ne çekerse alman gerekicek."Tae sadece bakıyordu tepkisini tam anlayamıyordum karanlıktı...
Dan bi:"Ve o kadar hastayım ki Taehyung o hastalıktan kurtulmak istemiyorum..."
Dan bi:"Bize bakarsın umarım?"
Yüzü hala donuktu hiç bi mimiğini bile göremiyordum.
Aniden elini yüzüne götürdü ve gülmeye başladı onu öyle görünce bende gülmeye başladım.
Bi süre sonra gülümsemesinin yerini dolu gözler aldı ağlıyordu meleğim.
Ellerimi yüzüne koydum gülümsedim bana baktı o güzel dolu gözleriyle bana bakıyordu ve aniden sarıldı.
Kokusunu içime çektim onu gerçekten çok seviyordum ve artık bi parçamız daha vardı...
Tae:"Seni çok seviyorum ve sonsuz kadar sevicem buna inanırsın değil mi..?"
Dan bi:"Seni çok seviyorum ve bu bizim sonsuzumuz buna inanıyorsun dimi..?"
Kafasını boynumdan kaldırdı gözlerime baktı.
Tae:"İnanıyorum ve malesef bu hastalığının sonuna kadar sana bakmak ve canın ne çekerse almak zorundayım."
Bu dediğiyle gülümsedim.
Dan bi:"Bende inanıyorum ve evet Bay Kim bu dedikleriniz yapmak zorundasınız..."
Gülümsedi yavaşça yaklaştı ve en his dolu öpücüğünü bana verdi ve tabiki bizi ayıran ses olmasa olmazdı...
Amara:"AYYE BABAY!"
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
30 Finalll❤️
Sizden istediğim bişeyler var!
Bi sonra ki kurgu
Blackpınk or BTS ?
Eğer BP ise hangi üye baş karakter olmalı?
Eğer BTS ise hangi üye baş karakter olmalı?
Thksss❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE VAMPIRE ACADEMY •BTS
FanfictionFarklı olmak... Üzer mi sizi herkes normalken sizin farklı olmanız... Sanmıyorum,aslında en çok üzen o farklı olduğun insanların sana muhtaç olmasıdır. Ve asıl bağlı olduğumuz şey Sevdiklerimiz ve onlar için hayatta kalmaktır...