Taenin ağzından
Tam olarak 5 gün
Lanet olası 5 gündür yoongi uyanmıyor ve hiçbir lanet olası ilerleme yok.
Korkuyorum "Canı yanıyor mu?"Şuan ne yapıyor?" merak ediyorum kafayı yemek üzereyim.
Jin:"Yeter git biraz uyumayı dene."
Hoseok:"Evet taehyung dinlenmen gerekiyor."
Tae:"İyi böyle."
Gözlerimi ovuşturdum en son ne zaman uyudum hatırlamıyorum.
Hee young:"A-arkadaşlar..."
Hepimiz hee young a döndük.
Hee young:"Sanırım yoongi uyandı."
Yerimden sıçradım ve olabildiğince hızlı bi şekilde yoonginin odasına geçtim camdan dışarı bakıyordu.
Herkes arkamdan geldi.
Tae:"Y-yoongi?"
Yavaşça başını çevirdi önce bana sonra teker teker hepimize boş bakışlarla baktı sonra etraftaki herşeyi dağıtmaya başladı.
Kimse onu durdurmuyordu çünkü ne yaşadığını sadece o biliyordu
Yoongi:"Ona değer vermiştim! İlk defa küçücük bile olsa böyle bi duyguya sahiptim NEDEN!"
Herşeyi kırıyordu aniden dışarı çıktı nolduğunu anlamaya çalışıyorduk hepimiz arkasından gittik.
Jungkook:"HYUNG SAKİN OL VE ANLAT!"
Jungkookun bağırmasıyla kendine geldi.
Yoongi:"O-o"
Tae:"Söyle artık l-lütfen." Artık dayanamıyordum sesim titremişti.
Yoongi sert yüzüyle bana bakıp
Yoongi:"Haklıymışsın o tam bir orospu."
Dedi.Hiç kimsenin bunu beklemediği belliydi hepimiz şaşkınca birbirimize baktık hee young atıldı.
Hee young:"Yoongi kelimelerini düzgün seç istersen!"
Yoongi kahkaha attı çıldırmış gibiydi.
Yoongi:"HAHAHAHA H-HİÇ Bİ BOKTAN HABERİNİZ YOK DEĞİL Mİ?"
Hepimiz açıklamasını bekliyorduk.
Derin bi nefes aldı gülerek anlatmaya başladı.
Yoongi:"Amara beni onun bi zayıflığı olarak kullanmak istedi." Kıkırdadı.
Yoongi:"B-beni onun zayıflığı olarak gördü benim canımı yakmakla Dan biyi tehdit etti."
Hepimiz onu dinliyorduk rüzgar dahi esmiyordu.
Yoongi:"Dan bi gözlerimin içine baktı ve o gözlerinde...lanet olası hiçbir duygu yoktu o-ona..."
Yoonginin gözleri dolmuştu ama aniden kendini toparlaması ve bağırması bir oldu.
Yoongi:"AMA DAN Bİ AMARAYA ONUN İÇİN Bİ HİÇ OLDUĞUMU SÖYLEDİ!"
Gözlerini kapatıp derin bi nefes aldı o an gerçekten dan bi ile kardeş oldukları kanıtına vardım ikiside her zaman güçlü olmak zorundaymış gibi davranıyorlar ağlamaları gerekse bile ağlamıyorlardı sanırım bu onları güçlü hissettiriyordu ama değer miydi?
Yoongi:"ONA NEDENİNİ SORDUĞUMDAYSA BELKİDE EN KÖTÜ BENİMDİR AMARAYA ULAŞMAK İÇİN SİZİ KULLANMIŞIMDIR DEDİ EN SONUNDA O LANET OLASI CADI HERYERİMİ BIÇAKLADI."
Yoongi nefes almak için durdu kendini yere attı oturdu.
Jungkook:"Ben hallederim."
Kook yanımızdan ayrıldı yoongiyle konuşmaya gittiğinde hepimiz onları duyabiliyorduk.
Jungkook:"Hyung belkide senin gözden kaçırıdğın bişey vardır."
Hepimiz aynı anda kook'a döndük.
Cho hee:"Bencede mantıklı bir açıklaması olmalı Dan bi o gerçekten öyle biri değil yeşil gruptayım bunu hissedebiliyorum."
Herkes ne oluğunu anlamaya kavramaya çalışıyordu Kook aramızda en zeki diyebiliriz bu yüzden tüm kafalar ona döndü ama o sırada
Yoongi:"Hayır gözelerinde gördüm hiç bir duygu yoktu."
Jimin atıldı bu sefer.
Jimin:"Hyung Dan biyi tanıyoruz evet soğuk durur ama bişey olduğu belli apaçık ortada sen dedin amara onu tehdit etti."
Yerimden kıpırdayamıyordun sanki biri kalbimi almış ve yok olana kadar ezmiş gibiydi dan binin böyle bişeyi isteyerek yaptığı hiç içime sinmiyordu inanmak istemiyordum yapmazdı ki yapmamış olsa bile yoongiye bunu yapan ona neler yapardı düşünemiyorum.
Jungkook:"Bu konu tartışılması gereken bi konu ne olursa olsun Amara bir işler çeviriyor ve amacı da Dan bi yi kullanmak onu bulmamız gerekiyor kötü bile olsa."
Herkes kook'u onaylayınca ben içeri gittim odama çıktım kapıyı kilitledim ve yatağıma geçtim dinlenmeye ihitiyacım vardı artık bu kesindi.
Bu olayların başından beri Min ailesi bizi evinde ağırlıyordu sanırım birmizin daha başına bişey gelmesinden korktukları içindi yatağıma yattım ve düşünmeye başladım.
Dan bi gittiğinde kütüphaneye gidip okuduğum kitaplar,öğrendiğim bu şeyler hepsini birleştirmem gerekiyordu s-sanki bunların hepsi-
Tae:"-Anahtarı olmayan bi kilitti."
Bi saniye anahtar.
Yataktan sıçradım ve hızlıca salona ilerledim.
Görüş alanıma Namjoon girdiğinde
Tae:"Namjoon o sana verdiğim anahtar nerde?"
Namjoon:"Ne yapıcaksın taehyung o anahtar gün geçtikçe daha da tehlikeli bi hal alıyor onu kotumalı bir kutunun içine koydum."
Cho hee:"Ama o anahtarda Dan bi'ye dair bişeyler olduğuna eminim o benim arkadaşım hissedebiliyorum ama bişeyler kafamda oturmuyor işte ama ne..."
Tae:"Kafanda oturtamadığın şey şu..."
Herkes merakla bakmaya başldı hepsine teker teker baktım.
Yoongi:"Uzatma tae söyle şunu."Yoongi dirseklerini dizlerine yaslamış ellerini birleştirmiş bana bakıyordu gözünde ufakta olsa sakinlik ve umut görmüştüm.
Derin bi nefes aldıktan sonra konuştum.
Tar:"Çünkü aslında dan bi o anahtarın içinde..."
~Continue...
|722 words|
Üzgünüm belki merakta kalıcaksınız ama size yoonkook verdim barıştık mıııı? Dkkddk❤️
Bu arada Dan bi olarak hayal ettiğim kızın IG hesabını sayfamda açıklama kısmına bıraktım isterseniz bakabilirsiniz kız çok yeni sanırım ama farklı bi kız olsun istedimmm ve arkadaşlar türkkkk kdkdkdkdkdkdkdkkdk❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE VAMPIRE ACADEMY •BTS
FanfictionFarklı olmak... Üzer mi sizi herkes normalken sizin farklı olmanız... Sanmıyorum,aslında en çok üzen o farklı olduğun insanların sana muhtaç olmasıdır. Ve asıl bağlı olduğumuz şey Sevdiklerimiz ve onlar için hayatta kalmaktır...